NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Siden vi har egen wifi ruter merket vi ikke noe ved å bytte til NextGenTel. Nå håper vi fortsettelsen er like problemfri.
Hei Eivind! Takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! At du ikke har merket noe etter overgangen til oss er veldig bra. Vi ønsker jo at leverandørbyttet skal gå knirkefritt. Jeg krysser alle fingrer og tær for at fortsettelsen blir like bra som starten 😊 Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du har spørsmål, eller trenger hjelp fra oss. Hilsen Martin, NextGenTel
Dette var ingen Plug and Play, så jeg måtte kontakte kundesenter. Her fikk jeg aldri noe svar hverken dag en eller to. Etter 2 timer venting var det slutt for mitt vedkommende og abonnementet ble sagt opp og utstyret returnert. Det er også helt uakseptabelt at det ikke er kundeservice mellom fredag kl 16 og mandag morgen.
Hei, Så kjipt å høre at dette var opplevelsen du fikk som kunde hos oss! Vi setter pris på omtaler, både i form av ris og ros, så vi tar med oss din tilbakemelding videre på veien fremover siden vi alltid vil prøve å forbedre oss. Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny NextGenTel
Jeg ble tilbudt en pakke på Internett og tv men fikk noe som var mye dårligere og derfor angrer jeg på bytte
Hei, Geir Takk for din tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Så kjipt at du opplever at du er forespeilet noe annet enn hva du får fra oss. Dette er absolutt ikke sånn det skal være. Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss så vi kan komme frem til en løsning på abonnementet som passer deg bedre. Og så håper jeg at vi kan endre inntrykket du har av oss som leverandør på veien fremover! Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny, NextGenTel
Rask fiber til rimeligere pris enn andre. Byttet nettopp til NextGenTel.
Hei, Liv Tusen takk for din kommentar her på Bytt.no Vi er glad for å høre at du er fornøyd - og vi vil fortsette å jobbe for at du skal være fornøyd som kunde hos oss. Takk for at du valgte internett fra Norges største prispresser på bredbånd. Ønsker deg en fin dag! Mvh Jenny, NextGenTel
Sømløs bytting fra forrige selskap og ikke merket noen negative virkninger.
Hei, Geir O Vi setter pris på at du tar deg tid til å etterlate din kommentar her på Bytt.no. Helt topp at det har vært en sømløs overgang til NextGenTel - akkurat sånn det skal være! Ha en riktig god dag Mvh Jenny, NextGenTel
Helt elendig opplegg, mister nettet hele tiden. Og må gå å kaste ruter i søpla og vente en halvtime for å gå å plukke den opp igjen før det fungerer. Og attpåtil står det på nettsidene at det ikke er noe som helst feil med nettet deres. Dette er jo da helt feil, da vi konstant mistet nettet her i huset.
Hei, Sondre Så kjipt at internettet fra oss ikke fungerer som det skal hos deg, vi skjønner at det er provoserende! Hvis du fortsatt opplever like mye ustabilitet vil vi gjerne se på saken, håper du tar deg tid til å kontakte oss så vil du få hjelp av en dyktig medarbeider. Du når oss ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Slesk og pågående telefonselger som ga inntrykk av at han ringe fra Telenor som jeg har i dag, der hadde jeg nettopp forhandlet en ny pris på tv/internett, noe jeg sa, og trodde dette allerede var ordnet. Han presset på å sa at alt var i orden, jeg måtte bare svare ja på en tekstmelding han sendte meg, og det var veldig viktig å svare på den nå med en gang for at dette skulle gå i orden. Dette abonnementet gjaldt for min mor på 91 år, og de klarte å stoppe hennes abonnement i Telenor uten hennes godkjenning ved å lure meg til å svare ja på denne sms de sendte meg. Når jeg ringte kundeservice å ville få annulert dette da de hadde sendt oppsigelse av min mors abonnement uten hennes viten eller godkjenning, ble jeg møtt av en frekk og uhøflig ung gutt som ikke viste noen vilje til å få stoppet dette. Har sendt melding og ringt kundeservice uten å få svar eller hjelp til å løse dette, de kjører i stedet bare på videre som ingenting har hendt. Nå forlanger de at jeg må betale over 6000,- kr for å si opp et abonnement som de tar tegnet på min mor uten fullmakt eller hennes viten. Ser nå ingen annen løsning på dette enn å ta saken videre med Forbrukerrådet … STYR UNNA DETTE FIRMAET ! Nex Gen Tel er definitivt det mest useriøse firmaet jeg noensinne har vært borti.
Hei, Rune P. D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar om din opplevelse her på Bytt.no! Først og fremst så er vi opptatt av ærlighet når etablerer nye kundeforhold, for at den som blir kunde skal sitte igjen med best mulig inntrykk og for at vi skal kunne levere akkurat det vi har forespeilet. Vi er nøye på at det ikke tegnes abonnement her hos oss uten å snakke med eller få en bekreftelse fra den som skal stå som juridisk eier av abonnement. Og den samme rutinen gjelder hvis det skal foretas endringer i abonnementet, av hensyn til personvernregler og kundens sikkerhet. Det du skriver at dere har opplevd her er ikke noe vi tar lett på, så denne tilbakemeldingen tar til vi oss og jobber med for å forbedre oss på veien videre. Jeg håper at saken har løst seg for dere og at vi får mulighet til å endre inntrykket dere har av oss fremover, hvis det er noe vi kan hjelpe med, kontakt oss gjerne! Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel