Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

En drøm

Omtale av  Gro B

Å bytte til NextGenTel har vært en drøm, så enkelt

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 10:48

Hei Gro, Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Utrolig kjekt å lese at det har vært så enkelt å bytte til oss og at alt fungerer som det skal, det er jo akkurat dette vi jobber for 🤩 Er det noe du lurer på, ikke nøl med å spørre oss! Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kvalitet

Omtale av  Jan

Dårlig tv bilde og lyd selv med kabel mellom tv og ruter. Vanskelig å få kontakt med andre enheter og ruter

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 10:46

Hei Jan, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjipt at du har problem med både dårlig bilde og lyd på TV, det må vi få orden på. Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss per telefon på nummer 98707979, så skal vi få hjulpet til med dette snarest 😊 Håper dette ordner seg fort, og at du har en knirkefri opplevelse av både internett og TV fremover, hvis ikke trenger du ikke nøle med å kontakte oss! Ønsker deg en fin tirsdag Jenny NextGenTel

5 stjerner

Omtale av  Kjell V

Kjempe og Deco Mesh ruter gjør alt enkelt og greit

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 10:32

Hei Kjell, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Vi er veldig glade for at du ville bli kunde hos oss, og så er det utrolig gøy å se at du er så fornøyd 🤩 Om det er noe du lurer på angående abonnementet hos oss, er det bare å gi oss en lyd! Ønsker deg en strålende dag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Nydelig kundereise

Omtale av  Bård E

En veldig fin kundereise fra Telenor fiber til NextGenTel. Vi ble enige om pris og så tok NextGenTel over stafettpinnen og sa opp hos Telenor slik at det ble kortest mulig "overlapp" og ditto kostnad.

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 10:28

Hei Bård, Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Veldig gøy å se at det har vært så enkelt å bytte til oss, det er akkurat dette vi jobber for 🤩 Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har spørsmål om abonnementet fra oss! Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 😊 Ønsker deg en strålende dag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

veldig fornøyd

Omtale av  Elizabeth

Alt gikk greit, levering og installering klarte jeg selv uten problemer god kundeservice

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 09:51

Hei Elizabeth, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Så kjekt å lese at du er veldig fornøyd, ikke minst at det var enkel installasjon, akkurat som vi jobber på for at den skal være 🥳 Vi er veldig glade for at du velger internett fra NextGenTel! Ønsker deg en fin tirsdag Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt upåklagelig mtp både stabilitet og hastighet

Omtale av  Roar

Leveransen av produkt er helt upåklagelig mtp både stabilitet og hastighet. Selve fiberlinjen eies og driftes av Telenor. Dønn stabil. Dog er ikke medfølgende ruter noe å skryte av da det er et billig, masseprodusert og direkte dårlig produkt. Men dette gjelder nok 99% av alle rutere som blir levert( i alle fall tidligere) av Internettleverandører. Skal man ha pålitelig nettverk hjemme bør dette fikses av fagfolk med ordentlig utstyr som faktisk koster litt. Det nytter ikke å skylde på dårlig linje hvis nettverket inne i huset er av billigste og dårlig kvalitet. Hvordan Nextgentel klarer å levere samme produkt som Telenor(som også eier linjen) for betydelig lavere pris er noe å reflektere over, men jeg har vært Nextgentelkunde i snart over 10 år så jeg vil si jeg har et solid grunnlag for å skrive det jeg gjør. Prisen har alltid vært rimeligere enn konkurrentene.

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 10:24

Hei Roar, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Tilbakemeldingen din er veldig nyttig og kjekk lesing! Du skriver mye av akkurat det vi jobber for, å levere akkurat samme kvalitet, bare billigere 💚 Jeg kan ikke se ut fra kommentaren din hvilket utstyr det er du har fra oss, men hvis du har vært kunde i så mange år så kan det være at du har ruter av eldre type. NextGenTel opererer nå med valgfrihet på utstyr og det betyr at du kan velge å bruke utstyr som du har kjøpt selv, ellers så tilbyr vi nå nytt mesh-utstyr med WiFi6. Vi er veldig glade for at du er fornøyd etter mange år som kunde, og vi skal jobbe på videre for at du skal ha like god kvalitet på nettet, bare billigere 😊 Ha en strålende dag, Roar 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

Styr unna. 12 mnd binding av en grunn.

Omtale av  Jo C. R

NGT opererer med 12 mnd bindingstid av en veldig klar grunn. Om de ikke hadde hatt det, så hadde folk flyktet. Jeg prøvde, men det var bare å glemme. Ekstremt mye problemer med nett og aller mest av de forferdelige produktene som du «må ha» dvs router eller mesh. Det er bare søppel. De har verdens tregeste kundeservice som er ekstremt vanskelige å få tak i. Ikke mulig å sende e-post, ikke noe kontaktskjema. Det eneste du kan gjøre er å sitte i telefonkø. Ved to anledninger har jeg sittet i kø på telefon i over 1 time, og om ikke linja blir brutt så kan de ikke hjelpe. Det kan ta dagesvis å bli oppringt om du velger det som alternativ til å vente. Styr unna. Om du absolutt vil prøve så krev at det ikke er noen bindingstid. Nekter de, så skjønner du hvorfor.

Svar fra NextGenTel
11.06.2024 09:42

Hei Jo C, Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Så kjipt å lese at du har vert misfornøyd med både service og stabilitet. Slik ønsker vi selvfølgelig ikke å ha det! Veldig synd at du sitter igjen med denne opplevelsen og at det førte til at du ikke ville være kunde hos oss lengre, det betyr at vi ikke har gjort jobben vår godt nok i dette tilfelle! Jeg håper at du nå har fått inn et nett som fungerer som det skal hjemme hos deg😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR