NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det trådløse nettet hakker innimellom, på den måten at TV bildet "fryser" irriterende ofte. Jeg har imidlertid fått god hjelp når jeg har for å få hjelp til å restarte routeren.
Opp og nedlasting i disse Koronatider tar tid særlig nedlasting når det er oppgaver fra elever jeg skal rette f.eks. på itslearning!!
Fikk dyr faktura uten beskjed. Dårlig Internett dekning. Ringte kundeservice 6-7 ganger før der var fikset.
Hei Axel. Først og fremst er det godt at det er løst nå. Vi måler oss selv ved hvor mange henvendelser vi klarer å løse i første omgang, og her har vi dessverre ikke vært gode nok. Jeg håper at du får alt løst ved første henvendelse neste gang - dersom det skulle være noe og minner om at du enkelt kan administrere og ta kontakt med oss gjennom MinSide-appen. Hilsen Samuel i NextGenTel
Raske og flinke til og montere. Overasket over at det ikke er fullt nett fra start, men at det tar 10 dager før det stabiliserer seg. Håper hastigheten bedrer seg mye, er på 1,2 Mbps i dag.
Vi opplever at nettet er veldig tregt - til tider. Spes når mer enn en bruker nettet.
Kundeservice svarte raske og var veldig behjelpelig med å finne løsninger slik at alt fungerte.
Prisen for internett til pc var brukbar. Vet ennå ikke hva slags bredbånd jeg blir tildelt.