⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 197 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 197 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 197 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
979
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 197 verifiserte omtaler på Bytt.no

Helt Ok

Omtale av  Ida

Når det kommer til selve internettet, så har ikke jeg personlig den beste erfaringen. Jeg føler jeg kanskje betaler for litt mer enn det jeg får, men kundeservice er veldig hyggelige og hjelpsomme. De er rett på sak for å prøve å finne ut av hva som er problemet.

Svar fra NextGenTel
12.07.2019 23:33

Hei Ida. Kjekt at du syns kundeservice er hyggelig og hjelpsom - det er viktig for oss. Generelt sett er utfordringer tilknyttet WiFi-tilkoblingen hovedårsaken til at enkelte får lavere hastighet enn abonnementet tilsier. Her gjør vi mye for å bedre forholdet fra vår side og vi tipser om hva som kan gjøres selv. Det kan så klart skyldes andre årsaker også. Jeg håper du fikk en løsning, eller tips til hva som kan gjøres på egen hånd da du var i kontakt med oss. Ønsker deg en flott sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig oppfølging

Omtale av  Thor E

Super kundebehandling, men ingen oppfølging. 1 mnd uten Internett. Dyrt på 4G. Vurderer å bytte 2 abonnement på NextGenTel

Svar fra NextGenTel
12.07.2019 23:33

Hei Thor. Fint å høre at du er fornøyd med kundeservice, men jeg forstår at det alene ikke er godt nok når du har vært lenge uten nett. En så lang nedetid skyldes som regel et linjeutfall hvor det kreves en større jobb for å få rettet, eller at det er i et område med lav montørkapasitet. I slike tilfeller følger vi opp regelmessig og purrer netteier, men jeg beklager at du ikke har fått en god nok tilbakemelding fra oss. Perioden du er uten nett skal du naturligvis få refusjon for. Jeg håper feilen blir rettet svært snart. Ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sikkert bra hvis jeg bare kunne komme på Internett

Omtale av  Anne M

Har ikke vært på nettet siden 10/6. Dårlig serviceoppfølging. Det virker som om hovedsaken er at kundeservice får mange stjerner, men man savner videre oppfølging. Det blir dyrt å måtte surfe på 4 G siden 10/6. Vurderer å bytte leverandør.

Svar fra NextGenTel
12.07.2019 23:33

Hei Anne. Fint å høre at du generelt sett er fornøyd med kundeservice, men savner bedre oppfølging. Dette faller jo likevel i andre rekke når det du så klart ønsker er at nettet skal rettes. Uten nett siden 10/6 er jo en altfor lang tid. Det er ikke mulig for meg å kommentere konkret hva som er årsaken her uten å se kundeforholdet ditt, men jeg antar på bakgrunn av nedetiden din at dette er et område med tilknytning over kobberlinje med lite montørkapasitet - dessverre. Om dette er tilfellet for deg vil rettetiden være lik for alle aktører over samme linje. Jeg håper at feilen rettes svært snart og alt går tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Helt topp

Omtale av  Kjell I. M

Ringte for å si opp abonemanget da vi har fått inn bredbånd. Det er alltid en kviefull sak, men ble veldig godt motatt og begge parter var happy med å seansen. Kanskje grunnet at vi har hatt et langt og problemfritt abonemang.

Svar fra NextGenTel
12.07.2019 23:32

Hei Kjell. Å si opp et langt kundeforhold kan være litt tungt og gjerne noe en bare har lyst å få overstått. Fint å høre at du ble godt mottatt - det skulle jo bare mangle. Jeg håper vi får gleden av å levere til deg igjen ved en senere anledning! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Den beste

Omtale av  Thor J

Helt bestemt den beste tjenesten i markedet. Har prøvd Telenor, og den er både dyrere og har dårlig service til sammenlign.

Svar fra NextGenTel
12.07.2019 23:31

Hei Thor. Tusen takk for tilbakemeldingen. Jeg må si at det så klart er litt ekstra kjekt å bli sammenlignet med vår store konkurrent! Ønsker deg en flott sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt greit bredbånd

Omtale av  Peder O. S

Det som er bra for meg er at jeg kan velge en hastighet som passer meg.

Svar fra NextGenTel
16.07.2019 08:51

Hei Peder. Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å levere en enkel og god løsning som passer til ulikt bruk av internett og er glad for at du har funnet en hastighet som passer for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Stabilt og god koselig og god hjelp hvis en ringer.

Omtale av  Maj

Veldig fornøyd. Nettet har vært stabilt hele tiden, utenom en gang det var seint. Ringte, og fikk så god service og hjelp. Det var i orden igjen etter 5 minutter. Hyggelige og serviceinnstilte var de da jeg bestilte nett, og det har vedvart hele tiden. All ros til de ansatte

Svar fra NextGenTel
12.07.2019 23:31

Hei Maj. Tusen takk for tilbakemeldingen. Håper vi får gleden av å ha deg som kunde i lang tid fremover. God sommer! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

NextGenTel har 2 197 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR