NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt og som avtalt.Aktiv med tips og nyttig info
Hei, Espen Godt å høre at det er enkelt og som avtalt, akkurat sånn som det skal være 🤩 Takk for at du valgte bredånd fra NextGenTel! Mvh Jenny
Positivt med bedre pris, men negativt å være nr 50 i telefonkø den ene gangen jeg måtte ringe inn.
Hei Espen S, Vi vet at det i perioder kan være vanskelig å komme gjennom til oss på telefon, og vi har høyt fokus på forbedre dette. Hvis du opplever kø når du ringer oss igjen vil jeg anbefale deg å kontakte oss via chat på MinSide (enten via app eller på pc), så får du god hjelp, uten å måtte vente så lenge på telefonen. Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny
Krevde ruterleie av oss i alle år selv om vi benytter eget utstyr og også kontaktet de for å bekrefte at vi virkelig må ha dette. Det måtte vi. Iløpet av de siste årene har de åpnet for å slippe ruterleie. Det informerer de bare nye kunder om, ikke eksisterende. Og i tilegg må da ruterene returners for kundens regning selv om den mot min vilje bare har ligget i en skuff og påtvunget meg. De svarer heller ikke på telefonen om du er eksisterende kunde. Taster du for å bestille kommer du selvfølgelig fort igjennom. Ingen svar selv etter 11 dager via meldingstjenesten /epost Min Side appen kundeservice Svartid på chat for eksisterende kunder er sånn 45 minutter. På plussiden er fiberen stabil og på lovet hadtighet. Men hadde jeg hatt flere valg hadde jeg valgt noen andre
Hei, Kenneth Det stemmer at vi for en stund tilbake åpnet for valgfrihet for å leie ruter fra oss eller eget utstyr, fordi vi ønsker valgfrihet for kundene våre. Etter hva jeg leser fra deg så er dette noe du som kunde ikke har fått tydelig nok informasjon om, og den tilbakemeldingen er viktig for oss å få. Kundene våre er de vi lever av - så god informasjonsflyt til våre eksisterende kunder er absolutt viktig for oss! Vi håper at vi får muligheten til å endre ditt inntrykk og at du blir mer fornøyd med informasjonsflyten vår fremover 😊 Mvh Jenny
Enkel rask fiber, god service. Oversiktlig og greit
Hei, Dag T Godt å høre at fiberen er rask og servicen god - akkurat sånn vi vil at det skal være! Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny
Ingen informasjon. Selger ikke skrevet navnet riktig.. så mail ikke mottatt 80 i kø på tlf for å få info🤑
Hei, Sonja G Det er jo ikke sånn det skal være å bli kunde hos oss🤦♀️ Vi ønsker selvfølgelig å ha deg som kunde hos oss, og her har det nok dessverre skjedd en feil som vi må beklage for. Håper du vil gi oss en sjanse til å rette opp igjen dette og gi et bedre inntrykk. Ønsker deg en flott dag 😊 Mvh Jenny
Lett å komme kontakt, sende mld fikk svar ganske fort og fikk fort kontakt med tlf llett bruksanvisning for meg som er oppi i årene har bare gode erfaring med
Hei, Knut H Takk for din omtale! Så flott at du har hatt en god opplevelse med oppstarten av ditt abonnement hos oss, vi vil jo at dette skal være enkelt for kundene våre. Vi håper du fortsatt er like fornøyd med tjenesten. Ønsker deg en riktig god dag Mvh Jenny
Etter 9 dager har jeg ikke Internet og TV! Jeg kaster bort dager uten å få kontakt og hjelp. Har hatt Telenor uten problemer i årevis. NextGentel kan bare nås via nettet som ikke fungerer. Advarer alle IKKE INNGÅ AVTALE MED DETTE SELSKAPET!
Hei, Anders L Vi beklager for at du har hatt en problematisk oppstart i ditt kundeforhold hos oss. Håper at vi får mulighet til å endre ditt inntrykk av oss som leverandør og at du blir mer fornøyd som kunde i tiden som kommer! Jeg håper at du har fått internett og TV til å fungere til nå, men hvis du fortsatt opplever problemer tilknyttet dette så ønsker vi at du tar kontakt med oss for dette. Du kan ringe vår kundeservice eller sende oss en melding via MinSide og en dyktig kollega med teknisk kompetanse hjelper deg så godt som vi kan. Ønsker deg en god dag 😊 Mvh Jenny