NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Overgangen fra tidligere leverandør gikk knirkefritt. Veldig fornøyd med informasjon jeg får på Mail. Bla den jeg fikk med info ang min første faktura og hva som blir tatt med der. Føler kanskje det tar litt lenger tid å laste tv-apper, men det må jeg ha litt lenger tid på å vurdere.
Hei Ingvild, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å lese at overgang fra tidligere leverandør gikk knirkefritt og at du er fornøyd med informasjonen vi har sendt deg i oppstarten. Vi jobber på hver dag for å gjøre det enkelt for deg som kunde hos oss, og det skal vi fortsette med fremover også! Så håper jeg at du har blitt vant til ny TV-løsning, og har du tilbakemeldinger å komme med der så setter vi pris på det også 😄 Ønsker deg en strålende dag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Byttet fra Telenor til NextGenTel. Overgangen gikk fint. Kom i kontakt med kundesenteret i løpet av 1 min. Utmerket hjelp.
Hei Kolbljørn, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Utrolig kjekt å se at du har hatt en god oppstart hos oss! Vi jobber på hver dag for å gjøre det enkelt for deg som kunde hos oss, og det har vi tenkt å fortsette med. Husk at du kan få hjelp hos oss på chat eller telefon hvis du har spørsmål om ditt abonnement 😊 Ønsker deg en strålende ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ble lovet bredbånd 1.august, har ikke hatt nett eller tv fram til 8.august. Faktura har jeg fått med forfall 16.august. Håper dere sender ny med redusert beøp. Hilsen Ivar
Hei Ivar, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og at du deler din omtale her på Bytt.no 💚 Veldig kjedelig at du ikke har fått internett levert som forespeilet, jeg håper at vi har fått fikset dette til nå. Om det fortsatt er noe som ikke er i orden, håper jeg du sender meg en e-post til [email protected], og jeg hjelper med saken. Så skal vi jobbe knallhardt for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss 😊 Ha en fin kveld! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Veldig flott hjelp å få dersom du trenger det, og det er flott for oss som er kommet opp litt i alder
Hei Frode, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du opplever hjelp i alle trinn, vi jobber knallhardt hver dag for å gjøre det enkelt for deg og være kunde hos oss, og det har vi tenkt å fortsette med! Husk at du kan ta kontakt med oss på chat eller telefon hvis du har spørsmål om internett fra oss 😊 Ønsker deg en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
da jeg ikke ble fortalt at det var RiksTV som skulle til meg. Samt at jeg tidlig gav beskjed om at jeg ikke skulle ha RiksTV. Hos RiksTV var ikke dette noe problem. Og kansellerte , men jeg fikk også tilsendt Wi-Fi utstyr som vi bli sendt i retur så snart jeg er hjemme fra ferie. Jeg har ikke noe imot nexgentel generelt, men har et mye bedre tilbud hos Altibox.
Hei Rune, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig at det har blitt en sånn misforståelse, jeg håper uansett at du er fornøyd med internett og TV hos leverandøren du har. Så er du hjertelig velkommen som kunde hos oss en dag hvis det blir aktuelt 💚 Ha en fin tisdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bedre dekning enn før. jeg trøbler som vanlig med oppkobling, roter med passord osv. Ellers litt tidlig å si når det gjelder rikstv. er litt uvant det hele, må bli bedre kjent med det.
Hei Per, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å lese at dekningen er bedre etter du fikk internett fra oss. Jeg håper du har blitt vant til TV-løsningen, og er du fortsatt usikker på noe trenger du ikke å nøle med å ta kontakt med oss 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Var lovet 500Mb/s - fikk 50 og måtte betale mer for å få 100. RiksTV som en del av pakken er en katastrofe.
Hei Øystein, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no. Det er veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du opplever å ha fått annen hastighet enn det som var forespeilet. Vi jobber for å tilby den hastigheten som er best mulig tilpasset bruken hos den som kjøper abonnement hos oss, men her høres det ikke ut som at det har gått som det skal. Om du ikke har fått snakket med oss og funnet en løsning så håper jeg at du tar kontakt, vi vil selvfølgelig levere en hastigheten som du er fornøyd med. Du kan enkelt komme i kontakt med oss via MinSide eller ringe oss på 98707979 😊 Ha en riktig fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel