Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ruller

Omtale av  Roy A. A

Tregt å få opp sider på nettet, det ruller og ruller

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 13:29

Hei Roy, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Et nett som bare ruller og ruller er ikke godt nok, vi vil levere den hastigheten du trenger og riktig WiFi-utstyr sånn at kvaliteten er på topp. Om du fortsatt har samme problem, anbefaler jeg at du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe med dette. Du kan enkelt komme i kontakt via MinSide eller på telefon 98707979. Ha en fin tirsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget dårlig start på et kundeforhold.

Omtale av  Thor W

En tolmodighetsprøve å få dere i tale og når dere endelig svarer så blir ikke samtalen tatt på alvor. Jeg sa klart i fra at jeg også måtte få tilsendt en forsterker for den tilsendte ruteren ikke dekket nødvendig areal. Vedkommende lovet da å sende en forsterker sporen straks. Dette skjedde torsdag 1. aug. I dag torsdag 8. august ringte jeg dere for å høre om forsterkeren var sendt og fikk da til svar at det ikke var sendt noen forsterker og at det ikke lå noen ordre på det hos dere. Mulig jeg nå blir oppfattet som vanskelig, men deres kundeservice har så langt vært lite hjelpsomt når dere ikke tar nye kunder mer på alvor enn det dere har vist. Dette har for meg vært en meget dårlig start på dette kundeforholdet så dersom dette ikke retter seg og ganske raskt vil jeg neppe anbefale NextGental til andre.

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 13:27

Hei Thor, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 En god start er viktig, og her ser det ut til at vi har bommet skikkelig for å gi deg en god oppstart.. Jeg håper at vi har fått ryddet opp i dette til nå, om det fortsatt ikke er i orden så håper jeg at du kan sende meg en e-post til [email protected], med litt flere detaljer om ditt abonnement sånn at jeg kan hjelpe deg med saken! Den jobben vi har gjort i starten av ditt kundeforhold kan vi ikke si oss fornøyde med, og vi lover å jobbe hardt for at det skal være lettere for deg som kunde hos oss fremover. Ha en fin tirsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Ikke fornøyd

Omtale av  E

Dårlig utstyr som ikke holder det den lover. 90% av tiden funket wifi nettet ikke som det skulle. Nettet har blitt mye dårligere/saktere etter at vi byttet til dem. Veldig lite mulighet til lage/kontrollere nett i hjemmet. Ingen barnesikrings funksjoner. Holdt ikke mål i henhold til det jeg forventet etter samtalen med selger.

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 13:19

Hei E, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig at du har hatt en dårlig oppstart, både at du er misfornøyd med utstyr og at nettet går saktere etter du byttet til oss. Jeg kan ikke se detaljer om ditt abonnement, om du fortsatt har samme problemer med internett så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så vi kan få sett på saken! Vi tilbyr gode sikkerhetspakker hvor du blant mye annet kan sette opp foreldrekontroll, hvis du har Total Trygghet med i abonnementet ditt må du huske å aktivere dette gjennom appen 🔰 Om har flere spørsmål, trenger du ikke nøle med å ta kontakt. Du kan enkelt komme i kontakt med oss via MinSide på chat eller telefon 98707979. Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Lang ventetid

Omtale av  Tor I. K

55 min i telefonkø før jeg fikk svar…

Svar fra NextGenTel
16.09.2024 14:44

Hei Tor, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Jeg skjønner at du ikke er fornøyd med den ventetiden, det er ikke vi heller.. Vi lover å jobbe hardt fremover for at du skal slippe å vente så lenge for å få svar på spørsmålet ditt! Vi skal fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt for deg som kunde hos oss. Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Svært dårlig

Omtale av  Jan R

Jo eg har ett hytte abodement som ikke virker lengre, hva gjør dere med det!

Svar fra NextGenTel
16.09.2024 14:40

Hei Jan, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig at du har et hytteabonnement som ikke virker lengre, det vil vi gjerne hjelpe å se på. Siden jeg kun kan se ditt fornavn og det du skriver i omtalen, anbefaler jeg at du tar kontakt med oss via MinSide eller ringer oss på 98707979, så vi kan hjelpe deg med akkurat dette. Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

ikke innfridd forventinger forespeilet av selger hos NextGenTel

Omtale av  Vegard H

Jeg var muntlig av selger garantert bedre dekning rundt omkring i huset ved overgang, men dekning er ikke bedre.

Svar fra NextGenTel
16.09.2024 14:36

Hei Vegard, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Det er veldig kjedelig å se at du sitter igjen med en så dårlig opplevelse etter at du bestilte fiber fra oss. Jeg kan ikke se annet enn fornavnet ditt og det du oppgir i omtalen, men vi vil gjerne hjelpe med å se på om det WiFi-utstyret du har passer hjemme hos deg. Om du ikke allerede har fått hjelp til dette, så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på MinSide eller ringer oss på 98707979. Ønsker deg en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Misfornøyd kunde

Omtale av  Esben U

Forferdelig tungvind meny på rikstv og tilkobling var knotete og ufattelig tungvindt og finne ut av og koble til internett.. Umulig og komme gjennom til kundeservice. Men salg tok tlf på første ring... tilfeldig? Neppe.. Dette var også tilfelle hos naboen min som hadde samme problemene.. Dette er ikke bra nok... manglet også en tv boks som jeg bestilte, og tv pakka jeg fikk var også feil. Når jeg skulle inn på hjemmesiden deres å bytte fikk jeg også opp to forskjellige priser på sportspakke. Sto 499,- på startsiden men når jeg la den i handlekurven kostet den 579,-

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 13:05

Hei Esben, Takk for at du deler omtalen din med oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig at det har vært så tungvint i oppstart av ditt kundeforhold, både med tilkobling av TV-utstyr og for å koble det til internett. Vi har dessverre hatt høyt påtrykk på telefon siste del av sommeren.. Det er vi ikke stolte av og vi jobber knallhardt hver dag for at det skal bli enklere å komme i kontakt med oss! Jeg har sjekket at prisene for SportsPakken er oppdatert på nettsiden våre, og det ser ut til å være riktige priser så det kan ha vært oppdatert etter du la merke til dette. Jeg er likevel glad for at vi har kunder som er våken og gir oss beskjed når det har glippet hos oss 😄 Opplever du fortsatt vanskeligheter med TV eller internett, håper jeg du tar kontakt med oss for vi ønsker å være til hjelp når alt ikke fungerer som det skal. Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR