NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Nettet nede ofte, elendig hastighet og høg pris Jeg hadde nett via hus telefon, og den linja (telefonlinja) var dårlig. Derfor uten nett av og til i ukesvis Telenor ville heller ikke skifte den linja, så måtte ha eit anna tilbud. Har satellitt nå - virker perfekt.
Hei Anita. Godt å høre at du er fornøyd med tjenesten du har nå. Ikke alle telefonlinjer kan levere høy hastighet og i tiden fremover vil stadig flere få mulighet til å bytte til fiber - noe jeg vil påstå er enda mer stabilt enn satellitt. Hilsen Samuel i NextGenTel
Har fungert teknisk, men er blitt for dyrt. Bytter til fiber da det er utbygging i området.
Det trådløse nettet hakker innimellom, på den måten at TV bildet "fryser" irriterende ofte. Jeg har imidlertid fått god hjelp når jeg har for å få hjelp til å restarte routeren.
Opp og nedlasting i disse Koronatider tar tid særlig nedlasting når det er oppgaver fra elever jeg skal rette f.eks. på itslearning!!
Fikk dyr faktura uten beskjed. Dårlig Internett dekning. Ringte kundeservice 6-7 ganger før der var fikset.
Hei Axel. Først og fremst er det godt at det er løst nå. Vi måler oss selv ved hvor mange henvendelser vi klarer å løse i første omgang, og her har vi dessverre ikke vært gode nok. Jeg håper at du får alt løst ved første henvendelse neste gang - dersom det skulle være noe og minner om at du enkelt kan administrere og ta kontakt med oss gjennom MinSide-appen. Hilsen Samuel i NextGenTel
Raske og flinke til og montere. Overasket over at det ikke er fullt nett fra start, men at det tar 10 dager før det stabiliserer seg. Håper hastigheten bedrer seg mye, er på 1,2 Mbps i dag.
Vi opplever at nettet er veldig tregt - til tider. Spes når mer enn en bruker nettet.