NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tar for lang tid til for å få løst problem. Kundeservice feiler og gjør ikke problemet ferdig. Ikke alle men 1 person
Hei Petter. Det er ikke noe gøy å høre at det har tatt lang tid å få løst problemet ditt. Kundeservice har et høyt fokus på å få løst saken ved første henvendelse - noe som er gunstig både for deg som kunde og for oss. Det er ikke alltid vi klarer dette og jeg beklager problemet du har opplevd. Vi tar tilbakemelding din alvorlig og meldt dette videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Syns d fungerer bra og er raskt.Dere kunne jo komme med noen tilbud innimellom da
Hei Ann Takk for din positive tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi har med jevne mellomrom ulike kampanjetilbud på nettsiden vår som du kan benytte deg av dersom du ikke har bindingstid lengre. Dersom du benytter deg av et slik kampanjetilbud, vil dette medføre en ny bindingstid. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
God kundeservice fra Nextgentel. Fikk hjelp til det jeg hadde spørsmål om.
Hei Svein Harald. Takk for tilbakemeldingen. Godt å høre at du fikk hjelp til det du lurte på! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Det var en lang leveringstid på dette abonnementet og når oppkoblingen skulle skje for 1 døgn siden skjedde det ikke noe.Det ble ved purring sagt at montører holdt på med oppkobling men som nevnt 1 døgn etterpå er det fremdeles ikke noe nettilgang.
Hei Christian. Leveringstid varierer fra om det er fiber eller kobber linje som skal kobles opp, men vi prøver alltid å få deg på nett raskest mulig. Vi får en forventet leveringstid fra montør selskapet som vi videreformidler til deg, dessverre kan disse av og til avvike pga ulike årsaker. Det er ikke ønskelig for oss at installasjonsdato ikke blir gjennomført etter avtalt tid da dette også medfører et tap for oss. Jeg får ikke sjekket direkte opp i saken din for å finne hva årsaken til utsettelsen er, men håper problemet er løst og du er på nett nå. Dersom du fortsatt har problemer eller lurer på, vennligst ta kontakt med oss slik at vi kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Dårlig kundeservice, uten nett i mere enn 3 uker. Lovet å sende ny ruter 3 ganger
Hei Bertil. Jeg vet ikke hva som har skjedd her, men ingen kunder skal oppleve å være så lenge uten nett så det beklager jeg. Vi skal også holde løftene våre og vi har ingen grunn til å ikke sende deg en ny ruter når dette er avtalt. Vi ønsker å ha deg videre som kunde og jeg håper feilen blir rettet straks og at alt går tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Ustabilt nett, ofte dårlig hastighet. Man får ikke det man betaler for. Betaler for 75/75, den faktiske hastigheten er noe annet.
Hei Truls. Du skal alltid få det du betaler for - hvis ikke skyldes det en feil som vi skal rette opp i. For å ettergå at du linjen leverer den hastigheten den skal kan du måle med kabel koblet direkte til ruteren mens det ikke er noen annen bruk av nettet samtidig som hastighetsmålingen pågår. Jeg forstår så klart om det utelukkende er trådløs tilkobling du ønsker. Det er ikke mulig for oss å garantere for samme hastighet over trådløs overføring som kablet. Om du opplever problemer med den trådløse dekningen gjør vi det vi kan for å bedre dette og eventuelt gir veiledning og tips til hva som kan gjøres for å utbedre dette på egen hånd. Jeg håper du tar kontakt med oss igjen så hjelper vi deg gjerne videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Internett har vært veldig treig og noen ganger blir forferdelig