NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Virker bra dette. Mye raskere enn det gamle vi hadde.
Hei, Steinar K Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en omtale her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på 💚 Kjekt å se at du er godt fornøyd, da sier det oss at vi gjør noe riktig i jobben vi gjør for at det skal være enkelt å bli og være kunde hos NextGenTel 😄 Har du noen spørsmål om abonnementet, så står vi klare til å hjelpe enten via MinSide eller på telefon 98707979. Ønsker deg en strålende dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Det virker bra på tv, men datamaskinen hat blitt tregere
Hei, Arvid K Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for at du legger igjen en omtale om oss her på Bytt.no! Så kjekt at TV fungerer som det skal, angående at du opplever at nettet er blitt tregere på datamaskinen din så kan det nok være forskjellige mulige årsaker til det, og siden jeg ikke har flere detaljer om dette fra denne omtalen så anbefaler jeg at du tar kontakt med vår kundeservice. Jeg håper du finner tiden til å ringe oss på 98707979, så får du hjelp fra en medarbeider med god teknisk kompetanse 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Fungerer greit. Skiftet fra Telenor. Alt ser ut til å virke
Hei, Atle Så kjekt å høre at alt bare har fungert som det skulle! Det skal jo tross alt være enkelt å bytte til oss, og fiberlinjen er jo akkurat den samme som du har hatt tidligere 🤗 Har du noen spørsmål om abonnementet, er det bare å ta kontakt så står vi klare til å hjelpe 😄 Ønsker deg en riktig fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Overførsel til dere gikk uten problemer. God info i forkant.
Hei, Ole K Tusen takk for at du legger igjen til tilbakemelding om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på 💚 Kjekt å lese at du er fornøyd, ikke minst kjekt å se at du gir oss full pott på kundeservice 🤗 Har du noen spørsmål om nettet fra oss, står vi klare til å hjelpe! Ønsker deg en strålendes dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Det er dårligere dekning i huset en det Telenor hadde
Heisann, Arnstein B Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Ved å bytte til NextGenTel får du beholde akkurat samme fiberlinje, men til en billigere pris! Så kjedelig at du opplever dårligere dekning nå enn før du byttet til oss, det må vi jo få undersøkt nærmere og gjøre noe med! Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på telefonnummer 98707979, så får du hjelp fra en medarbeider med god teknisk kompetanse 😊 Ønsker deg en riktig fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Alt skulle være klart til bytting, har fått tilsendt en ruter som ikke virket, må vente 5 dager på ny, ikke bra
Hei, Geir I. S Så kjipt å lese at du er misfornøyd, da har vi ikke gjort jobben vår godt nok! Her må vi legge oss flate å beklage for at ting ikke gikk som de skulle ved oppstart ettersom du skriver at du har fått en ruter som ikke virket.. Jeg håper vi får rettet på det dårlige inntrykket, og at du raskt kommer deg på nett. Om det er noe vi kan hjelpe med i mellomtiden, når du oss på 98707979 så skal vi stå klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en riktig fin dag! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Får ikke i nærheten av den hastigheten som er lovet.
Hei, Andreas K Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Vi setter pris på at du tar deg tid til å legge igjen en tilbakemelding om din opplevelse her på Bytt.no 🤗 Så kjipt at fiberen ikke fungerer som den skal, dette må vi få gjort noe med! Det kan være flere mulige årsaker til hvorfor hastigheten ikke fungerer som den skal. Vi ønsker at du tar kontakt med oss, enten på Chat via MinSide eller ringer oss på telefonnummer 9807979, så vi får sett på saken og nøstet opp i problemet 🙌 Din opplevelse som kunde hos oss er viktig, jeg håper du tar kontakt med oss og at problemet du opplever med lav hastighet løses snart! Ønsker deg en riktig god mandag 😊 Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel