NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har 300/300 som fungerer bra. Kjøpt sammen med abo på rikstv. Alt ved kjøp installasjon fra enkelt og greit. Opplever 1-3 sek lagging (1-2 ganger pr time) når jeg ser på lineær tv via rikstv appen på apple- tv 4K. Signalene kommer fra ruter til apple tv via kabel.
Hei, Kai R Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen tilbakemelding her på Bytt.no! Så bra at du syns det har vært en god prosess og enkel installasjon – det er akkurat sånn det skal være! Hvis du fortsatt opplever lagging så anbefaler jeg at kontakter oss, så vi kan ta en nærmere titt på hva dette kommer av. Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Stadige brudd på bilde og lyd. Må bryte strømmen for å få "maskineriet" igang igjen. Det same gjeld for internettet. Kan ikkje taste inn ønska kanal (må bla fram og tilbake). Får ikkje opp programovetsikt for dei enkelte kanalane.
Hei, Modolf H Tusen takk for din tilbakemelding Kjedelig å høre at forbindelsen ikke fungerer som den skal, og at du opplever ustabilitet! Hvis du tar deg tid til å kontakt kundesupporten vår, kan en dyktig medarbeid hos oss hjelpe deg videre. Jeg håper du bli mer fornøyd med leveransen fra oss fremover. Du når oss forresten ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Ønsker deg en god dag Mvh Jenny, NextGenTel
Siden vi har egen wifi ruter merket vi ikke noe ved å bytte til NextGenTel. Nå håper vi fortsettelsen er like problemfri.
Hei Eivind! Takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! At du ikke har merket noe etter overgangen til oss er veldig bra. Vi ønsker jo at leverandørbyttet skal gå knirkefritt. Jeg krysser alle fingrer og tær for at fortsettelsen blir like bra som starten 😊 Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du har spørsmål, eller trenger hjelp fra oss. Hilsen Martin, NextGenTel
Dette var ingen Plug and Play, så jeg måtte kontakte kundesenter. Her fikk jeg aldri noe svar hverken dag en eller to. Etter 2 timer venting var det slutt for mitt vedkommende og abonnementet ble sagt opp og utstyret returnert. Det er også helt uakseptabelt at det ikke er kundeservice mellom fredag kl 16 og mandag morgen.
Hei, Så kjipt å høre at dette var opplevelsen du fikk som kunde hos oss! Vi setter pris på omtaler, både i form av ris og ros, så vi tar med oss din tilbakemelding videre på veien fremover siden vi alltid vil prøve å forbedre oss. Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny NextGenTel
Jeg ble tilbudt en pakke på Internett og tv men fikk noe som var mye dårligere og derfor angrer jeg på bytte
Hei, Geir Takk for din tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Så kjipt at du opplever at du er forespeilet noe annet enn hva du får fra oss. Dette er absolutt ikke sånn det skal være. Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss så vi kan komme frem til en løsning på abonnementet som passer deg bedre. Og så håper jeg at vi kan endre inntrykket du har av oss som leverandør på veien fremover! Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny, NextGenTel
Rask fiber til rimeligere pris enn andre. Byttet nettopp til NextGenTel.
Hei, Liv Tusen takk for din kommentar her på Bytt.no Vi er glad for å høre at du er fornøyd - og vi vil fortsette å jobbe for at du skal være fornøyd som kunde hos oss. Takk for at du valgte internett fra Norges største prispresser på bredbånd. Ønsker deg en fin dag! Mvh Jenny, NextGenTel
Sømløs bytting fra forrige selskap og ikke merket noen negative virkninger.
Hei, Geir O Vi setter pris på at du tar deg tid til å etterlate din kommentar her på Bytt.no. Helt topp at det har vært en sømløs overgang til NextGenTel - akkurat sånn det skal være! Ha en riktig god dag Mvh Jenny, NextGenTel