NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble lovet bredbånd 1.august, har ikke hatt nett eller tv fram til 8.august. Faktura har jeg fått med forfall 16.august. Håper dere sender ny med redusert beøp. Hilsen Ivar
Hei Ivar, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og at du deler din omtale her på Bytt.no 💚 Veldig kjedelig at du ikke har fått internett levert som forespeilet, jeg håper at vi har fått fikset dette til nå. Om det fortsatt er noe som ikke er i orden, håper jeg du sender meg en e-post til [email protected], og jeg hjelper med saken. Så skal vi jobbe knallhardt for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss 😊 Ha en fin kveld! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Veldig flott hjelp å få dersom du trenger det, og det er flott for oss som er kommet opp litt i alder
Hei Frode, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du opplever hjelp i alle trinn, vi jobber knallhardt hver dag for å gjøre det enkelt for deg og være kunde hos oss, og det har vi tenkt å fortsette med! Husk at du kan ta kontakt med oss på chat eller telefon hvis du har spørsmål om internett fra oss 😊 Ønsker deg en fin ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
da jeg ikke ble fortalt at det var RiksTV som skulle til meg. Samt at jeg tidlig gav beskjed om at jeg ikke skulle ha RiksTV. Hos RiksTV var ikke dette noe problem. Og kansellerte , men jeg fikk også tilsendt Wi-Fi utstyr som vi bli sendt i retur så snart jeg er hjemme fra ferie. Jeg har ikke noe imot nexgentel generelt, men har et mye bedre tilbud hos Altibox.
Hei Rune, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig at det har blitt en sånn misforståelse, jeg håper uansett at du er fornøyd med internett og TV hos leverandøren du har. Så er du hjertelig velkommen som kunde hos oss en dag hvis det blir aktuelt 💚 Ha en fin tisdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bedre dekning enn før. jeg trøbler som vanlig med oppkobling, roter med passord osv. Ellers litt tidlig å si når det gjelder rikstv. er litt uvant det hele, må bli bedre kjent med det.
Hei Per, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å lese at dekningen er bedre etter du fikk internett fra oss. Jeg håper du har blitt vant til TV-løsningen, og er du fortsatt usikker på noe trenger du ikke å nøle med å ta kontakt med oss 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Var lovet 500Mb/s - fikk 50 og måtte betale mer for å få 100. RiksTV som en del av pakken er en katastrofe.
Hei Øystein, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no. Det er veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du opplever å ha fått annen hastighet enn det som var forespeilet. Vi jobber for å tilby den hastigheten som er best mulig tilpasset bruken hos den som kjøper abonnement hos oss, men her høres det ikke ut som at det har gått som det skal. Om du ikke har fått snakket med oss og funnet en løsning så håper jeg at du tar kontakt, vi vil selvfølgelig levere en hastigheten som du er fornøyd med. Du kan enkelt komme i kontakt med oss via MinSide eller ringe oss på 98707979 😊 Ha en riktig fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Null oversikt når de kommer for å installere internettet. Installatör skulle kommet etter 3-5 virkedager, men har ikke blitt ringt og nextgentel nekter å hjelpe meg med å avtale tid for det hele. Samt nexrgentel snedtw meg regning for august og september för nettet i det hele tatt har kommet igang og de lovte meg at jeg ikke skulle betale for denne perioden uten nett. Sendte de mail ang dette og fortsatt ikke fått svar. Den regningen blir IKKE betalt og stor sjanse for at telenor får seg en ny avtale snart.
Hei Sandra, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 Det er viktig for oss å høre din ærlige mening om hvordan det er og bli kunde hos NextGenTel! Veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og jeg håper vi til nå har fått internett opp å gå hjemme hos deg nå. Om det fortsatt er noe som ikke er i orden, vil jeg at du sender en e-post til [email protected] med litt mer informasjon om abonnementet, så kan jeg få sett på dette videre, slik at vi finner en løsning 😊 Ha en riktig fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
De sa ingenting om etableringsgebyr, binding 24 mnd. Riktig mengde info på sms ifb leveranse. App sier fremdeles at nettet er offline 9 dager etter leveranse, ingen kommunikasjon i meldinger sendt via app, 7 dager uten svar , and counting
Hei Trond, Tusen takk for at du deler din omtale om hvordan det har vært å bli kunde hos oss! Her høres det ut som vi har stort forbedringspotensial. Jeg kan ikke komme på hvor vi har informert om 24 mnd bindingstid, siden vi ikke har bindingstid på over 12 måneder. Men siden jeg ikke ser flere detaljer enn ditt fornavn her, skulle vi gjerne hatt flere detaljer om ditt abonnement for å kunne finne ut hvor og hva som har feilet. Om ikke alt på magisk vis fungerer som det skal nå så håper jeg du finner tid til å ta kontakt med oss, du kan enkelt nå oss på chat via MinSide og telefon 98707979 😊 Ønsker deg en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel