Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Rask fiber

Omtale av  Liv

Rask fiber til rimeligere pris enn andre. Byttet nettopp til NextGenTel.

Svar fra NextGenTel
20.09.2023 13:44

Hei, Liv Tusen takk for din kommentar her på Bytt.no Vi er glad for å høre at du er fornøyd - og vi vil fortsette å jobbe for at du skal være fornøyd som kunde hos oss. Takk for at du valgte internett fra Norges største prispresser på bredbånd. Ønsker deg en fin dag! Mvh Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Knall

Omtale av  Geir O

Sømløs bytting fra forrige selskap og ikke merket noen negative virkninger.

Svar fra NextGenTel
20.09.2023 13:41

Hei, Geir O Vi setter pris på at du tar deg tid til å etterlate din kommentar her på Bytt.no. Helt topp at det har vært en sømløs overgang til NextGenTel - akkurat sånn det skal være! Ha en riktig god dag Mvh Jenny, NextGenTel

Mistet nettet 10 ganger dagen

Omtale av  Sondre

Helt elendig opplegg, mister nettet hele tiden. Og må gå å kaste ruter i søpla og vente en halvtime for å gå å plukke den opp igjen før det fungerer. Og attpåtil står det på nettsidene at det ikke er noe som helst feil med nettet deres. Dette er jo da helt feil, da vi konstant mistet nettet her i huset.

Svar fra NextGenTel
20.09.2023 13:39

Hei, Sondre Så kjipt at internettet fra oss ikke fungerer som det skal hos deg, vi skjønner at det er provoserende! Hvis du fortsatt opplever like mye ustabilitet vil vi gjerne se på saken, håper du tar deg tid til å kontakte oss så vil du få hjelp av en dyktig medarbeider. Du når oss ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Mvh Jenny, NextGenTel

Useriøs selger som utga seg for å være fra Telenor, uforskammede folk på kundeservice .

Omtale av  Rune P. D

Slesk og pågående telefonselger som ga inntrykk av at han ringe fra Telenor som jeg har i dag, der hadde jeg nettopp forhandlet en ny pris på tv/internett, noe jeg sa, og trodde dette allerede var ordnet. Han presset på å sa at alt var i orden, jeg måtte bare svare ja på en tekstmelding han sendte meg, og det var veldig viktig å svare på den nå med en gang for at dette skulle gå i orden. Dette abonnementet gjaldt for min mor på 91 år, og de klarte å stoppe hennes abonnement i Telenor uten hennes godkjenning ved å lure meg til å svare ja på denne sms de sendte meg. Når jeg ringte kundeservice å ville få annulert dette da de hadde sendt oppsigelse av min mors abonnement uten hennes viten eller godkjenning, ble jeg møtt av en frekk og uhøflig ung gutt som ikke viste noen vilje til å få stoppet dette. Har sendt melding og ringt kundeservice uten å få svar eller hjelp til å løse dette, de kjører i stedet bare på videre som ingenting har hendt. Nå forlanger de at jeg må betale over 6000,- kr for å si opp et abonnement som de tar tegnet på min mor uten fullmakt eller hennes viten. Ser nå ingen annen løsning på dette enn å ta saken videre med Forbrukerrådet … STYR UNNA DETTE FIRMAET ! Nex Gen Tel er definitivt det mest useriøse firmaet jeg noensinne har vært borti.

Svar fra NextGenTel
20.09.2023 13:36

Hei, Rune P. D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar om din opplevelse her på Bytt.no! Først og fremst så er vi opptatt av ærlighet når etablerer nye kundeforhold, for at den som blir kunde skal sitte igjen med best mulig inntrykk og for at vi skal kunne levere akkurat det vi har forespeilet. Vi er nøye på at det ikke tegnes abonnement her hos oss uten å snakke med eller få en bekreftelse fra den som skal stå som juridisk eier av abonnement. Og den samme rutinen gjelder hvis det skal foretas endringer i abonnementet, av hensyn til personvernregler og kundens sikkerhet. Det du skriver at dere har opplevd her er ikke noe vi tar lett på, så denne tilbakemeldingen tar til vi oss og jobber med for å forbedre oss på veien videre. Jeg håper at saken har løst seg for dere og at vi får mulighet til å endre inntrykket dere har av oss fremover, hvis det er noe vi kan hjelpe med, kontakt oss gjerne! Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel

Ved omkobling, må man ha en del teknisk innsikt og er avhengig av en smat-telefon.

Omtale av  Øyvind

Ved bruk av QR-koden, fikk man god hjelp, og systemet fungerte utmerket.

Svar fra NextGenTel
18.09.2023 08:40

Hei Øyvind! Takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no - det setter vi stor pris på 😊 Utrolig godt å lese at systemet fungerer utmerket hos deg, og at du fikk god hjelp av brukerveiledningen vi har laget! Hilsen Martin, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabilt nett

Omtale av  Geiratle

Allerede etter 3 dager har nettet falt ut en gang, i tillegg oppleves nettet ganske ustabilt. Selve installeringen var grei, men fikk aldri kontakt med appen. Men det er like greit, da det ikke trengs app for dette også her.

Svar fra NextGenTel
19.09.2023 08:32

Hei, Geir Atle Takk for din tilbakemelding her på bytt.no. Vi skjønner at det er provoserende med ustabilt nett som ikke fungerer som det skal! Hvis du fortsatt har samme problem med ustabilitet, eller noe annet på bredbåndet fra oss - så ønsker vi at du tar kontakt sånn at vi får hjelpe med å finne en løsning. Du får hjelp av en dyktig medarbeider hos oss om du ringer 987 07 979, chatter med oss innlogget via MinSide eller sender oss direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny, NextGenTel

Kompetent og hyggelig kundeservice

Omtale av  Maja

Det ble brukt god tid på å løse problemene jeg hadde med å få satt opp internett. Jeg hadde en fin følelse av å bli tatt vare på. Dette skjedde med begge kunderådgiverne jeg hadde kontakt mef.

Svar fra NextGenTel
18.09.2023 08:42

Hei Maja! Takk for at du deler din opplevelse med oss 😊 Veldig kjekt å lese at du fikk god hjelp til å løse problemene som oppstod når du skulle sette opp nettet hos deg 🤗 Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du har spørsmål, eller trenger hjelp. Hilsen Martin, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR