NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tipp, topp. Enkelt og greit. Fungerer som det skal.
Hei, Jan K Gøy å se omtalen du legger igjen om oss her på Bytt.no, sikkelig stas med 5-stjerner på alle kategoriene🤩 Kjekt å høre at alt fungerer som det skal, og skulle du ha noen spørsmål er det bare å gi oss en lyd! Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel og ønsker deg en strålende helg💚 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Har ikke opplevelser som trekker hverken opp eller ned.
Hei, Me Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi skulle jo gjerne ha visst oppskriften på å gjøre alle våre kunder fornøyd, men ofte er det jo sånn med internett at man ikke har sterk formening om man er fornøyd eller ikke før det eventuelt ikke fungerer som det skal 😅 Jeg håper du gir oss en lyd hvis du lurer på noe rundt ditt abonnement, så står vi klar til å hjelpe så godt vi kan! Ønsker deg en strålende helg 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Fikk beskjed om at ruteren hadde rekkevidde på 45 m, men den når ikke ned i kjelleren engang. Skulle være mye bedre enn telenor sin, men akkurat samme greien😳 Ellers funker det greit, men 100/100 er litt for dårlig hastighet.... Det var det de mente var nok
Hei, Royarne H Tusen takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på 💚 Jeg kan ikke se noen detaljer om hvilket utstyr du har fått fra oss, jeg anbefaler at du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe deg med både WiFi og hastighet 🤩 Du får tak i oss på enten innlogget på Chat via MinSide eller på telefonnummer 98707979. Ønsker deg en strålende helg 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Det funker greit, men samme linje ga tidligere 100 mgb trådløst over hele huset med Telenor. Det skjer ikke nå. Ofte bare 60 - 70 mgb i 2 etg.
Hei, Oddvar S Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Med å bytte til oss, får du jo akkurat samme fiberlinjen 🤗 Jeg kan ikke se hvilket WiFi utstyr du bruker, men jeg anbefaler at du tar kontakt med oss så kan vi avdekke om du skulle hatt flere mesh bokser for å nå tilstrekkelig over hele huset. Ønsker deg en strålende helg 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Kunne ønske meg en ruter til for bedring dekning i hele huset
Hei, Herdis S Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjekt å se at internett har blitt bedre i hele huset med fiber fra oss, det er vi veldig glade for å høre 💚 Jeg kan dessverre ikke ut fra denne omtalen se hvilket utstyr du har, men vi tilbyr meshløsninger hvor du kan bygge på med ekstra bokser for å forlenge rekkevidden på WiFi. Du kan ta kontakt med oss på telefon 98707979 så kan vi hjelpe deg med å se på dette 🤗 Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel og ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Har opplevd litt stans i avspilling av en video, men for det meste er det ok.
Hei Tom I. E, Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no! Så bra at det som regel fungerer fint hos deg 😊 Hvis problemene med stans i avspilling fortsetter, hjelper vi mer enn gjerne med å se på saken. Du kan nå oss på Chat via MinSide eller telefonnummer 98707979 🤗 Ønsker deg en strålende helg Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Bare rot med oppstartstidspunkt til det punkt at jeg benyttet angreretten, men dere hevdet at den kun gjaldt for RiksTV. Har ikke fått noe annet angrerettskjema fra dere. Jeg returnerte mottatt utstyr uten å pakke det opp.
Hei, Tom B Kjipt å høre at dette var opplevelsen du fikk i bestillingen av internett hos oss, det må vi legge oss flate å beklage for, så får vi bruke dette til læring for hvordan vi ikke skal opptre senere. Vi skulle gjerne hatt flere detaljer enn det jeg kan se her om akkurat hva vi har feilet på. Hvis du vil ta deg tid til det, tar vi gjerne imot din tilbakemelding via MinSide. Synd at vi rotet det til her, og så må du vite at du alltid er hjertelig velkommen tilbake hvis vi noen gang får en ny sjanse å levere internett hjem til deg 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel