NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Litt dårlig start, da jeg bestilt for 5 mnd siden, og ble da lovet god hjelp til hva jeg ville trenge for å bytte. Jeg hadde jo ingen "min side", og det kom kun en mail om at nå nærmer det seg, ingenting om hvordan jeg skulle gå fram. Jeg har tidligere alltid fått installatør for å ordne dette, så jeg gikk jo ut fra at dette gjaldt her også. Men nei. Så første uken med nextgentel hadde jeg null internett. den forrige ruteren nektet å fungere, og det lovte nextgentel at den ville sømløst gå over om jeg hadde nettopp den. Når dette er sagt så var det veldig fin hjelp med levende folk i en chat, burde vært mulig med telefonkontakt, for det var jo nettopp internettet jeg manglet.. Men ny ruter kom i superfart, og etter noe plunder fikk jeg jammen vidunderet på nett. Alene, for da var operatørene gått hjem. :D
Hei Marit, Tusen takk for at du er blitt kunde hos NextGenTel og tar deg tid til å gi til å legger igjen en omtale her med din tilbakemelding 💚 Her høres det dessverre ut til at vi ikke har gjort jobben vår godt nok, for oppstart av internett hos NextGenTel er ment til å være enkelt. Jeg er glad for å høre at internett nå er på plass og håper på at det fortsatt fungerer knirkefritt! Vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkel, og du trenger ikke nøle med å ta kontakt hvis du har spørsmål om internett fra oss 😊 Ha en fin ettermiddag! Beste hilsen, Jenny, NextGenTel
Å skifte fra Telenor gikk som en drøm. Veldig lett å koble opp ny ruter fra NexGen Tel
Hei, Øyvind! Takk for omtalen din, og for at du har byttet til fiber fra oss 💚 Helt supert å se at alt gikk fint når du skulle koble opp den nye WiFi-boksen og bytte over til oss. Vi skal jobbe på videre for å gjøre det like enkelt for deg å være kunde i tiden fremover 😊 Ha en nydelig fredag, og riktig god sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Ikke mulig å koble ril utvendig kamera og doorbell. Ikke noe problem med andre nettverkskeverandører på 2,4 ghz nettverket.
Hei, Henning! Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjedelig å se at du har problemet med å koble ulike smarthus-dingser til på nettet. Det skal vi få sett på. Jeg får kun opp fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg håper at du kan bruke et par minutter og sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon om abonnementet. Da skal vi finne ut av problemet 😊 Jeg ønsker deg en nydelig tirsdag. Beste hilsen Martin, NextGenTel
Raskt og presis bytte i fra tidligere leverandør. God hjelp ved spørsmål. Litt lang ventetid når jeg ønsker hjelp. Fint med tilbakeringing.
Hei Tor, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og lar oss få høre din opplevelse som ny kunde 💚 Veldig kjekt å se at overgangen var rask og presis! Så skal vi jobbe knallhardt for at det skal være enkelt for deg som kunde videre hos oss 🙌 Ha en fin onsdag! Beste hilsen, Jenny, NextGenTel
E er kjempe fornøyde med pris å nett. Men e liker ikke måten dei lurer folk på til å bli kunder. E fikk beskjed om at e ikke trengte å bytte noe men det måtte e så prøver e å ringe, men å ringe til dei er jo verdens lengste ventetid Telenor er jo en drøm i tilfelle på kundeservice. Men dei er billigere en telenor
Hei Geir, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Vi ønsker ikke at du skal føle deg lurt av oss, og vil gjerne se på hva som har skjedd i oppstarten av kundeforholdet ditt. Jeg ser bare fornavn her, og kan derfor ikke finne deg i vårt system. Gjerne send oss en tilbakemelding på [email protected] så ser vi nærmere på dette. Ønsker deg en riktig fin dag og god helg! Beste hilsen Karoline i NextGenTel
TV fungerer bra. Trådløst nettverk fungerer dårligt.
Hei, Jostein! Takk for omtalen her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Godt å se at tv-en fungerer bra, men et dårlig WiFi-nett kan vi ikke være fornøyd med. Dersom du ikke allerede har funnet en løsning, kan du gjerne sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon om abonnementet. Da kan jeg få sett på problemet. Jeg håper at jeg hører fra deg, og ønsker deg en flott tirsdag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer som forventet. Nødvendig med hjelp for å få med alt som ble lovet.
Hei Tore, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale om oss her på bytt.no! Veldig kjekt at internett fungerer som forventet, ellers så er det ikke like kjekt at du har måttet ta kontakt for å få det til å virke... Det betyr at vi har en jobb å gjøre for at det skal bli enda enklere med å bli ny kunde. Jeg hadde satt stor pris på om du ville tatt deg et par minutter til å skrive en e-post med detaljer om hva som kunne gjort oppstarten hos oss enda enklere til e-post: [email protected]. Ønsker deg en strålende onsdags ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel