⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 197 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 197 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 197 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
979
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 197 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ustabilt

Omtale av  Pål E. A

Synes ofte nettet faller ut samt går tregt, krever omstart av ruter....

Svar fra NextGenTel
16.07.2019 08:54

Hei Pål Litt usikker på hvor problemet kan ligge ut ifra hva du skriver. Det kan enten være ustabilitet på linjen eller overforbruk av internett kapasiteten din. Når du opplever at nettet faller ut, sjekk om det skjer noen endringer på lampene på ruteren. Dersom lampene indikerer at linjen er ustabil, må den feilmeldes slik at vi kan få fikset opp i feilen. Om det er overforbruk eller kanskje et wifi problem, må det feilsøkes litt mer lokalt hos deg. Det kan være en enhet som bruker opp hastigheten og medfører at alle andre enheter opplever ustabilt nett. Vi kan hjelpe deg med å finne ut hva som er årsaken til problemet slik at det er bare til å ta kontakt med oss når du har tid og er hjemme med utstyret. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Kundeservice

Omtale av  Kristian K. H

I utgangspunktet var jeg rasende og sint for det hadde skjedd noe feil med min faktura så jeg ringte inn til kundeservice. Jeg må ærlig innrømme jeg er ikke alltid like hyggelig med kundeservice telefonsamtaler så jeg var kanskje litt direkte å sint på telefonen. Personen som jeg snakket med endret hele min oppfatning av Nextgentel og løste alle problemene mine på rekordtid. Han hjalp meg med både fakturaspørsmål, kundeforhold og lærte meg å bruke mine sider samt sendte meg bekreftelser på epost. Takk, du gjorde dagen min mye bedre og jeg håper det er du jeg møter på røret neste gang jeg ringer inn.

Svar fra NextGenTel
16.07.2019 08:53

Hei Kristian. Takk for en fin tilbakemelding. Kjekt å høre at det som i utgangspunktet var en frustrerende situasjon ble snudd til noe positivt og jeg tror samtalen gjorde kollegaen min sin dag bedre også! Ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Veldig god service

Omtale av  Liv

Hyggelig kundekonsulent. Effektiv god service. Fant feilen raskt.

Svar fra NextGenTel
16.07.2019 08:53

Hei Liv Vi setter pris på din tilbakemelding og det er godt å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Super bra

Omtale av  Bjørn A. J

Super bra er fornøyd med servicen. Vil anbefale dere til andre.

Svar fra NextGenTel
16.07.2019 08:52

Hei Bjørn Tusen takk for din gode tilbakemelding! Håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Helt Ok

Omtale av  Ida

Når det kommer til selve internettet, så har ikke jeg personlig den beste erfaringen. Jeg føler jeg kanskje betaler for litt mer enn det jeg får, men kundeservice er veldig hyggelige og hjelpsomme. De er rett på sak for å prøve å finne ut av hva som er problemet.

Svar fra NextGenTel
12.07.2019 23:33

Hei Ida. Kjekt at du syns kundeservice er hyggelig og hjelpsom - det er viktig for oss. Generelt sett er utfordringer tilknyttet WiFi-tilkoblingen hovedårsaken til at enkelte får lavere hastighet enn abonnementet tilsier. Her gjør vi mye for å bedre forholdet fra vår side og vi tipser om hva som kan gjøres selv. Det kan så klart skyldes andre årsaker også. Jeg håper du fikk en løsning, eller tips til hva som kan gjøres på egen hånd da du var i kontakt med oss. Ønsker deg en flott sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig oppfølging

Omtale av  Thor E

Super kundebehandling, men ingen oppfølging. 1 mnd uten Internett. Dyrt på 4G. Vurderer å bytte 2 abonnement på NextGenTel

Svar fra NextGenTel
12.07.2019 23:33

Hei Thor. Fint å høre at du er fornøyd med kundeservice, men jeg forstår at det alene ikke er godt nok når du har vært lenge uten nett. En så lang nedetid skyldes som regel et linjeutfall hvor det kreves en større jobb for å få rettet, eller at det er i et område med lav montørkapasitet. I slike tilfeller følger vi opp regelmessig og purrer netteier, men jeg beklager at du ikke har fått en god nok tilbakemelding fra oss. Perioden du er uten nett skal du naturligvis få refusjon for. Jeg håper feilen blir rettet svært snart. Ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sikkert bra hvis jeg bare kunne komme på Internett

Omtale av  Anne M

Har ikke vært på nettet siden 10/6. Dårlig serviceoppfølging. Det virker som om hovedsaken er at kundeservice får mange stjerner, men man savner videre oppfølging. Det blir dyrt å måtte surfe på 4 G siden 10/6. Vurderer å bytte leverandør.

Svar fra NextGenTel
12.07.2019 23:33

Hei Anne. Fint å høre at du generelt sett er fornøyd med kundeservice, men savner bedre oppfølging. Dette faller jo likevel i andre rekke når det du så klart ønsker er at nettet skal rettes. Uten nett siden 10/6 er jo en altfor lang tid. Det er ikke mulig for meg å kommentere konkret hva som er årsaken her uten å se kundeforholdet ditt, men jeg antar på bakgrunn av nedetiden din at dette er et område med tilknytning over kobberlinje med lite montørkapasitet - dessverre. Om dette er tilfellet for deg vil rettetiden være lik for alle aktører over samme linje. Jeg håper at feilen rettes svært snart og alt går tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

NextGenTel har 2 197 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR