NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Inkompetent bedrift uten kontroll på leveranse. Dette er et firma jeg vil fraråde min værste fiende. Det sier sitt.
Hei, Det var ikke noe kjekt å høre - og naturligvis ikke en opplevelse vi ønsker for våre kunder. Jeg kjenner ikke til detaljene i leveransen din, men jeg kan på generelt grunnlag si at vi har god kontroll på leveransene våre - det er tross alt de vi lever av. Ønsker deg en fin sommer. Hilsen Samuel i NextGenTel
De er raske til å montere eter bestilling av både internet, ny antenne og TV.
har nå instalasjonsdato 15 uker etter bestilling etter den ble utsatt fra de opprinnelige 10 ukene. Etter at selger hadde oppgitt 4-8 uker
Hei Christian, Den estimerte leveringstiden som selger oppga er satt basert på en gjennomsnittlig leveringstid, basert på tjenesten og området du bestiller i. Siden jeg ikke kan undersøke kundeforholdet herfra er det vanskelig for meg å være konkret, men basert på leveringstiden antar jeg at det er snakk om å fiberlegging i et nytt område. I slike tilfeller kan leveringstiden dessverre overgå 10 uker - noe verken vi eller du som kunde er tjent med. Jeg beklager forholdet og skulle ønske vi kunne koblet deg på nett før. Ønsker deg en fin sommer. Hilsen Samuel i NextGenTel
Ekstremt dårlig og vanskelig tilgjengelig kundeservice. Så lei meg for å ha installert utstyr til flere tusen for ustabilt Internett.
Nettet er tregt, devices faller ut av nettet jevnt og trutt. Nettet til naboens ruter fungerer bedre i vårt eget hus. Ingen kompensasjon eller reduksjon i pris.
Motbydelig firma, dårlig service, ingenting fungerer som antatt. Ustabilt nett. Nedetid blir ikke kompensert for, ekstremt dyrt.
Tar aldri tlf på kundeservice.dårlig med tilbakemeldinger om driftsstans.det virker som klagebehandling er nedgradert til en person,men viss du ønsker å kjøpe nye tjenester tar de tlf med en gang.ps til sammenligning tar Telenor tlf etter en ring....her har NextGenTel mye å lære