NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra, kunne hvert gjort snarere, det tok for lang tid.veldig tungvindt innlogging.
skal ha 100/100 linge men får bare 60/35. vanskelig og komme i kontakt med kundeservice.
Det tok lang tid fra bestilling til påkobling. Pratet med tre forskjellige på tlf.,og det ble fortalt litt forskjellig ved bestilling,så kanskje derfor ventetida ble litt for lang.
Vanskelig å forstå meny lagring, feks å programmere distriktsnyheter slik at de kommer når jeg ser på nrk.
Fikk godt påsketilbud på 100/100MBs internettløsning fra NGT og valgte å bytte. Det var grei informasjon om byttet og sakens gang, men det tok sin tid fra bestilling til jeg var oppkoblet 22/5. Omkobling var umerkelig, og alt fungerte fra første stund. Hadde egen ruter og oppnår over 90/90MBs på Wifi, men har ikke testet kablet forbindelse ennå. Det har ikke påløpt noe ekstra utover oppgitt månedskostnad.
Får ikke koblet til utstyr som tidligere fungerte med Telenor sin ruter. Får ikke hastigheten vi et lovet på 600/600.
Har brukt utruleg mange timer for å få snakke med folk, men telefon og epostadresser vert gøymt . Det eg har fått svar på etter timer og dager, var fagleg feil. Nettet / WIFI er utruleg ustabilt og forsvinn i perioder i sekunder / minutter. Leveranse av tuner var feil, den som var levert kunne ikkje takle kjøpe tenester som vi hadde frå før, Netflix og TV2 play. Den vart også ødelagt etter to dager. Så fekk vi ny, den måtte vi betale sjølve, 900 kroner. Vi får den hastighet vi har bestilt på kablet utstyr, og derfor har vi kryssa av for dette lengre nede. Men WiFi er så dårleg at vi er veldig misfornøyde totalt sett siden det er det som vert brukt mest. Kan aldri anbefale dette selskapet før det vert ei anna holdning til kundane og service!