NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Takler ikke flere enheter laster ned samtidig, da stopper en av disse opp
Hei Odd V, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no, det er veldig nyttig for oss i NextGenTel å få din tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss om dette så ser vi om vi kan tilby noe som er bedre tilpasset ditt bruk. Vi hjelper deg gjerne på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ha en fin dag og god sommer! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Har aldri hatt så tregt internett som nå, samt tv som må planlegges flrer minutter før vi kan se på den
Hei Britt, Vi takker for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Tregt internett er kjipt, og det vil vi jo ikke at du skal ha. Håper det problemet er løst seg hos deg nå, men hvis du fortsatt har tregt nett, ikke nøl med å kontakte oss så vi kan hjelpe deg med akkurat dette. Du kan chatte med oss fra MinSide eller ringe oss på 98707979 😊 Håper du har en fin dag og en god sommer! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bra folk, med bra service, men prisene økt betraktlig, med 200kr på 1 år
Hei Jonas, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no, vi i NextGenTel blir alltid glade for å høre din mening om oss! Jeg skjønner godt at prisøkningen er kjedelig, og det er derfor vi alltid jobber på for at du skal ha en god deal på internett selv om prisene økes. Et tips fra meg er å se på om du har riktig hastighet som passer til ditt internettbruk. Vi jobber nemlig for at du ikke skal betale for mer hastighet enn du trenger 🥳 Kanskje det kunne vært aktuelt å se på om vi kan levere et billigere abonnement til deg, som likevel dekker hastighetsbehovet ditt på internett? Ta kontakt om du vil ha hjelp til dette 😊 Ønsker deg en god dag og en fin sommer! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Utstyr somer sent var mangelfullt og måtte ettersendes.kominikasjon mellom aktør og selger fungerer dårlig. Håper snart alt virker. Det er ikke bare plug and ply.
Hei Jan E, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no. Her høres det dessverre ut som at vi ikke har gjort jobben vår godt nok. Vi skulle gjerne hatt flere detaljer om det du skriver om at kommunikasjonen mellom oss og selger som har fungert dårlig, og hadde satt pris på om du vil sende oss informasjon om dette på e-post til [email protected]. Så vil vi også gjerne høre om internett nå fungerer hjemme hos deg. Håper du tar deg tid til å kontakte oss om dette. Vi står klare til å hjelpe på telefonnummer 98707979. Jeg håper at problemene er løst og at alt fungerer som det skal hos deg nå! Ønsker deg en riktig fin dag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig wifi utstyr. Detter ut hele tiden. Mister dekning og må stadig resettes.
Hei Christian C, Tusen takk for at du deler din omtale med oss på Bytt.no! Vi skjønner du ikke er fornøyd med internett hvis det er ustabilt, og middelmådige vil vi jo ikke være! Håper du har tid til å kontakte oss i nærmeste fremtid så vi kan se på saken å få rettet opp i inntrykket. Du kan velge om du helst vil chatte med oss via MinSide eller ringe oss på 98707979, vi er klare til å hjelpe 😊 Jeg håper det ordner seg snart. Ønsker deg en fin dag og god sommer! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Har ikke fått hastigheten jeg har blitt lovet og får ikke svar fra kundeservice
Hei Andreas R, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Dette høres ikke bra ut, og sånn kan vi ikke ha det.. Jeg vet ikke hva som har skjedd når du har prøvd å kontakte oss, og jeg håper virkelig du tar deg tiden til å prøve igjen. Hvis du ikke kommer gjennom på chat eller telefon 98707979, skriv oss en e-post til [email protected], sånn at vi kan finne mer informasjon om ditt abonnement og får hjulpet deg så snart som mulig 😊 Ønsker deg en fin dag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bytte til NextGentel gikk alt annet enn knirkefritt som de lovet da jeg bestilte over telefon. De var på ingen måte serviceinnstilt og ville ikke imøtekomme mine forslag til løsning. Først 10 dager etter opprinnelig oppstartsdato fikk jeg tilgang til internett. NextGenTel velger også selv hvilken informasjon de arkiverer. Heldigvis hadde jeg skjermdump av dialog. Etter bindingstidens opphør blir det bytte tilbake til tidligere leverandør av nett og tv.
Hei Bente, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no, det er nyttig for oss i NextGenTel å høre hva du syns om oss! Det er veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at leveransen ikke har gått som den skulle. Her på Bytt.no ser jeg kun fornavnet ditt, men jeg vil gjerne få litt mer informasjon fra deg sånn at vi kan se på hva som har feilet her. Dersom du kan låne meg et par minutter av tiden din, hadde jeg satt stor pris på at du sendte en mail til [email protected] med litt mer informasjon 😊 Håper på å høre fra deg. Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel