NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ryddig prossess med å bestille og etablere. Ikke noe å klage på.
Hei, Peter Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Det er veldig hyggelig å høre at du ikke har noe å klage på, det skal jo tross alt være enkelt å bestille og etablere hos oss 😄 Vi skal fortsette å jobbe på hver dag for å presse prisene, sånn at du har en god deal på internett! Ønsker deg en strålende helg Jenny NextGenTel
Nettet faller ut hele tiden, nå har det falt helt ut, og det tar mange dager i det hele tatt å få hjelp. Utrolig dårlig kundeservice.
Hei, Marte M. F Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt. Så kjipt at nettet faller ut hele tiden, vi skjønner at det er veldig frustrerende! Vi jobber på for å hjelpe kundene så fort vi kan, men her høres det ut som vi ikke har gjort jobben vår godt nok! Jeg håper problemet er løst nå og hvis ikke så oppfordrer jeg at du kontakter oss igjen, så skal vi gjøre vårt beste for at fiberen du har fra oss skal fungere best mulig🙌 Ønsker deg en riktig god helg Jenny NextGenTel
Dårlig nett, bruker lang tid på å laste inn sider. Har problemer med å laste inn til tider, og jeg må gjøre det flere ganger.
Hei, Ingeborg H Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel, vi setter også pris på at du tar deg til å legge igjen en omtale om oss her på Bytt.no! Så kjedelig å høre at du opplever dårlig nett, jeg ser du har fiber og det er med sjeldenhet selve fiberen som er ustabil, men da gjerne WiFi. Vi vil gjerne få sett nærmere på det problemet! Håper du tar kontakt med oss med dette problemet. Ring oss gjerne på 987 07979 eller kontakt oss på chat, og en dyktig rådgiver står klar til å hjelpe 😊 Ønsker deg en riktig god helg! Jenny NextGenTel
Etter dag 3 uten nett fikk jeg kontakt med en hyggelig kontakt i nextgentel som, slik jeg oppfattet det, konkluderte med at det var feil på «fibermodemet» Det skulle bli håndtert ila 3 - 5 dager. Jeg tar kontakt igjen på dag 5 og blir møtt av en kundebehandler jeg opplever som direkte frekk. Var iflg behandleren noe feil i området som jeg beklageligvis ikke har blitt varslet om. Skulle bli kontaktet av en annen instans ila dagen/kvelden for veien videre. Dette er nå 2 dager siden og jeg har fremdeles ikke hørt noe.
Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss her på Bytt.no! Din tilbakemelding er det vi lærer av og bruker i veien mot forbedring fremover. Jeg kan bare svare generelt, men jeg ser du nevner at du først fikk feil beskjed, opplevde oss som frekk i neste samtale og at tilbakemeldingene fra oss har tatt lang tid. Alle disse tingene vil jeg beklage for, og dette er en tilbakemelding vi tar med oss videre og tar på alvor. Jeg håper for all del at feilen er løst nå, hvis ikke vil jeg oppfordre deg til å ta kontakt med oss - så skal vi gjøre det beste vi kan for å få nøstet opp i problemet så snart som mulig! Jeg håper at du får et bedre inntrykk av oss som leverandør fremover, vi skal jobbe på hver dag for å gjøre det enkelt å være kunde hos oss 🙌 Ønsker deg en fin helg, Fredrik! Med Vennlig hilsen Jenny NextGenTel
Ventet en 3mnd tid fra bestilling til monter kom. Men var ei veldig hyggelig og flink monter som kom. Og nå virker alt veldig bra😀
Hei, Thomas J Tusen takk for at du legger igjen din omtale her på Bytt.no 😀 Vi skjønner at man helst kunne ønske å få fiberen installert med en gang, men det kan ta litt tid og spesielt på vinteren. Men vi håper likevel at du syns informasjonen har vært god i ventetiden! Veldig kjekt at montøren var flink og at alt virker som det skal nå som fiberen er installert og på plass 🙌 Takk for at du velger internett fra Norges prispresser på bredbånd! Ønsker deg en riktig god ettermiddag Jenny NextGenTel
God informasjon hele veien fra bestilling til nettet var oppe. Så langt oppleves dette som trygt og enkelt til en fornuftig pris
Hei, Roar Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og at du legger igjen din omtale om oss her på Bytt.no! Så gøy at du er fornøyd med informasjon, opplevelsen har vørt enkel og prisen fornuftig. Da høres det ut som vi har gjort jobben vår riktig. Jeg håper at du fortsetter å være like fornøyd som kunde fremover, vi skal jobbe på hver dag for å gi deg en god deal på internett fra oss! Ønsker deg en riktig god ettermiddag Jenny NextGenTel
Flinke hjelpe deg har problem sender regning tidlig
Hei, Jon Y. K Takk for at du velger internett fra NextGenTel! Veldig fint å høre at du har fått god hjelp, er det noe mer vi kan hjelpe deg med så kan du finne svar på ofte stilte spørsmål på hjelpesidene våre, eller kontakte oss per telefon eller chat hvor dyktige konsulenter står klar til å hjelpe. Vi jobber på hver dag for å gi deg som kunde en god deal på internett 😀 Ønsker deg en riktig fin dag Jenny NextGenTel