NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk problemer med oppkobling av IPad som senere løste seg etter hjelp av support. Da flyttet problemet seg over til Microsoft pc som faller ut etter kort tid på Wifi. Må da taste inn passordet for nettet igjen, men det varer bare kort tid? Mistenker endring av parametere? Venter på ny router. Bruker mest pc så opplevd support noe trøblete, da denne falt ut hele tiden og telefonsupporten ble sperret!
Hei, Aripeter Flott at oppkoblingen har vært ryddig og at du har god opplevd hastighet på nettet - sånn som det selvfølgelig skal være 😀 Håper problemet med PC som faller ut er løst seg med den nye ruteren, hvis ikke må du gjerne ta kontakt med oss så får du hjelp av en av våre dyktige medarbeidere på kundeservice. Takk for at du valgte bredbånd fra NextGenTel! Mvh Jenny
Måtte vvente tre dager før jeg ble koblet på, ingen pålogginger på tv fungerte, bare et villspor. På telefon fikk jeg opplyst at det ville ta 2 - 3 dager før overføring ville skje. Tv box har bare en LAN UTGANG måtte få ekstra ruter.
Hei Kurt, Så kjipt at du fikk denne opplevelsen ved oppstarten av ditt kundeforhold 😰 Meningen er jo at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Håper at både bredbånd og TV fungerer som det skal nå. Hvis ikke anbefaler jeg at du kontakter vår kundeservice via MinSide, så får du hjelp av en dyktig medarbeider. Ønsker deg en riktig fin dag 😊 Mvh Jenny
Enkelt og som avtalt.Aktiv med tips og nyttig info
Hei, Espen Godt å høre at det er enkelt og som avtalt, akkurat sånn som det skal være 🤩 Takk for at du valgte bredånd fra NextGenTel! Mvh Jenny
Positivt med bedre pris, men negativt å være nr 50 i telefonkø den ene gangen jeg måtte ringe inn.
Hei Espen S, Vi vet at det i perioder kan være vanskelig å komme gjennom til oss på telefon, og vi har høyt fokus på forbedre dette. Hvis du opplever kø når du ringer oss igjen vil jeg anbefale deg å kontakte oss via chat på MinSide (enten via app eller på pc), så får du god hjelp, uten å måtte vente så lenge på telefonen. Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny
Krevde ruterleie av oss i alle år selv om vi benytter eget utstyr og også kontaktet de for å bekrefte at vi virkelig må ha dette. Det måtte vi. Iløpet av de siste årene har de åpnet for å slippe ruterleie. Det informerer de bare nye kunder om, ikke eksisterende. Og i tilegg må da ruterene returners for kundens regning selv om den mot min vilje bare har ligget i en skuff og påtvunget meg. De svarer heller ikke på telefonen om du er eksisterende kunde. Taster du for å bestille kommer du selvfølgelig fort igjennom. Ingen svar selv etter 11 dager via meldingstjenesten /epost Min Side appen kundeservice Svartid på chat for eksisterende kunder er sånn 45 minutter. På plussiden er fiberen stabil og på lovet hadtighet. Men hadde jeg hatt flere valg hadde jeg valgt noen andre
Hei, Kenneth Det stemmer at vi for en stund tilbake åpnet for valgfrihet for å leie ruter fra oss eller eget utstyr, fordi vi ønsker valgfrihet for kundene våre. Etter hva jeg leser fra deg så er dette noe du som kunde ikke har fått tydelig nok informasjon om, og den tilbakemeldingen er viktig for oss å få. Kundene våre er de vi lever av - så god informasjonsflyt til våre eksisterende kunder er absolutt viktig for oss! Vi håper at vi får muligheten til å endre ditt inntrykk og at du blir mer fornøyd med informasjonsflyten vår fremover 😊 Mvh Jenny
Enkel rask fiber, god service. Oversiktlig og greit
Hei, Dag T Godt å høre at fiberen er rask og servicen god - akkurat sånn vi vil at det skal være! Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny
Ingen informasjon. Selger ikke skrevet navnet riktig.. så mail ikke mottatt 80 i kø på tlf for å få info🤑
Hei, Sonja G Det er jo ikke sånn det skal være å bli kunde hos oss🤦♀️ Vi ønsker selvfølgelig å ha deg som kunde hos oss, og her har det nok dessverre skjedd en feil som vi må beklage for. Håper du vil gi oss en sjanse til å rette opp igjen dette og gi et bedre inntrykk. Ønsker deg en flott dag 😊 Mvh Jenny