Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Selgerene lyver

Omtale av  Geir K

E er kjempe fornøyde med pris å nett. Men e liker ikke måten dei lurer folk på til å bli kunder. E fikk beskjed om at e ikke trengte å bytte noe men det måtte e så prøver e å ringe, men å ringe til dei er jo verdens lengste ventetid Telenor er jo en drøm i tilfelle på kundeservice. Men dei er billigere en telenor

Svar fra NextGenTel
19.07.2024 12:56

Hei Geir, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Vi ønsker ikke at du skal føle deg lurt av oss, og vil gjerne se på hva som har skjedd i oppstarten av kundeforholdet ditt. Jeg ser bare fornavn her, og kan derfor ikke finne deg i vårt system. Gjerne send oss en tilbakemelding på [email protected] så ser vi nærmere på dette. Ønsker deg en riktig fin dag og god helg! Beste hilsen Karoline i NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Telenor leverte bra trådløst nettverk. NextGenTel leverer dårligt trådløst nettverk.

Omtale av  Jostein

TV fungerer bra. Trådløst nettverk fungerer dårligt.

Svar fra NextGenTel
16.07.2024 15:53

Hei, Jostein! Takk for omtalen her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Godt å se at tv-en fungerer bra, men et dårlig WiFi-nett kan vi ikke være fornøyd med. Dersom du ikke allerede har funnet en løsning, kan du gjerne sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon om abonnementet. Da kan jeg få sett på problemet. Jeg håper at jeg hører fra deg, og ønsker deg en flott tirsdag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel

Hjelp og gru!

Omtale av  Tore

Fungerer som forventet. Nødvendig med hjelp for å få med alt som ble lovet.

Svar fra NextGenTel
28.08.2024 14:55

Hei Tore, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale om oss her på bytt.no! Veldig kjekt at internett fungerer som forventet, ellers så er det ikke like kjekt at du har måttet ta kontakt for å få det til å virke... Det betyr at vi har en jobb å gjøre for at det skal bli enda enklere med å bli ny kunde. Jeg hadde satt stor pris på om du ville tatt deg et par minutter til å skrive en e-post med detaljer om hva som kunne gjort oppstarten hos oss enda enklere til e-post: [email protected]. Ønsker deg en strålende onsdags ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Umulig å nå dere

Omtale av  Jannike F

Vi er 2 stk i samme gate som har prøvd å ringe dere x antall ganger. Umulig å komme frem.. vi har også prøvd chatten, fungerer ikke den heller. Det gjelder fakturaen vi har fått på over kr. 1500,-. Vi ble fortalt at den skulle ligge på noe over Kr. 1000, -. Jeg har tatt kontakt med riksTV for å be dem om hjelp. De svarer i hvert fall. Det er nå opprettet en sak på dette. Så vi i (anonymisert adresse) avventer med betaling til noen hos dere tar kontakt. Hvordan kan man ha et firma man ikke kan nå?? Veldig frustrerende.. Vi er gleder oss til dette året er over.

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 13:59

Hei, Jannike! Takk for at du har blitt kunde hos oss 😊 Dette må vi jo finne ut av. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men du kan sende meg en mail på [email protected], så skal jeg få sett på saken med en gang slik at vi finner en god løsning 😊 Håper at jeg hører fra deg. Ønsker deg en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Manglende leveranse

Omtale av  Kjell M. B

Internettet virker ikke etter at dere tok over, og dere har ikke svart på noen av mine henvendelser!!

Svar fra NextGenTel
16.07.2024 15:50

Hei, Kjell! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no. Veldig kjedelig å se at du ikke har internett etter at du byttet til oss. Det er uten tvil en dårlig start som vi må få fikset. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men du kan sende meg en mail på [email protected], så skal vi finne en god løsning 😊 Jeg ønsker deg en fin tirsdag. Beste hilsen Martin, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

For dyrt

Omtale av  Ewelina L

Hver noen perioden har prisen økt, her er veldig dyrt for oss.

Svar fra NextGenTel
19.07.2024 13:04

Hei Ewelina. Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Vi jobber hver dag for å holde prisene våre så lave som mulig. Det gjør vi fordi vi mener at kundene våre alltid skal ha en god deal på internettavtalen sin. Et godt tips fra meg er å se på om du har riktig hastighet som passer til det du bruker internett til. Da kan du få et billigere abonnement, som likevel dekker hastighetsbehovet ditt på internett. Vi har samlet noen gode tips for å finne riktig hastighet her: https://www.nextgentel.no/tips/slik-finner-du-riktig-hastighet Dersom du vil at vi hjelpe deg med å finne riktig hastighet kan du chatte med oss på MinSide/MinSide-appen, eller ringe oss på 98707979. Jeg ønsker deg en flott fredag, og riktig god sommer. Beste hilsen Karoline i NextGenTel

Wifi/kundeservice

Omtale av  Tor Å. V

Wifi fungerer sjeldent. Kundeservice tar ikke kontakt på opprettet saker. Usannsynlig lang kø på telefon til kundeservice.

Svar fra NextGenTel
11.07.2024 09:16

Hei, Tor! Takk for omtalen din, og for at du er kunde hos oss 😊 Veldig kjedelig å lese at du opplever WiFi som ustabilt, og at du ikke blir kontaktet av kundeservice når du prøver å ta kontakt. Slik skal det ikke være. Dette må vi finne en løsning på! Her på Bytt.no får jeg kun sett fornavnet ditt, men du kan sende meg en mail på [email protected], med litt mer informasjon om abonnementet, så skal jeg få sett på problemet du opplever 😊 Håper at jeg hører fra deg, slik at vi kan finne en god løsning. Jeg ønsker deg en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR