Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
NextGenTel
3.2
2 152 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 152 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
36%
Dårlig
36% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 152 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
449
323
221
189
970
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 152 verifiserte omtaler på Bytt.no

Usiker

Omtale av  Per V. T

Bedre dekning enn før. jeg trøbler som vanlig med oppkobling, roter med passord osv. Ellers litt tidlig å si når det gjelder rikstv. er litt uvant det hele, må bli bedre kjent med det.

Svar fra NextGenTel
12.09.2024 14:42

Hei Per, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å lese at dekningen er bedre etter du fikk internett fra oss. Jeg håper du har blitt vant til TV-løsningen, og er du fortsatt usikker på noe trenger du ikke å nøle med å ta kontakt med oss 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Vil bytte når avtaletiden er over

Omtale av  Øystein

Var lovet 500Mb/s - fikk 50 og måtte betale mer for å få 100. RiksTV som en del av pakken er en katastrofe.

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 13:48

Hei Øystein, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no. Det er veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du opplever å ha fått annen hastighet enn det som var forespeilet. Vi jobber for å tilby den hastigheten som er best mulig tilpasset bruken hos den som kjøper abonnement hos oss, men her høres det ikke ut som at det har gått som det skal. Om du ikke har fått snakket med oss og funnet en løsning så håper jeg at du tar kontakt, vi vil selvfølgelig levere en hastigheten som du er fornøyd med. Du kan enkelt komme i kontakt med oss via MinSide eller ringe oss på 98707979 😊 Ha en riktig fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Skuffet, sint og frustrert

Omtale av  Sandra

Null oversikt når de kommer for å installere internettet. Installatör skulle kommet etter 3-5 virkedager, men har ikke blitt ringt og nextgentel nekter å hjelpe meg med å avtale tid for det hele. Samt nexrgentel snedtw meg regning for august og september för nettet i det hele tatt har kommet igang og de lovte meg at jeg ikke skulle betale for denne perioden uten nett. Sendte de mail ang dette og fortsatt ikke fått svar. Den regningen blir IKKE betalt og stor sjanse for at telenor får seg en ny avtale snart.

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 13:41

Hei Sandra, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 Det er viktig for oss å høre din ærlige mening om hvordan det er og bli kunde hos NextGenTel! Veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og jeg håper vi til nå har fått internett opp å gå hjemme hos deg nå. Om det fortsatt er noe som ikke er i orden, vil jeg at du sender en e-post til [email protected] med litt mer informasjon om abonnementet, så kan jeg få sett på dette videre, slik at vi finner en løsning 😊 Ha en riktig fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Søppel selskap

Omtale av  Trond S

De sa ingenting om etableringsgebyr, binding 24 mnd. Riktig mengde info på sms ifb leveranse. App sier fremdeles at nettet er offline 9 dager etter leveranse, ingen kommunikasjon i meldinger sendt via app, 7 dager uten svar , and counting

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 13:58

Hei Trond, Tusen takk for at du deler din omtale om hvordan det har vært å bli kunde hos oss! Her høres det ut som vi har stort forbedringspotensial. Jeg kan ikke komme på hvor vi har informert om 24 mnd bindingstid, siden vi ikke har bindingstid på over 12 måneder. Men siden jeg ikke ser flere detaljer enn ditt fornavn her, skulle vi gjerne hatt flere detaljer om ditt abonnement for å kunne finne ut hvor og hva som har feilet. Om ikke alt på magisk vis fungerer som det skal nå så håper jeg du finner tid til å ta kontakt med oss, du kan enkelt nå oss på chat via MinSide og telefon 98707979 😊 Ønsker deg en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Ustabilt

Omtale av  Morten T

Ustabil ,ikke kontakt. Dette er veldig irriterende

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 13:51

Hei Morten, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Jeg skjønner at det er veldig irriterende når internett ikke fungerer som det skal. Jeg håper du har fått hjelp og at problemet er løst nå, om det fortsatt er samme trøblete internett så håper jeg du tar kontakt med oss, så vi finner en løsning. Du kan enkelt nå oss via MinSide eller ringe oss på 98707979. Jeg håper du har en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fint opplegg

Omtale av  Nils N

God instruksjon i bruk. Fungerer bra Misforståelse i forhold til Riks TV

Svar fra NextGenTel
16.09.2024 14:29

Hei Nils, Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Kjekt å lese at du er fornøyd med instruksjon og at internett fungerer bra. Jeg håper du har fått oppklaring i det som har vært misforståelse med RiksTV. Gi oss en lyd hvis du fortsatt har noen spørsmål, du kan enkelt komme i kontakt med oss via MinSide eller telefon 98707979 😊 Ha en super mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Vil ikke anbefale å bytte til NextGenTel

Omtale av  Marit

.2 timer i telefonkø, så ble det brutt. Du må koble opp alt selv, har ikke motører som kan bistå

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 14:21

Hei Marit, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Vi jobber for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss, da er det kjedelig å se at du sitter igjen med motsatt opplevelse.. Vi har dessverre utfordring med lang kø på telefon siste tiden, og jeg kan si at vi jobber knallhardt for at det skal bli enklere for deg å komme i kontakt fremover! Jeg håper at du har fått hjelp med oppkoblingen du hadde utfordringer med, om det fortsatt ikke fungerer som det skal håper jeg du kan sende meg en e-post til [email protected], så jeg kan se på dette å hjelpe med og finne en løsning 😊 Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 152 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR