NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det funker greit, men samme linje ga tidligere 100 mgb trådløst over hele huset med Telenor. Det skjer ikke nå. Ofte bare 60 - 70 mgb i 2 etg.
Hei, Oddvar S Tusen takk for din omtale her på Bytt.no! Med å bytte til oss, får du jo akkurat samme fiberlinjen 🤗 Jeg kan ikke se hvilket WiFi utstyr du bruker, men jeg anbefaler at du tar kontakt med oss så kan vi avdekke om du skulle hatt flere mesh bokser for å nå tilstrekkelig over hele huset. Ønsker deg en strålende helg 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Kunne ønske meg en ruter til for bedring dekning i hele huset
Hei, Herdis S Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjekt å se at internett har blitt bedre i hele huset med fiber fra oss, det er vi veldig glade for å høre 💚 Jeg kan dessverre ikke ut fra denne omtalen se hvilket utstyr du har, men vi tilbyr meshløsninger hvor du kan bygge på med ekstra bokser for å forlenge rekkevidden på WiFi. Du kan ta kontakt med oss på telefon 98707979 så kan vi hjelpe deg med å se på dette 🤗 Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel og ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Har opplevd litt stans i avspilling av en video, men for det meste er det ok.
Hei Tom I. E, Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no! Så bra at det som regel fungerer fint hos deg 😊 Hvis problemene med stans i avspilling fortsetter, hjelper vi mer enn gjerne med å se på saken. Du kan nå oss på Chat via MinSide eller telefonnummer 98707979 🤗 Ønsker deg en strålende helg Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Bare rot med oppstartstidspunkt til det punkt at jeg benyttet angreretten, men dere hevdet at den kun gjaldt for RiksTV. Har ikke fått noe annet angrerettskjema fra dere. Jeg returnerte mottatt utstyr uten å pakke det opp.
Hei, Tom B Kjipt å høre at dette var opplevelsen du fikk i bestillingen av internett hos oss, det må vi legge oss flate å beklage for, så får vi bruke dette til læring for hvordan vi ikke skal opptre senere. Vi skulle gjerne hatt flere detaljer enn det jeg kan se her om akkurat hva vi har feilet på. Hvis du vil ta deg tid til det, tar vi gjerne imot din tilbakemelding via MinSide. Synd at vi rotet det til her, og så må du vite at du alltid er hjertelig velkommen tilbake hvis vi noen gang får en ny sjanse å levere internett hjem til deg 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Jeg har fått utstyret fra Dere, men har ikke lykkes å få det koblet opp. Dette har jeg videreformidlet tidligere. Jeg trenger manuelt hjelp. Og dette kunne æ få når jeg takket ja til å blir kunde hos Dere. Jeg kommer til å avslutte kundeforholdet før det er begynt, om jeg ikke får hjelp. Vh Roger R
Hei, Roger R Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Så kjedelig at det har vært en vanskelig oppstart av abonnementet, sånn skal det jo ikke være. Vi har ikke oppkoblingsmontører som kan sette opp utstyr hjemme hos deg, men vi har en kundeservice som mer enn gjerne hjelper til med veiledning, dette er noe vi hjelper med daglig og våre medarbeidere har høy kompetanse på 🤗 Jeg håper vi får muligheten til å prøve på det, du når oss på telefon 98707979, her står vi klare til å hjelpe 😊 Ønsker deg en riktig fin helg! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Internettet kjem og går som ein jojo. Ikkje stabilt tv
Hei Svein, Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss, det setter vi pris på. Vi setter naturlig nok ikke pris på å høre at du ikke er helt fornøyd med tjenesten som er levert, og at du opplever ustabilitet ☹️ Jeg har dessverre ikke anledning til å se detaljer i ditt kundeforhold, hvilket utstyr du har eller om du har vært i kontakt med oss for å få hjelp - så det beste jeg kan gjøre for deg er å forsøke å peke deg i riktig retning for å få bedret opplevelsen din her. Aller først, helt generelt, så anbefaler vi alltid å teste med å koble TV-boks direkte til internettutstyret du har hjemme med kabel, da kun WiFi (trådløst) kan påvirke stabiliteten. Hvis dette bedrer problemet har vi ihvertfall avklart at det er det trådløse WiFi-signalet i boligen din som påvirkes av "noe", men da ville jeg ihvertfall testet forskjellig plasseringer av WiFi-boksen, alternativt, hvis det er en stor bolig, kan det være avstand fra TV-utstyr til WiFi-utstyr som skaper utfordringene - da kan en ekstra boks, slik at du får et såkalt Mesh-system, være løsningen. Hvis det derimot ikke hjelper å koble til med kabel anbefaler jeg deg å kontakte oss via MinSide på web eller i app, og skrive en melding til oss der. Da vil en av våre dyktige konsulenter på kundeservice kunne få mer informasjon om problemene du opplever, og videre gi deg mer konkret bistand knyttet til dette. Jeg håper uansett at det løser seg raskt, sånn at du kan slappe av med stabil tv-sending og ikke bekymre deg for internett lengre. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Christian NextGenTel
Ikke som lovet ved bestilling. Fikk ikke det jeg lovet!
Hei, Roar L Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Jeg får ikke sett noen detaljer omkring hvilket abonnement det er du har hos oss, og vi skulle gjerne hatt flere detaljer rundt dette. Jeg håper du tar tiden til å kontakt med oss sånn at vi kan prøve å finne frem til den løsningen som kan passe best hjemme hos deg 😊 Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel