NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De burde betale for frakt av eget utstyr. De bør være ansvarlig for sitt eget skrap og sørge for gjenvinning.
Dama som bestilte for meg i Mars lovte meg at de ville kompensere hvis jeg ble koblet opp før oppsigelsetiden til Telenor utgikk. Dette vil de selvsagt ikke gjøre noe med nå, som betyr at jeg må betale både til Nextgentel OG Telenor for samme måned. Ble også informert av samme j***a kjerring at jeg MÅTTE bestille ruter/m leie, da det KUN funket med nextgentel ruter. Dette er også feil, og jeg er lurt til å betale leie for en boks jeg ikke skal bruke. STYR UNNA DISSE KJELTRINGENE
Antenne på vegg, lovnad om raskt av og stabilt nett. Bare tull. Betaler for en tjeneste jeg ikke mottar. Dette skrives tilkoblet mobildata! Utrolig misfornøyd med Nextgentel.
Fra det tidspunkt jeg bestemte meg for å bytte til trådløst internett, gikk det bare en uke før nettet var oppe å gå. Jeg hadde hatt ADSL-tilkobling fra NextGenTel i mange år fra før, men det nye nettet gjør at operasjonshastigheten virker doblet, selv om jeg bare har en eldre DELL laptop med CORE I3 som terminal. Fikk samtidig ordnet noen feil på ruteren, så nå har jeg, foruten lap-topen, en iPad, 2 iPhones og en Samsung linjeskriver på WiFi-nettet.
Prøvde å komme kontakt på mobil nr 43 i køen. Samtidig logget jeg på min nexgentel og startet chat. Ble da logget av mobil. MYE MYE MER
Rask levering og fungerer utmerket. Anbefales da det er stabilt og uten problemer så langt.
Har flere fiber linjer til hus grunnet leilighet. Hver gang abonement fra leietaker avsluttes stenger eller forandrer de mitt eget abonement. Etter mye om og men sier de dette er rettet på, men med helt annen hastighet en det jeg betaler for. I tilleg registrerer de router som jeg ikke har. Nå bytter til annen leverandør og kommer aldri til å bruke Nextgentel igjen.