NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dritt, kan ikkje levere meg bredbånd men alle naboer har, men ingen kan levere til meg, uhørt.
Hei Jim, Det høres ut som du har vært i kontakt med flere leverandører og fått avslag, til tross for at naboene dine har nett. Du har gjerne fått en forklaring på dette og forhåpentligvis et alternativ tilbud. En mulighet er mobilt bredbånd gjennom Telio. Antageligvis så er årsaken til at du ikke får levert fast nett forbigående og jeg håper du forsøker igjen senere. Hilsen Samuel i NextGenTel
Har vært uten Tv og Internett signaler i en - 1uke og etter gjentatte tlf til Kundeservice klarer dere IKKE Å KLARGJØRE LINJEN så Canal Digital kan overta. Lovte å ringe tilbake idag kl. 10.00, nå er kl. 12.30 Synes dette er en Amatørmessig behandling av kunde, er frustrert..!
Hei Arild. Kjedelig å høre at overgangen til Canal Digital ikke går sømløst slik den skal. Siden jeg ikke kan søke opp kundeforholdet basert på denne anmeldelsen kan jeg kun svare generelt at vi ikke står som et hinder i forbindelse med et leverandørbytte. Såfremt bestillingen hos Canal Digital står på samme person som hos oss vil byttet gå gjennom. Dette er en kontrollert prosess som styres av en offentlig tredjepart.
Mottatt modem dekker alle rom i huset. Gir raskt og godt internett.
Nettet nede ofte, elendig hastighet og høg pris Jeg hadde nett via hus telefon, og den linja (telefonlinja) var dårlig. Derfor uten nett av og til i ukesvis Telenor ville heller ikke skifte den linja, så måtte ha eit anna tilbud. Har satellitt nå - virker perfekt.
Hei Anita. Godt å høre at du er fornøyd med tjenesten du har nå. Ikke alle telefonlinjer kan levere høy hastighet og i tiden fremover vil stadig flere få mulighet til å bytte til fiber - noe jeg vil påstå er enda mer stabilt enn satellitt. Hilsen Samuel i NextGenTel
Har fungert teknisk, men er blitt for dyrt. Bytter til fiber da det er utbygging i området.
Det trådløse nettet hakker innimellom, på den måten at TV bildet "fryser" irriterende ofte. Jeg har imidlertid fått god hjelp når jeg har for å få hjelp til å restarte routeren.
Opp og nedlasting i disse Koronatider tar tid særlig nedlasting når det er oppgaver fra elever jeg skal rette f.eks. på itslearning!!