NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God rettledning,ordner opp når det var noe galt her
Jeg syns de er ok på kundeservice, aldri hatt noe problem med å nå de. Har vært kunde i 10 år. Har hatt brebånd på kobberlinje, har plaget dem mye og de har vært tålmodige. Skal nå få trådløst bredbånd da kobbertråder blir faset ut.
Da 50 % av innholdet i pakken etter forholdsvis hurtig arbeide av montør fungerte alt godt, men så kom pakke nummer to, den er enda ikke ferdig montert. Det er litt lang tid å vente. Likevel har jeg sjekket hvorfor litt lang tid. svaret er greit. "Det er mye arbeide" så det er akseptert. Som pensjonist er vi vant å vente, og når firmaet har mye å gjøre er jo dette positivt. mvh Steinbjørn M.
Dritt service, ræva tilbud, lurer seg unna klager og gjemmer seg bak smutthull. Dessverre er det noen steder hvor de er det eneste valget.
Jeg har aldri opplevd maken til dårlig kundeservice. Styr unna. Ikke interessert i kunder og det er umulig å komme i dialog. De har aldri vært mer interessert i dialog når oppsigelse er levert. Da er de på hele tiden for å få utstyret som er utdatert i retur. Håpløst!
Lite profesjonelle montører som ikke kan gjøre hele jobben faglig. Alt for raske til å sende ekstra regninger! Vi måtte ha hjelp av elektriker for å få alt på plass!
Forferdelig kundeservice, forferdelig internettleverandør, forferdelig app. Bare aldri bruk denne internettleverandøren.