NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var utrolig vanskelig å komme I kontakt med dere på kundeservicen . Jeg er derfor i tvil om jeg skal fortsette hos dere. Dette bør dere ta på alvor! Vil ikke anbefale til andre!
Hei Terje, Kjedelig å høre at du ikke har hatt en helt optimal opplevelse hos oss. Vi er klar over at det er litt for lang ventetid til kundeservice i enkelte perioder, og det er noe vi kontinuerlig jobber med å forbedre. Så, jeg kan forsikre deg om at vi tar både din og andres tilbakemelding på dette punktet på aller største alvor! Jeg håper du har fått hjelpen du trengte, og at du fortsatt ønsker å være kunde hos oss fremover. Ønsker deg en fin uke videre! Mvh Christian
veldig stabil. jeg er meget fornøyd. lett å koble opp første gang og er mye mer stabilt en dem andre jeg har prøvd
Hei Vidar, Så fint å høre at oppstart hos oss har vært problemfritt! Det er jo akkuratt sånn det skal være 😀 Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd! Mvh Jenny
Ingen internett her, har etter 2 dg i tlf kø! fått sagt fra. Skulle sende ny boks men ikke fått enda. Har nå vært 1 uke uten nett…. Katastrofe da jeg jobber online hver dag. Dette er rett og slett elendig og jeg har selsagt fått faktura?? Hvordan går dette an?
Hei Refseth D. H, Takk for din tilbakemelding! Sånn skal det ikke være 🤦♀️ Vi er klar over at det til tider kan være kø på telefon, og jobber hele tiden for å forbedre dette. Jeg håper at bredbåndet fungerer knirkefritt nå ⚡ Hvis ikke anbefaler jeg at du kontakter vår kundeservice via MinSide, så får du hjelp av en dyktig medarbeider. Ønsker deg en riktig fin dag Mvh Jenny
Fikk problemer med oppkobling av IPad som senere løste seg etter hjelp av support. Da flyttet problemet seg over til Microsoft pc som faller ut etter kort tid på Wifi. Må da taste inn passordet for nettet igjen, men det varer bare kort tid? Mistenker endring av parametere? Venter på ny router. Bruker mest pc så opplevd support noe trøblete, da denne falt ut hele tiden og telefonsupporten ble sperret!
Hei, Aripeter Flott at oppkoblingen har vært ryddig og at du har god opplevd hastighet på nettet - sånn som det selvfølgelig skal være 😀 Håper problemet med PC som faller ut er løst seg med den nye ruteren, hvis ikke må du gjerne ta kontakt med oss så får du hjelp av en av våre dyktige medarbeidere på kundeservice. Takk for at du valgte bredbånd fra NextGenTel! Mvh Jenny
Måtte vvente tre dager før jeg ble koblet på, ingen pålogginger på tv fungerte, bare et villspor. På telefon fikk jeg opplyst at det ville ta 2 - 3 dager før overføring ville skje. Tv box har bare en LAN UTGANG måtte få ekstra ruter.
Hei Kurt, Så kjipt at du fikk denne opplevelsen ved oppstarten av ditt kundeforhold 😰 Meningen er jo at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Håper at både bredbånd og TV fungerer som det skal nå. Hvis ikke anbefaler jeg at du kontakter vår kundeservice via MinSide, så får du hjelp av en dyktig medarbeider. Ønsker deg en riktig fin dag 😊 Mvh Jenny
Enkelt og som avtalt.Aktiv med tips og nyttig info
Hei, Espen Godt å høre at det er enkelt og som avtalt, akkurat sånn som det skal være 🤩 Takk for at du valgte bredånd fra NextGenTel! Mvh Jenny
Positivt med bedre pris, men negativt å være nr 50 i telefonkø den ene gangen jeg måtte ringe inn.
Hei Espen S, Vi vet at det i perioder kan være vanskelig å komme gjennom til oss på telefon, og vi har høyt fokus på forbedre dette. Hvis du opplever kø når du ringer oss igjen vil jeg anbefale deg å kontakte oss via chat på MinSide (enten via app eller på pc), så får du god hjelp, uten å måtte vente så lenge på telefonen. Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny