NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har brukt kundeservice ang faktura spørsmål og blir alltid møtt med en god tone og de hjelper då godt de kan
Hei Rune Takk for din hyggelig tilbakemelding. Om du ikke allerede har lastet den ned, vil jeg informerer om at du kan få full faktura oversikt via vår nye app som finnes til både på Google Play og AppStore. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Anbefales for god service. Opptaksmuligheter gratis på flere dekoder.
Hei Arvid Tusen takk for din tilbakemelding, vi har hatt mye fokus på å levere best mulig kundeservice og setter pris på at du er fornøyd med den. Med vennlig hilsen Christian
Koblet opp senere enn avtalt. Levert defekt modem. Når du står i telefonkø blir du brutt
Hei OveMarthin Vi ønsker at våre kunder blir koblet opp raskest mulig, men i noen tilfeller kan installasjonen bli utsatt av ulike grunner. Vi vil selvfølgelig ikke starte faktureringen før linjen er ferdig oppkoblet av montør. Det er beklagelig at du mottok et defekt modem og det skal ikke skje. Hvis det skulle være et problem å ringe til oss, kan jeg anbefale deg å prøve ta kontakt via chat, kontaktskjema eller vår nye app. Håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Litt dårlig ruter Og at telefonlinja blir nedlagt om ett år Bra med den appen er at eg kan styra ruteren min
Hei Jørgen Takk for din tilbakemelding. Det er dumt å høre at linjen din blir lagt ned om 1 år, vi skulle ønske at vi kunne fortsatt med levering over telefonlinjene i lang tid fremover, men dette har vi ikke kontroll over siden vi kun leier linjen av linjeeier. Vi er fornøyde med appen og glad for du også likte den, den vil få flere funksjoner med tiden som kommer. Jeg håper du finner en ny løsning når linjen legges ned. Dersom du ikke har mulighet å faktisk ha en fysiske linje inn til adressen din, kan jeg tipse om å undersøke mulighet for mobilt bredbånd dersom du har grei mobil dekning der du bor. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Nexgentel insists on charging for a service that was never installed. Terrible.
Hi Pedro. I can't check out what has happen with your case since I can't find your customer number, but if you feel like that you have been treated wrong, please contact us so we can review your case again. Best regards Christian NextGenTel
Skulle ønsket at folk hadde advart meg mot dette selskapet. Da hadde jeg sluppet mye frustrasjon og dårlig Internett. De gjør det de kan for å kneble deg. Eneste grunnen til at jeg ble værende som kunde var at de sa at de ville slette e-posten min dersom jeg sa opp abonnementet. Nå er det mulig å beholde e-postadressen selv om jeg sier opp, så da er jeg endelig fri. Forvent 2 timer venting for å få hjelp fra teknisk ved montering. Forvent at du får gammelt ubrukelig utstyr. Forvent at de setter opp prisene underveis mens konkurrentene setter ned prisene. Vær oppmerksom på at de hele tiden lager nye navn på abonnementene. ADSL 10 ble til Bredbånd 10. Samme produkt, eneste forskjell er at prisen på det nye produktet er inkludert en avgift som plutselig ble lagt på ADSL 10. Tror de har brukt dette trikset 4-5 ganger de 12 årene jeg var fanget i systemet til NextGenTel. (Sitter du 1-2 timer i telefonkø og klager på dette, blir du flyttet over til det nye abonnementet, gjør du det ikke koster det deg 1000kr ekstra i året) Men i dag er jeg fri! Tar meg en velfortjent øl i kveld og feirer at litt frustrasjon er ute av verden! PS. Selvfølgelig klarte nextgentel å avslutte med stil. Etter at jeg hadde sagt opp abonnementet viste det seg at montør fra den nye leverandøren ikke kunne komme før den 5. Juni og jeg kontaktet NextGenTel for å utsette stengning av abonnementet med en uke eller en måned hvis det var eneste alternativ. Svaret var at siden jeg hadde sagt opp avtalen måtte jeg inngå en ny avtale med 12 måneders binding. Jeg takket nei til dette generøse tilbudet. Betaler ikke 4800kr for 5 dager med Internett fra NextGenTel. Men i dag er en gledens dag! Jeg er fri fra NextGenTel!
Hei Trond Det er dumt å høre at du har dette inntrykket av oss. Vi har i lang tid nå hatt kort svartid på telefonen og gjort oss enda mer tilgjengelig på en rekke andre kanaler som chat, facebook og via appen vår. Vi er veldig konkurranse dyktig på pris, men du kan nok ha opplevd at en kampanjepris du har hatt har gått ut som har medført økningen. Grunnen til at vi har endret navnet over tid er at rett og slett at teknologien har utvilket og endret seg, for 12 år siden hadde vi ikke fiber abonnementet for eksempel. Når du sier opp et abonnementet bestiller vi en nedkobling som skjer i slutten av oppsigelsestiden, men om du kontakter oss etter at selve nedkoblingen har skjedd har vi ikke mulighet til å utsette nedkoblingen. Hadde vi fått beskjed i minst en uke før nedkobling kunne vi utsatt nedkoblingen din. Eneste muligheten vi har når linjen er koblet ned, er å legge inn en nybestilling som medfører 12 måneders bindingstid for å dekke kostnadene det er å koble opp igjen linjen. Vi håper du blir fornøyd med ny leverandør og håper du får en fin sommer. Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning om det skulle være ønskelig. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
NextGenTel er den verste leverandør. Jeg har ikke Internett i 2 måneder. Selvfølgelig betaler de ikke tilbake for privat data som jeg ble nødt til å kjøpe. Skylder på at montørene ikke kan løse feilen i 2 md. Det høres ut som tull. Jeg er ikke informert hvor lang tid igjen det skal ta siden de ikke vet. De pleier ikke å gi beskjed hva skjer. Det er nødvendig å ringe flere ganger til dem for å klage og sjekke status på saken. Jeg ANBEFALER IKKE og heller ikke forstår hvordan det er mulig at så uprofesjonelt firma fungerer fremdeles. Må søke etter en annen leverandør.
Hei Bartosz. Du skal selvfølgelig slippe å betale for en tjeneste hos oss du ikke får, men vi har dessverre ikke mulighet for å dekke indirekte kostnader som mobildata hos en annen leverandør. Forventet rettetid på slike saker er vanligvis 3-5 virkedager, men i noen få enkelt tilfeller tar dette lengre tid. Det blir vanskelig for meg å svare direkte på hva som er årsaken til at det har tatt alt for lang tid i ditt tilfelle når jeg ikke kan sjekke kundeforholdet ditt. Dersom en slik sak tar lengre tid enn forventet, skulle vi opprettet en personlig oppfølging sak for å sørge for at du blir informert underveis slik at du slipper å ta kontakt med oss men at det er vi som tar kontakt med deg. Jeg beklager at dette ikke er gjort enda, men håper at dette er blitt tatt tak i nå. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel