NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke fornøyd med oppfølging. Appen viser ikke status. Kundeservice oppfattes som små frekk. Venter med å gjøre noe til at klagefristen har gått ut før man gjør noe. Slik at kunde ikke kan heve kjøpet. Så jeg er nå tvunget til å bli ut bindingstiden. Så når den er ferdig, så skal jeg flytte fra dere på dagen.
Hei Rune, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler opplevelsen din på Bytt.no 😊 Vi jobber på for at det skal være enkelt å bli kunde, her høres det ut som vi har bommet på det! Jeg skjønner at du ikke er fornøyd, når dette er inntrykket du sitter igjen med. Jeg håper at internett fungerer akkurat som det skal nå og så håper jeg at vi får muligheten til å rette opp i inntrykket du har som kunde. Bindingstiden er vanlig praksis hos bredbåndsleverandører på grunn av kostnaden vi tar for å starte opp ditt abonnement. Meningen er ikke at du skal føle deg tvunget til å bli værende hos oss. Jeg håper at du tar kontakt med oss hvis du har spørsmål om ditt abonnement, hvis det er noe som ikke fungerer som det skal eller det er noe du ikke har fått svar på enda! Vi står klare til å hjelpe på chat via MinSide eller på telefon 98707979 😊 Ønsker deg en fin torsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Alt har fungert som avtalt så langt. Uproblematisk skifte og ikke hatt noe problemer.
Hei Thor, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss, det betyr mye for oss å få høre våre kunder sin opplevelse! Kjekt å høre at alt er ok og uproblematisk til nå, vi skal fortsette å jobbe for at det skal være enkel som kunde hos NextGenTel 💚 Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Bytta frå Telenor til dåke. Veldig skryt over den nye ruteren som skulle vere så mykje betre. Den er vertfall ikkje betre enn Telenor sin gamle og den har veldig få uttak på seg så gjer at eg må kjøpe ein switch i tillegg. Så egentlig skuffa eter overgangen. Siden få uttak går mykje på trådløse nettverket, der eg hadde kabel før.
Hei Stian, Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss, det betyr mye for oss å få høre kundene våre sin mening! Så kjipt at ikke utstyret og leveransen fra oss har levd opp til forventninger, det håper jeg vi får gjort noe med! Jeg anbefaler at du kontaktaker oss, så kan vi se på hva vi kan tilby som vil passe best hjemme hos deg! Vi har jo tross alt valgfrihet på utstyr, og skal kunne levere akkurat like god kvalitet som før - men til enn billigere sum. Vi hjelper gladelig til på chat via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
God å kommunisere problemløsninger. Høflig og tålmodig, og tar seg den nødvendige tid.
Hei Hermund, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for din hyggelige tilbakemelding! Løsningsorientert er jo noe vi kan si oss fornøyd med å bli kalt 😄 Gøy å se at du gir oss topp score her på Bytt, det gir oss enda mer motivasjon til å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde hos NextGenTel! Ønsker deg en fin onsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Overraskende positivt at det var null ventetid på telefonen. God og hyggelig hjelp. Prisen er ok. Knirkefri, rask og enkel oppkobling, også mot min eksisterende mesh-løsning. Hastigheten er som forespeilet. Har vært kunde i kun to dager, men så langt kjempefornøyd.
Hei Marius, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du deler din omtale med oss! Kjekt å se at du er kjempefornøyd til nå! Og det gir oss motivasjon for at vi skal jobbe på videre for å gjøre det enkelt for deg som kunde hos NextGenTel 😄 Ønsker deg en fin onsdag! Med Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Dere leverer dårlig internetmodem, Heimgard er det sikert biligest for dere og bestille men den er dårlig for kundene som for de levert av dere. Den modem dekker ikke en leilighet på ca 80kw mister signal og er vanskelig og koble seg til. Jeg håper at Tp modeme som jeg vente på blir bedre og eg blir kansje mer fornøyd av deres produkter.
Hei Lukasz, Så kjedelig å høre at du har hatt dårlig dekning med mesh-systemet fra Heimgard! Det er nok ingen billig løsning, men hvis det er problemer med utstyret som vi leverer prøver vi å gjøre vårt beste for å få løst det! Jeg er glad du tok kontakt med oss og så håper jeg du har fått nytt utstyr nå - og at det har gitt deg rekkevidde over hele boligen 😊 Gi oss gjerne en tilbakemelding på om det fungerer godt eller ikke, og er det noe mer du lurer på, så er vi klare for å hjelpe! Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel
Gjør det den skal. Hverken mer eller mindre. Ruteren er knotete å bruke, og har få innganger.
Hei Olav, Tusen takk for at du deler din omtale med oss! Så lenge internettet fungerer sømløst uten ustabilitet - så gjør det akkurat den jobben det skal 😄 Jeg ser du skriver ruter er knotete, jeg kan ikke se hvilken ruter det er du bruker, om det er en fra oss eller ikke. Jeg anbefaler du tar kontakt med oss, så vi kan ta en titt på om det er noe vi kan gjøre med! Vi er klare til å hjelpe hvis du tar kontakt med oss på chat via MinSide eller ring oss på 98707979 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Vennlig Hilsen Jenny, NextGenTel