NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ruter levert uten bruksanvisning e.l. Ruter har dårlig rekkevidde og er ustabil. I tillegg tar de årig leie på 468 for ruteren, som Power selger for under 600 pr. st. De skal også ha leie for routeren fra jeg mottok den, ikke fra dagen jeg ble koblet opp. Kundeservicen var upåklagelig etter en ventetid på 30 min.
Hei Kristian Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at ruteren både kom uten bruksanvisning og ikke virket som den skulle🤦♂️ Det er jo noe vi må prøve å unngå! Hvis du heller kunne tenke deg å kjøpe eget utstyr så har vi valgfrihet på utstyr, det vil si at du kan velge å kjøpe din egen ruter som du bruker, da betaler du ikke noe i leie til oss. Vi kan hjelpe deg hvis du har noen spørsmål om det 😊 Det er kjekt å høre at du fikk god hjelp da du snakket med oss! Vi skal jobbe på fremover for å levere sømløs internett hjem til deg, så takker vi for at du legger igjen din opplevelse om oss her på Bytt.no 😄 Ønsker deg en fin onsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Fikk en veldig dårlig start da jeg byttet til dere, var uten nett i 2 dager, fikk nett den 3 dagen, men ruteren som dere hadde sendt til meg fungerte ikke. Fikk tilslutt etter mye om og men den 4 dagen beskjed at dere hadde hatt problemer med akkurat denne ruteren. Måtte dra og kjøpe meg en egen ruter den 5 dagen, da jeg ikke ville få ruter før dagen etter på ettermiddagen. Da både jeg og fruen er avhengig av nett hjemme pga. hjemmekontor. Men nå fungerer alt som det skal.
Hei Kjetil, Så kjedelig at vi ikke klarte å gi en enkel oppstart på ditt abonnement, her har vi ikke gjort jobben vår godt nok for det er jo ikke sånn det skal være! Jeg er glad du tar deg tiden til å fortelle oss opplevelsen du hadde, og vi skal absolutt jobbe på for å forhindre at vi sender utstyr som ikke fungerer og at det skjer rett før installasjon, i fremtiden. Jeg er glad for å se at internett fungerer som det skal hjemme hos deg nå, men gi oss en lyd om det er noe vi kan hjelpe med! Ønsker deg en fin onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Har virket greit sålangt uten spesielle problem, litt oppsett utfordringer.
Hei Hoyvik A, Tusen takk for at du velger internett fra oss! Kjekt å lese at du ikke har hatt noen spesielle problem med nettet fra oss, men vi vil gjerne høre mer om hva som var utfordringen med oppsettet. Hvis du har lyst å dele flere detaljer med oss, kan du sende oss en e-post til [email protected]. Vi i NextGenTel setter stor pris på at du tar deg tid til å dele din omtale med oss her på Bytt.no 😄 Ønsker deg en strålende helg! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Funker som det skal. Problemfri oppstart. Ikke noe mer å si om det..
Hei Lars, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og deler din omtale med oss her på Bytt.no 😄 Så kjekt å lese at oppstarten har vært problemfri og at internett funker som det skal! Ønsker deg en strålende helg 🌞 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Virket helt fint fra første dag Ingen problem i det hele tatt.
Hei, Ottar! Takk for omtalen din, og for at du har byttet til oss 😊 Helt supert å se at du er godt fornøyd, og at alt har fungert optimalt siden dag én. Takk for at du har blitt kunde 😊 Ha en flott mandag! Beste hilsen, Martin, NextGenTel
Ble solgt inn som at det kun var å bytte ut modemet, men det krevdes app og oppdateringer osv. Er også dårligere enn det jeg hadde. Skuffet.
Hei, Jostein! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 🤗 Det er veldig kjedelig å høre at du er skuffet etter at du byttet over til oss i NextGenTel. Vi skal være tydelige på hvordan du kommer i gang med WiFi-utstyret vi leier ut, men her har vi kanskje et forbedringspotensiale. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men dersom jeg kan låne et par minutter av tiden din, hadde det hjulpet meg veldig om du sendte meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon. Da kan jeg få sett hvor vi har tråkket feil på veien, og forbedre det 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Har funket fra første stund. Valgte fiber 100 og det kan være at det er litt lite når man har en gamer i hus så vurdere å endre det etterhvert. Men ellers helt topp :)