NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har flere fiber linjer til hus grunnet leilighet. Hver gang abonement fra leietaker avsluttes stenger eller forandrer de mitt eget abonement. Etter mye om og men sier de dette er rettet på, men med helt annen hastighet en det jeg betaler for. I tilleg registrerer de router som jeg ikke har. Nå bytter til annen leverandør og kommer aldri til å bruke Nextgentel igjen.
Nei bare Nei det går faen ikke an å leve med brebånd 60.jeg har aldri hatt så mye hat som når fotball kampen stopper
Nextgentel tok over leveransen av internett før oppsigelsestiden hos telenor var utløpt så jeg må betale både Telenor og Nextgentel. Ingen forståelse hos Nextgentel kundeservice. Hastigheten er heller ikke noe å rope hurra for. Betaler for 1000/1000 - måler 595/758 direkte på router.
Veldig dårlig, detter ut daglig og holder ikke hastigheten vi betaler for. Anbefaler ikke folk å bytte til disse med mindre de ikke bruker internett i det hele tatt eller er avhengig å ha internett.
Uten internett på 19. døgnet nå, sitter i telefonkø et par timer daglig. Gir sjeldent tilbakemelding på ståa. Vet ingenting, skylder på Telenor.
Vi har hatt Nextgentel i 2 dager og nå ligger alt nede. Ikke internett og ikke tv. Når vi ikke har mottatt angrefrist skjema da vi byttet til dere hvordan kan vi da bruke angre fristen hos dere? Koster oss 4990 kr å avslutte kontrakten uten å ha fått angre skjema .
Det beste jeg kan si om nextgentel er at de én gang hver tredje fullmåne gir nesten hastigheten det betales for. Internett er nede mange ganger om dagen og når det ikke er nede er det ofte så treigt at det så vidt går an å se på YouTube på 460p. Kundeservice insisterer på at problemet ligger hos oss og har lurt min mor til å installere en svindyr antenne. Hastighet har gått fra 500kbps til 1500 på det beste men serveren er fremdeles nede nesten like mye som den er oppe til tider, og det gidder de ikke å ta tak i.