⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fått det som er bedt om

Omtale av  Espen

Enkelt og som avtalt.Aktiv med tips og nyttig info

Svar fra NextGenTel
06.09.2023 07:39

Hei, Espen Godt å høre at det er enkelt og som avtalt, akkurat sånn som det skal være 🤩 Takk for at du valgte bredånd fra NextGenTel! Mvh Jenny

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lavere pris, men nr 50 i telefonkø.

Omtale av  Espen S

Positivt med bedre pris, men negativt å være nr 50 i telefonkø den ene gangen jeg måtte ringe inn.

Svar fra NextGenTel
06.09.2023 14:01

Hei Espen S, Vi vet at det i perioder kan være vanskelig å komme gjennom til oss på telefon, og vi har høyt fokus på forbedre dette. Hvis du opplever kø når du ringer oss igjen vil jeg anbefale deg å kontakte oss via chat på MinSide (enten via app eller på pc), så får du god hjelp, uten å måtte vente så lenge på telefonen. Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny

Bryr seg fint lite om eksisterende kunder

Omtale av  Kenneth

Krevde ruterleie av oss i alle år selv om vi benytter eget utstyr og også kontaktet de for å bekrefte at vi virkelig må ha dette. Det måtte vi. Iløpet av de siste årene har de åpnet for å slippe ruterleie. Det informerer de bare nye kunder om, ikke eksisterende. Og i tilegg må da ruterene returners for kundens regning selv om den mot min vilje bare har ligget i en skuff og påtvunget meg. De svarer heller ikke på telefonen om du er eksisterende kunde. Taster du for å bestille kommer du selvfølgelig fort igjennom. Ingen svar selv etter 11 dager via meldingstjenesten /epost Min Side appen kundeservice Svartid på chat for eksisterende kunder er sånn 45 minutter. På plussiden er fiberen stabil og på lovet hadtighet. Men hadde jeg hatt flere valg hadde jeg valgt noen andre

Svar fra NextGenTel
07.09.2023 14:14

Hei, Kenneth Det stemmer at vi for en stund tilbake åpnet for valgfrihet for å leie ruter fra oss eller eget utstyr, fordi vi ønsker valgfrihet for kundene våre. Etter hva jeg leser fra deg så er dette noe du som kunde ikke har fått tydelig nok informasjon om, og den tilbakemeldingen er viktig for oss å få. Kundene våre er de vi lever av - så god informasjonsflyt til våre eksisterende kunder er absolutt viktig for oss! Vi håper at vi får muligheten til å endre ditt inntrykk og at du blir mer fornøyd med informasjonsflyten vår fremover 😊 Mvh Jenny

Enkelt oppsett

Omtale av  Dag T

Enkel rask fiber, god service. Oversiktlig og greit

Svar fra NextGenTel
06.09.2023 07:34

Hei, Dag T Godt å høre at fiberen er rask og servicen god - akkurat sånn vi vil at det skal være! Takk for at du valgte fiber fra Norges største prispresser på bredbånd 😊 Mvh Jenny

Det er ikke mye som stemmer med hva selger lovet

Omtale av  Sonja G

Ingen informasjon. Selger ikke skrevet navnet riktig.. så mail ikke mottatt 80 i kø på tlf for å få info🤑

Svar fra NextGenTel
07.09.2023 08:02

Hei, Sonja G Det er jo ikke sånn det skal være å bli kunde hos oss🤦‍♀️ Vi ønsker selvfølgelig å ha deg som kunde hos oss, og her har det nok dessverre skjedd en feil som vi må beklage for. Håper du vil gi oss en sjanse til å rette opp igjen dette og gi et bedre inntrykk. Ønsker deg en flott dag 😊 Mvh Jenny

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Enkelt

Omtale av  Knut H

Lett å komme kontakt, sende mld fikk svar ganske fort og fikk fort kontakt med tlf llett bruksanvisning for meg som er oppi i årene har bare gode erfaring med

Svar fra NextGenTel
06.09.2023 07:32

Hei, Knut H Takk for din omtale! Så flott at du har hatt en god opplevelse med oppstarten av ditt abonnement hos oss, vi vil jo at dette skal være enkelt for kundene våre. Vi håper du fortsatt er like fornøyd med tjenesten. Ønsker deg en riktig god dag Mvh Jenny

Jeg er blitt lurt!

Omtale av  Anders L

Etter 9 dager har jeg ikke Internet og TV! Jeg kaster bort dager uten å få kontakt og hjelp. Har hatt Telenor uten problemer i årevis. NextGentel kan bare nås via nettet som ikke fungerer. Advarer alle IKKE INNGÅ AVTALE MED DETTE SELSKAPET!

Svar fra NextGenTel
06.09.2023 13:55

Hei, Anders L Vi beklager for at du har hatt en problematisk oppstart i ditt kundeforhold hos oss. Håper at vi får mulighet til å endre ditt inntrykk av oss som leverandør og at du blir mer fornøyd som kunde i tiden som kommer! Jeg håper at du har fått internett og TV til å fungere til nå, men hvis du fortsatt opplever problemer tilknyttet dette så ønsker vi at du tar kontakt med oss for dette. Du kan ringe vår kundeservice eller sende oss en melding via MinSide og en dyktig kollega med teknisk kompetanse hjelper deg så godt som vi kan. Ønsker deg en god dag 😊 Mvh Jenny

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR