NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mange kanaler og enkelt utstyr å montere og tar nesten ingen plass.
Hei Yngvar! Takk for at du gir oss din tilbakemelding 😊 Jeg får en skikkelig godfølelse når jeg leser at du er fornøyd med enkel montering av utstyr! Hver dag jobber vi med å gjøre internett enkelt for deg, og alle våre kunder, så jeg setter stor pris på at du opplever det som enkelt å komme i gang. Siden du nevner kanaler vil jeg anta at du har RiksTV via internett fra oss, så da må jeg selvfølgelig dele litt av rosen med vår gode samarbeidspartner også. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har noen spørsmål, eller trenger hjelp, til internettabonnementet ditt. Ha en nydelig tirsdag! 🤩 Hilsen Martin, NextGenTel
Startet med 3-4 dager med oppstartsproblemer. Ustabilt nett og wifi ramlet ut til stadighet. Stabilt nå, men virker ikke like kjapt som telenor som jeg hadde før.
Hei Marius! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding 🤗 Oppstartsproblemer og ustabil WiFi er ikke en kombinasjon vi er så veldig fan av. Her må vi få funnet ut av hva som kan være årsaken, slik at vi kan få til en løsning på problemet. Ta gjerne kontakt med oss på 98707979, via chat på MinSide eller Facebook - så skal vi finne ut av dette sammen 😊 Ha en flott tirsdag! Hilsen Martin, NextGenTel
Etter mottak av ny router ble det mye irritasjon. Den virket ikke. Tok kontakt med support og de sendte en helt annen superraskt. Den virker og nå har jeg bra nettverk hjemme. Fikk og redusert faktura👍
Hei Hanne! Takk for at du gir oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med supporten fra kundeservice hos oss, og at du nå har fått WiFi-utstyr som fungerer godt hjemme hos deg💓 Gi oss en lyd om det skulle være noe du trenger hjelp til, eller lurer på. Takk for at du velger prispresseren på internett. Ha en nydelig tirsdag 😃 Hilsen Martin, NextGenTel
Måtte bytte ruter og strømmeboks pga ikke i samsvar med løftene til selger. Trådløse nettverket fungerer IKkE. Lang ventetid på telefon.
Hei Oddvar, Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Så kjipt å høre at det du blei forespeilet ikke samsvarte med det vi leverte - det er ikke sånn det skal være! Håper det er rettet opp i med det nye utstyret du skriver at du har fått byttet til. Hvis du fortsatt opplever problemer med det trådløse nettet så håper jeg du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe med å få optimalisert det så godt vi kan. Vi vet at det til tider kan være for lang ventetid på telefonen, noe som vi alltid jobber med å forbedre. Men jeg kan tipse deg om å ta kontakt på chat hvis du opplever kø på telefon, der får du raskt hjelp av en dyktig kollega! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Opplever at jeg ikke har fått den hastigheten jeg har bestilt;-(
Hei Aslak! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Vi vil veldig gjerne hjelpe deg med hastigheten! Ta kontakt med oss så skal vi finne ut om det er lav hastighet inn til boligen, eller om det kan være noe med WiFi som skaper problemer. Ta gjerne kontakt med kundeservice på telefon 98707979, MinSide eller via Facebook-siden vår, så skal vi hjelpe deg med å finne ut av problemet! Ha en flott tirsdag 🤗 Hilsen Martin, NextGenTel
Selger/ montør holder ikke avtale om å montere utstyr og få å tv og internett opp p gå han tar ikke tlf når jeg ringer han mer enn en uke uten tv nå det samme gjelder hybelboeren min utrolig ansvarsløst kundeservice klarte å si at når det ikke stod skriftlig at monteringen av nytt utstyr var lovet kunne han ikke gjøre noe så der står jeg angrer på å ha byttet fra Telenor.Jeg ville ha benyttet angreretten til å komme meg bort fra dette selskapet men der har de jo selvfølgelig sørget for at jeg ikke mottar tv og internett utstyret før angreretten på to uker er gått ut.så da er jeg støkt i ett år før jeg kan si opp Avtalen.så ligg unna NextGenTel folkens hilsen Werner A.
Hei Werner! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Dette høres ikke ut som en kjekk start på kundeforholdet. Det er helt riktig at vi ikke sender ut montører for å koble til WiFi-utstyr eller TV-løsning fra RiksTV. Men det er selvfølgelig mulighet for å bestille slike tjenester slik at du får noen til å installere alt for deg. For oss er det viktig å holde kostnadene lave, slik at vi kan gi deg, og alle våre kunder, den beste prisen i markedet på internett. Det forutsetter at koblingen av WiFi-utstyr til fiberboksen, og TV-boksen fra RiksTV, blir koblet på egen hånd 😊 Angreretten gjelder i 14 dager fra du mottar ordrebekreftelse med vilkår på e-post fra oss, slik som den også gjelder hos alle andre internettleverandører. Dersom du vil at vi hjelper deg med å koble til WiFi-utstyr, eller du trenger hjelp til å koble til TV-løsningen fra RiksTV kan du kontakte oss på 987 07 979, eller RiksTV på 210 10 210- Hilsen Martin, NextGenTel
Bestilte fiber, De mente at de ikke kunne levere på adressen (på tross av at naboleiligheten hadde nett fra de) De spurte hvem som bode i naboleiligheten. Jeg fortalte dem navnet på vedkommende. Da fikk jeg i svar at han ikke var kunde hos dem. Endte med at jeg måtte sende de en kopi av fakturaen de sendte han for at de skulle skjønne at han var deres kunde, og bodde vegg i vegg med meg. I dagene før installasjon ringte de meg flere ganger og ba meg ta bilder av koblingsbokser og annet som overhodet ikke var min oppgave å gjøre. Grunnen var at de fortsatt ikke trodde på at de hadde levert fiber til blokka. Noe som viste seg å være feil. Til syvende og sist etter omlag 5 måneder fikk vi dratt en ledning fra koblingspunk i kjeller og inn til oss (2 meter) og trekkerør var allerede på plass.
Hei Ole, Det høres ut som du har hatt en lang og trøblete vei for å bli kunde hos oss. Dette er ikke sånn vi vil ha det - det skal være enkelt å bli kunde hos NextGenTel. Vi håper at du nå har nettet oppe og at det fungerer akkurat som det skal og at du er fornøyd med leveransen ⚡ Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd Mvh Jenny