NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nettet fungerer med lovet hastighet fra dag en, kjempebra! God informasjon hele veien fra bestilling til leveren, sømløs overgang fra gammelt til nytt nett.
Hei Erlig, Tusen takk for at du velger internett fra oss og deler din tilbakemelding, det setter jeg og resten av gjengen i NextGenTel stor pris på 😊 Veldig kjekt å se at byttet til oss, informasjonsflyt og forbindelsen har fungert akkurat som det skal! Vi skal jobbe på for at det skal fortsette å være enkelt for deg som kunde hos oss. Ønsker deg en riktig fin onsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Skulle starte abb 1.7.24, men startet 10.6.24. Det er 14 dager for tidlig og jeg må betale dobbelt i 14 dager, da oppsigelse av gammelt abb ikke kunne gjøres før 1.7.24
Hei Steinar Tusen takk for at du velger internett fra oss 😊 Her høres det ut som vi har rotet! Jeg kan dessverre ikke se flere detaljer fra bestilling eller abonnementet ditt enn det som står oppgitt her i omtalen din! Om vi har tullet med oppstartsdato må vi få ryddet opp i det, jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på chat via MinSide eller ringer oss på 98707979 så vi får sett på saken! Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Litt vanskelig med oppkobling. Mottok ikke TPlink router men Heimgard. ( Hvorfor?). Tilkoblingsveiledning var vanskelig å finne og ufullstendig på noen av innstillingene. Etter litt om og men og et par dager med prøving og feiling fant jeg ut av det. Ser ut til å virke ok nå så lenge d varer !!
Hei Arvid, Tusen takk for at du velger internett fra oss og deler din tilbakemelding 😊 Vi har hatt problemer med forsinket levering av TP-link utstyr til vårt lager, og det er nok derfor du har fått Heimgard utstyr, som har de samme tekniske funksjonene som TP-link. Så kjedelig at bruksanvisningen var vanskelig å finne, men takk for at du nevner det - for det må vi jo få gjort noe med! Jeg er glad for å høre at det fungerer som det skal hos deg nå, og ikke nøl med å ta kontakt med oss om du har spørsmål om abonnementet eller det er noe som ikke fungerer som det skal 😊 Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Greit med Deco ruter reint estetisk, og den leverer bra når den er seriekobla med andre forsterke i det store huset vårt.
Hei Kristoffer, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Kjekt å høre at du er fornøyd med Deco løsningen og at rekkevidden i huset fungerer godt etter du har koblet til forsterkere. Helt supert når internett fungerer som det skal 😄 Har du noen spørsmål om abonnementet, trenger du ikke nøle med å kontakte oss! Ønsker deg en fin onsdag Beste hilsen, Jenny, NextGenTel
Ruter levert uten bruksanvisning e.l. Ruter har dårlig rekkevidde og er ustabil. I tillegg tar de årig leie på 468 for ruteren, som Power selger for under 600 pr. st. De skal også ha leie for routeren fra jeg mottok den, ikke fra dagen jeg ble koblet opp. Kundeservicen var upåklagelig etter en ventetid på 30 min.
Hei Kristian Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at ruteren både kom uten bruksanvisning og ikke virket som den skulle🤦♂️ Det er jo noe vi må prøve å unngå! Hvis du heller kunne tenke deg å kjøpe eget utstyr så har vi valgfrihet på utstyr, det vil si at du kan velge å kjøpe din egen ruter som du bruker, da betaler du ikke noe i leie til oss. Vi kan hjelpe deg hvis du har noen spørsmål om det 😊 Det er kjekt å høre at du fikk god hjelp da du snakket med oss! Vi skal jobbe på fremover for å levere sømløs internett hjem til deg, så takker vi for at du legger igjen din opplevelse om oss her på Bytt.no 😄 Ønsker deg en fin onsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Fikk en veldig dårlig start da jeg byttet til dere, var uten nett i 2 dager, fikk nett den 3 dagen, men ruteren som dere hadde sendt til meg fungerte ikke. Fikk tilslutt etter mye om og men den 4 dagen beskjed at dere hadde hatt problemer med akkurat denne ruteren. Måtte dra og kjøpe meg en egen ruter den 5 dagen, da jeg ikke ville få ruter før dagen etter på ettermiddagen. Da både jeg og fruen er avhengig av nett hjemme pga. hjemmekontor. Men nå fungerer alt som det skal.
Hei Kjetil, Så kjedelig at vi ikke klarte å gi en enkel oppstart på ditt abonnement, her har vi ikke gjort jobben vår godt nok for det er jo ikke sånn det skal være! Jeg er glad du tar deg tiden til å fortelle oss opplevelsen du hadde, og vi skal absolutt jobbe på for å forhindre at vi sender utstyr som ikke fungerer og at det skjer rett før installasjon, i fremtiden. Jeg er glad for å se at internett fungerer som det skal hjemme hos deg nå, men gi oss en lyd om det er noe vi kan hjelpe med! Ønsker deg en fin onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Har virket greit sålangt uten spesielle problem, litt oppsett utfordringer.
Hei Hoyvik A, Tusen takk for at du velger internett fra oss! Kjekt å lese at du ikke har hatt noen spesielle problem med nettet fra oss, men vi vil gjerne høre mer om hva som var utfordringen med oppsettet. Hvis du har lyst å dele flere detaljer med oss, kan du sende oss en e-post til [email protected]. Vi i NextGenTel setter stor pris på at du tar deg tid til å dele din omtale med oss her på Bytt.no 😄 Ønsker deg en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel