NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da 50 % av innholdet i pakken etter forholdsvis hurtig arbeide av montør fungerte alt godt, men så kom pakke nummer to, den er enda ikke ferdig montert. Det er litt lang tid å vente. Likevel har jeg sjekket hvorfor litt lang tid. svaret er greit. "Det er mye arbeide" så det er akseptert. Som pensjonist er vi vant å vente, og når firmaet har mye å gjøre er jo dette positivt. mvh Steinbjørn M.
Dritt service, ræva tilbud, lurer seg unna klager og gjemmer seg bak smutthull. Dessverre er det noen steder hvor de er det eneste valget.
Jeg har aldri opplevd maken til dårlig kundeservice. Styr unna. Ikke interessert i kunder og det er umulig å komme i dialog. De har aldri vært mer interessert i dialog når oppsigelse er levert. Da er de på hele tiden for å få utstyret som er utdatert i retur. Håpløst!
Lite profesjonelle montører som ikke kan gjøre hele jobben faglig. Alt for raske til å sende ekstra regninger! Vi måtte ha hjelp av elektriker for å få alt på plass!
Forferdelig kundeservice, forferdelig internettleverandør, forferdelig app. Bare aldri bruk denne internettleverandøren.
Hei! Jeg var uheldig og tegne abonnement hos nextgentel. jeg har prøvd å si opp avtalen men det var etter fristen så det gikk ikke. At jeg hadde gyldig grunn til dette spilte ingen rolle for nextgentel, hele familien fikk korona rette etter besøket slik at ingen fikk sagt opp avtalen innen fristen. nå sliter jeg med dårlig og usablit nett. prøvde å koblet opp med kabel i boksen, det var fortsatt langt unna det jeg betaler for av hastighet. ingen svarer på mailer hos kundeservice. mvh Øystein
Kundeservice fungerer greit med chat - de responderer ganske raskt. Bredbåndsruteren - standard i så måte, men som jeg ikke fatter at noen vil bruke, MÅ du betale frakt for samt leie per måned.