NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare rot med oppstartstidspunkt til det punkt at jeg benyttet angreretten, men dere hevdet at den kun gjaldt for RiksTV. Har ikke fått noe annet angrerettskjema fra dere. Jeg returnerte mottatt utstyr uten å pakke det opp.
Hei, Tom B Kjipt å høre at dette var opplevelsen du fikk i bestillingen av internett hos oss, det må vi legge oss flate å beklage for, så får vi bruke dette til læring for hvordan vi ikke skal opptre senere. Vi skulle gjerne hatt flere detaljer enn det jeg kan se her om akkurat hva vi har feilet på. Hvis du vil ta deg tid til det, tar vi gjerne imot din tilbakemelding via MinSide. Synd at vi rotet det til her, og så må du vite at du alltid er hjertelig velkommen tilbake hvis vi noen gang får en ny sjanse å levere internett hjem til deg 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Jeg har fått utstyret fra Dere, men har ikke lykkes å få det koblet opp. Dette har jeg videreformidlet tidligere. Jeg trenger manuelt hjelp. Og dette kunne æ få når jeg takket ja til å blir kunde hos Dere. Jeg kommer til å avslutte kundeforholdet før det er begynt, om jeg ikke får hjelp. Vh Roger R
Hei, Roger R Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så kjedelig at det har vært en vanskelig oppstart av abonnementet, sånn skal det jo ikke være. Vi har ikke oppkoblingsmontører som kan sette opp utstyr hjemme hos deg, men vi har en kundeservice som mer enn gjerne hjelper til med veiledning, dette er noe vi hjelper med daglig og våre medarbeidere har høy kompetanse på 🤗 Jeg håper vi får muligheten til å prøve på det, du når oss på telefon 98707979, her står vi klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en riktig fin helg! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Internettet kjem og går som ein jojo. Ikkje stabilt tv
Hei Svein, Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss, det setter vi pris på. Vi setter naturlig nok ikke pris på å høre at du ikke er helt fornøyd med tjenesten som er levert, og at du opplever ustabilitet ☹️ Jeg har dessverre ikke anledning til å se detaljer i ditt kundeforhold, hvilket utstyr du har eller om du har vært i kontakt med oss for å få hjelp - så det beste jeg kan gjøre for deg er å forsøke å peke deg i riktig retning for å få bedret opplevelsen din her. Aller først, helt generelt, så anbefaler vi alltid å teste med å koble TV-boks direkte til internettutstyret du har hjemme med kabel, da kun WiFi (trådløst) kan påvirke stabiliteten. Hvis dette bedrer problemet har vi ihvertfall avklart at det er det trådløse WiFi-signalet i boligen din som påvirkes av "noe", men da ville jeg ihvertfall testet forskjellig plasseringer av WiFi-boksen, alternativt, hvis det er en stor bolig, kan det være avstand fra TV-utstyr til WiFi-utstyr som skaper utfordringene - da kan en ekstra boks, slik at du får et såkalt Mesh-system, være løsningen. Hvis det derimot ikke hjelper å koble til med kabel anbefaler jeg deg å kontakte oss via MinSide på web eller i app, og skrive en melding til oss der. Da vil en av våre dyktige konsulenter på kundeservice kunne få mer informasjon om problemene du opplever, og videre gi deg mer konkret bistand knyttet til dette. Jeg håper uansett at det løser seg raskt, sånn at du kan slappe av med stabil tv-sending og ikke bekymre deg for internett lengre. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Christian NextGenTel
Ikke som lovet ved bestilling. Fikk ikke det jeg lovet!
Hei, Roar L Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Jeg får ikke sett noen detaljer omkring hvilket abonnement det er du har hos oss, og vi skulle gjerne hatt flere detaljer rundt dette. Jeg håper du tar tiden til å kontakt med oss sånn at vi kan prøve å finne frem til den løsningen som kan passe best hjemme hos deg 😊 Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Overføringen til Nextgentel gikk smertefritt. Veldig fornøyd så langt.
Hei, Stig Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så kjekt å se at overgangen til oss gikk smertefritt, vi jobber på for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss 🥳 Takk for at du tar deg tid til å legge igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på, og ikke minst er vi storfornøyd med at du vil være kunde hos oss 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Råd om å plassere ruter høyt, med ledningen er for kort.
Hei, Anne E Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi setter stor pris på at du legger igjen din opplevelse som kunde hos oss her på Bytt.no! Det stemmer at vi gir råd om blant annet å plassere ruter høyt, men det er mange faktorer som spiller inn for hva som vil gjøre at WiFi fungerer optimalt og det kan variere i forskjellige hjem. Vi har delt flere artikler på nettsiden vår hvor du kan lese om våre beste tips når det kommer til trådløst nett. J Jeg ser du vurderer hastigheten på nettet bra, men vi hjelper gjerne om du har noen spørsmål! Tar du kontakt med oss på chat eller telefon, så står en rådgiver med god teknisk kompetanse klar til å hjelpe deg 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Har byttet, leverte på tid, men internettet har vært nede 3 ganger på under en måned, håper ikke trenden fortsetter.
Hei, Andre Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel Så kjekt å lese at vi har levert på tid som vi skulle, derimot ikke så kjekt å se at du har opplevd så mye nedetid! Jeg kan ikke ut fra din omtale her på bytt.no lese hva som er årsaken til utfall på nett, men jeg håper du tar kontakt med oss sånn at vi kan undersøke dette nærmere! Ikke nøl med å kontakte oss om du har spørsmål om ditt abonnement hos NextGenTel 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel