NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
E er kjempe fornøyde med pris å nett. Men e liker ikke måten dei lurer folk på til å bli kunder. E fikk beskjed om at e ikke trengte å bytte noe men det måtte e så prøver e å ringe, men å ringe til dei er jo verdens lengste ventetid Telenor er jo en drøm i tilfelle på kundeservice. Men dei er billigere en telenor
Hei Geir, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Vi ønsker ikke at du skal føle deg lurt av oss, og vil gjerne se på hva som har skjedd i oppstarten av kundeforholdet ditt. Jeg ser bare fornavn her, og kan derfor ikke finne deg i vårt system. Gjerne send oss en tilbakemelding på [email protected] så ser vi nærmere på dette. Ønsker deg en riktig fin dag og god helg! Beste hilsen Karoline i NextGenTel
TV fungerer bra. Trådløst nettverk fungerer dårligt.
Hei, Jostein! Takk for omtalen her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Godt å se at tv-en fungerer bra, men et dårlig WiFi-nett kan vi ikke være fornøyd med. Dersom du ikke allerede har funnet en løsning, kan du gjerne sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon om abonnementet. Da kan jeg få sett på problemet. Jeg håper at jeg hører fra deg, og ønsker deg en flott tirsdag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fungerer som forventet. Nødvendig med hjelp for å få med alt som ble lovet.
Hei Tore, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale om oss her på bytt.no! Veldig kjekt at internett fungerer som forventet, ellers så er det ikke like kjekt at du har måttet ta kontakt for å få det til å virke... Det betyr at vi har en jobb å gjøre for at det skal bli enda enklere med å bli ny kunde. Jeg hadde satt stor pris på om du ville tatt deg et par minutter til å skrive en e-post med detaljer om hva som kunne gjort oppstarten hos oss enda enklere til e-post: [email protected]. Ønsker deg en strålende onsdags ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Vi er 2 stk i samme gate som har prøvd å ringe dere x antall ganger. Umulig å komme frem.. vi har også prøvd chatten, fungerer ikke den heller. Det gjelder fakturaen vi har fått på over kr. 1500,-. Vi ble fortalt at den skulle ligge på noe over Kr. 1000, -. Jeg har tatt kontakt med riksTV for å be dem om hjelp. De svarer i hvert fall. Det er nå opprettet en sak på dette. Så vi i (anonymisert adresse) avventer med betaling til noen hos dere tar kontakt. Hvordan kan man ha et firma man ikke kan nå?? Veldig frustrerende.. Vi er gleder oss til dette året er over.
Hei, Jannike! Takk for at du har blitt kunde hos oss 😊 Dette må vi jo finne ut av. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men du kan sende meg en mail på [email protected], så skal jeg få sett på saken med en gang slik at vi finner en god løsning 😊 Håper at jeg hører fra deg. Ønsker deg en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Internettet virker ikke etter at dere tok over, og dere har ikke svart på noen av mine henvendelser!!
Hei, Kjell! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no. Veldig kjedelig å se at du ikke har internett etter at du byttet til oss. Det er uten tvil en dårlig start som vi må få fikset. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men du kan sende meg en mail på [email protected], så skal vi finne en god løsning 😊 Jeg ønsker deg en fin tirsdag. Beste hilsen Martin, NextGenTel
Hver noen perioden har prisen økt, her er veldig dyrt for oss.
Hei Ewelina. Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Vi jobber hver dag for å holde prisene våre så lave som mulig. Det gjør vi fordi vi mener at kundene våre alltid skal ha en god deal på internettavtalen sin. Et godt tips fra meg er å se på om du har riktig hastighet som passer til det du bruker internett til. Da kan du få et billigere abonnement, som likevel dekker hastighetsbehovet ditt på internett. Vi har samlet noen gode tips for å finne riktig hastighet her: https://www.nextgentel.no/tips/slik-finner-du-riktig-hastighet Dersom du vil at vi hjelpe deg med å finne riktig hastighet kan du chatte med oss på MinSide/MinSide-appen, eller ringe oss på 98707979. Jeg ønsker deg en flott fredag, og riktig god sommer. Beste hilsen Karoline i NextGenTel
Wifi fungerer sjeldent. Kundeservice tar ikke kontakt på opprettet saker. Usannsynlig lang kø på telefon til kundeservice.
Hei, Tor! Takk for omtalen din, og for at du er kunde hos oss 😊 Veldig kjedelig å lese at du opplever WiFi som ustabilt, og at du ikke blir kontaktet av kundeservice når du prøver å ta kontakt. Slik skal det ikke være. Dette må vi finne en løsning på! Her på Bytt.no får jeg kun sett fornavnet ditt, men du kan sende meg en mail på [email protected], med litt mer informasjon om abonnementet, så skal jeg få sett på problemet du opplever 😊 Håper at jeg hører fra deg, slik at vi kan finne en god løsning. Jeg ønsker deg en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel