NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter mottak av ny router ble det mye irritasjon. Den virket ikke. Tok kontakt med support og de sendte en helt annen superraskt. Den virker og nå har jeg bra nettverk hjemme. Fikk og redusert faktura👍
Hei Hanne! Takk for at du gir oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med supporten fra kundeservice hos oss, og at du nå har fått WiFi-utstyr som fungerer godt hjemme hos deg💓 Gi oss en lyd om det skulle være noe du trenger hjelp til, eller lurer på. Takk for at du velger prispresseren på internett. Ha en nydelig tirsdag 😃 Hilsen Martin, NextGenTel
Måtte bytte ruter og strømmeboks pga ikke i samsvar med løftene til selger. Trådløse nettverket fungerer IKkE. Lang ventetid på telefon.
Hei Oddvar, Takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😊 Så kjipt å høre at det du blei forespeilet ikke samsvarte med det vi leverte - det er ikke sånn det skal være! Håper det er rettet opp i med det nye utstyret du skriver at du har fått byttet til. Hvis du fortsatt opplever problemer med det trådløse nettet så håper jeg du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe med å få optimalisert det så godt vi kan. Vi vet at det til tider kan være for lang ventetid på telefonen, noe som vi alltid jobber med å forbedre. Men jeg kan tipse deg om å ta kontakt på chat hvis du opplever kø på telefon, der får du raskt hjelp av en dyktig kollega! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel
Opplever at jeg ikke har fått den hastigheten jeg har bestilt;-(
Hei Aslak! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Vi vil veldig gjerne hjelpe deg med hastigheten! Ta kontakt med oss så skal vi finne ut om det er lav hastighet inn til boligen, eller om det kan være noe med WiFi som skaper problemer. Ta gjerne kontakt med kundeservice på telefon 98707979, MinSide eller via Facebook-siden vår, så skal vi hjelpe deg med å finne ut av problemet! Ha en flott tirsdag 🤗 Hilsen Martin, NextGenTel
Selger/ montør holder ikke avtale om å montere utstyr og få å tv og internett opp p gå han tar ikke tlf når jeg ringer han mer enn en uke uten tv nå det samme gjelder hybelboeren min utrolig ansvarsløst kundeservice klarte å si at når det ikke stod skriftlig at monteringen av nytt utstyr var lovet kunne han ikke gjøre noe så der står jeg angrer på å ha byttet fra Telenor.Jeg ville ha benyttet angreretten til å komme meg bort fra dette selskapet men der har de jo selvfølgelig sørget for at jeg ikke mottar tv og internett utstyret før angreretten på to uker er gått ut.så da er jeg støkt i ett år før jeg kan si opp Avtalen.så ligg unna NextGenTel folkens hilsen Werner A.
Hei Werner! Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Dette høres ikke ut som en kjekk start på kundeforholdet. Det er helt riktig at vi ikke sender ut montører for å koble til WiFi-utstyr eller TV-løsning fra RiksTV. Men det er selvfølgelig mulighet for å bestille slike tjenester slik at du får noen til å installere alt for deg. For oss er det viktig å holde kostnadene lave, slik at vi kan gi deg, og alle våre kunder, den beste prisen i markedet på internett. Det forutsetter at koblingen av WiFi-utstyr til fiberboksen, og TV-boksen fra RiksTV, blir koblet på egen hånd 😊 Angreretten gjelder i 14 dager fra du mottar ordrebekreftelse med vilkår på e-post fra oss, slik som den også gjelder hos alle andre internettleverandører. Dersom du vil at vi hjelper deg med å koble til WiFi-utstyr, eller du trenger hjelp til å koble til TV-løsningen fra RiksTV kan du kontakte oss på 987 07 979, eller RiksTV på 210 10 210- Hilsen Martin, NextGenTel
Bestilte fiber, De mente at de ikke kunne levere på adressen (på tross av at naboleiligheten hadde nett fra de) De spurte hvem som bode i naboleiligheten. Jeg fortalte dem navnet på vedkommende. Da fikk jeg i svar at han ikke var kunde hos dem. Endte med at jeg måtte sende de en kopi av fakturaen de sendte han for at de skulle skjønne at han var deres kunde, og bodde vegg i vegg med meg. I dagene før installasjon ringte de meg flere ganger og ba meg ta bilder av koblingsbokser og annet som overhodet ikke var min oppgave å gjøre. Grunnen var at de fortsatt ikke trodde på at de hadde levert fiber til blokka. Noe som viste seg å være feil. Til syvende og sist etter omlag 5 måneder fikk vi dratt en ledning fra koblingspunk i kjeller og inn til oss (2 meter) og trekkerør var allerede på plass.
Hei Ole, Det høres ut som du har hatt en lang og trøblete vei for å bli kunde hos oss. Dette er ikke sånn vi vil ha det - det skal være enkelt å bli kunde hos NextGenTel. Vi håper at du nå har nettet oppe og at det fungerer akkurat som det skal og at du er fornøyd med leveransen ⚡ Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd Mvh Jenny
Stadig feil på nettet, mye galt. Når noe er galt med utstyr får man ikke kontakt med kundeservice, havner som nr 43 i kø. Får heller ikke fakturaer kun purring og inkassovarsel
Hei Svein, Vi jobber stadig for at kundene skal slippe å vente lenge i telefonkø for å komme gjennom til vår kundeservice. Vi ønsker selvfølgelig at du skal få hjelp med problemene du opplever på internett hjemme hos deg og ikke minst å få nøstet opp i hva som skjer med fakturaene vi skal sende deg. Jeg kan anbefale deg å kontakte oss via chat på MinSide (det kan du gjøre fra app eller pc). Der får du god hjelp uten å måtte vente så lenge på telefonen, eller du kan opprette en sak via app så tar vi kontakt med deg så fort vi kan 😊 Håper du opplever god hjelp i kontakt med en av våre medarbeidere! Mvh Jenny
enkelt å montere beskrivelsen bør være på Norsk. Boksen var liten og kunne derfor stripses på tv i stua.
Hei, Tor Takk for fin kommentar! Håper du fortsetter å være fornøyd med tjenesten vår fremover. Ønsker deg en riktig fin dag 😄 Mvh Jenny