NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
NGT opererer med 12 mnd bindingstid av en veldig klar grunn. Om de ikke hadde hatt det, så hadde folk flyktet. Jeg prøvde, men det var bare å glemme. Ekstremt mye problemer med nett og aller mest av de forferdelige produktene som du «må ha» dvs router eller mesh. Det er bare søppel. De har verdens tregeste kundeservice som er ekstremt vanskelige å få tak i. Ikke mulig å sende e-post, ikke noe kontaktskjema. Det eneste du kan gjøre er å sitte i telefonkø. Ved to anledninger har jeg sittet i kø på telefon i over 1 time, og om ikke linja blir brutt så kan de ikke hjelpe. Det kan ta dagesvis å bli oppringt om du velger det som alternativ til å vente. Styr unna. Om du absolutt vil prøve så krev at det ikke er noen bindingstid. Nekter de, så skjønner du hvorfor.
Hei Jo C, Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no! Så kjipt å lese at du har vert misfornøyd med både service og stabilitet. Slik ønsker vi selvfølgelig ikke å ha det! Veldig synd at du sitter igjen med denne opplevelsen og at det førte til at du ikke ville være kunde hos oss lengre, det betyr at vi ikke har gjort jobben vår godt nok i dette tilfelle! Jeg håper at du nå har fått inn et nett som fungerer som det skal hjemme hos deg😊 Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Teknisk veldig bra. Skulle ønske at det var en dedikert person for vårt abbonnement å forholde oss til.
Hei Sam, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no. Det setter vi stor pris på at du tar deg tid til å gjøre, det er veldig nyttig for oss i NextGenTel å få høre din mening som kunde 💚 Kjekt å høre at internettet vi leverer fungerer teknisk godt! Vi har et team som alle skal kunne hjelpe deg like godt når du kontakter oss, sånn at vi skal kunne være enklere tilgjengelig for deg 😊 Gi oss en lyd om du har noen spørsmål om ditt abonnement eller det er noe du trenger hjelp til. Ønsker deg en fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Dere har i følge Telenor ikke sagt opp mitt fiberabonnement hos dem i tide slik at jeg må betale dobbelt i juni 24. Dette er ikke hva dere lovte meg !!!!
Hei Bjørn, Takk for at du har blitt kunde hos NextGenTel og at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! Jeg har dessverre ikke oversikten over ditt abonnement hos oss, men utfra det du oppgir så ser det ut som vi har litt å fikse opp i her. Jeg håper du finner tid til å kontakte oss så vi kan finne en løsning på dette, vi jobber for at det skal være enklest mulig overgang for deg ved å bli kunde hos oss. Du når oss på telefon 98707979, vi skal være klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
fungerte ikke skikkelig men brudd gebyr skal de ha for og avslutte. rev hele vekk hele greien for jeg vil ikke ha noe mer med de og gjøre.
Hei Ole, Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Dette høres ikke bra ut, veldig kjedelig å høre at det ikke har fungert sikkelig hos deg. Jeg har ikke flere detaljer rundt denne saken enn det du skriver er, som gjør det vanskelig å sette seg inn i akkurat hva det er som har feilet. Jeg ser du oppgir at du allerede har byttet leverandør, så håper jeg at det du har fått installert nå fungerer hjemme hos deg 😊 Ha en fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Funker greit, lett å sette opp. Hadde noen problemer som raskt ble løst av support
Hei Per, Tusen takk for at du er blitt kunde hos oss og deler din omtale her på Bytt.no 😊 Jeg blir glad for å se at internett fungerer og at det var lett å sette opp, og at supporten vår fungerer som den skal 🤩 Ikke nøl med å kontakte oss hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement. Ønsker deg en fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Ikke fornøyd med oppfølging. Appen viser ikke status. Kundeservice oppfattes som små frekk. Venter med å gjøre noe til at klagefristen har gått ut før man gjør noe. Slik at kunde ikke kan heve kjøpet. Så jeg er nå tvunget til å bli ut bindingstiden. Så når den er ferdig, så skal jeg flytte fra dere på dagen.
Hei Rune, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 😊 Vi jobber på for at det skal være enkelt å bli kunde, her høres det ut som vi har bommet på det! Jeg skjønner at du ikke er fornøyd, når dette er inntrykket du sitter igjen med. Jeg håper at internett fungerer akkurat som det skal nå og så håper jeg at vi får muligheten til å rette opp i inntrykket du har som kunde. Bindingstiden er vanlig praksis hos bredbåndsleverandører på grunn av kostnaden vi tar for å starte opp ditt abonnement. Meningen er ikke at du skal føle deg tvunget til å bli værende hos oss. Jeg håper at du tar kontakt med oss hvis du har spørsmål om ditt abonnement, hvis det er noe som ikke fungerer som det skal eller det er noe du ikke har fått svar på enda! Vi står klare til å hjelpe på chat via MinSide eller på telefon 98707979 😊 Ønsker deg en fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Alt har fungert som avtalt så langt. Uproblematisk skifte og ikke hatt noe problemer.
Hei Thor, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss, det betyr mye for oss å få høre våre kunder sin opplevelse! Kjekt å høre at alt er ok og uproblematisk til nå, vi skal fortsette å jobbe for at det skal være enkel som kunde hos NextGenTel 💚 Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel