NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sendte ved en feil min fiberboks tilbake til min gamle leverandør av fiber.. Måtte betale for montering av ny boks. Det tok en mnd før jeg ble koblet til. Først når jeg ble koblet til forstod jeg at jeg manglet fiberboksen. Når jeg da vil angre kjøpet, var angrefristen gått ut. Så nå betaler jeg i et år framover for en tjeneste jeg ikke får.
Hei Geir, Tusen takk for at du deler din omtale med oss! Jeg skjønner at det er en kjip situasjon å måtte vente så lenge på nett, når det i utgangspunktet bare skulle være en omkobling fra gammel leverandør til oss. Fiberboksen skal stå igjen siden vi leverer på samme linjer og dette prøver vi å kommunisere i våre e-poster i forkant av at du får internett fra oss. Jeg håper at du har fått hjelp til nå og at du er koblet på nett. Hvis ikke vil jeg at du ringer oss på 98707979, sånn at vi kan hjelpe videre så fort vi kan med det. Ha en fin torsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Overføringen var smooth. Jeg hadde nettet i 2 dager før den gikk ned. Funket greit. Så gikk den ned og har ikke vært oppe på en uke. Ingen kommunikasjon fra leverandør.
Hei, Danil! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt supert å se at byttet til oss gikk smooth! Resten av opplevelsen din kan vi vel ikke kalles særlig smooth... Det må vi få ordnet opp i. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men jeg vil finne en god løsning på problemet. Det hadde vært supert om du sendte meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon om abonnementet ditt. Da kan jeg se på saken 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss. Ha en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Overgangen fra Telenor til NextGenTel gikk sømløst og uten problemer. De ordnet også med oppsigelse hos forrige leverandør, så det var svært lite vi måtte ordne selv.
Hei, Mona! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 En helt sømløs overgang klinger veldig bra i mine ører, og det er flott å se at du er fornøyd med hvor enkelt det var å bytte til NextGenTel 😊 Med NextGenTel skal du få en enkel internettleverandør hvor det er enkelt å være kunde. Husk at du enkelt kan administrere abonnementet ditt, og chatte med kundeservice, i MinSide-appen vår. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Så langt virker dette meget bra. Så får vi håpe dette blir hva dere lovet.
Hei, Asgeir! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Flott å se at du er godt fornøyd med fiberen vi leverer til deg så langt 😊 Vi skal jobbe knallhardt fremover med å gjøre opplevelsen din minst like god som du har hatt nå i starten. Husk at du enkelt kommer i kontakt med oss via chatten i MinSide-appen dersom du skulle trenge det. Ha en flott torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
NextGenTel er Dårlig og skuffen vil jeg aldre tenker være kunder hus NeXT Gentil Takk
Hei, Taoussi! Takk for omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det vil jeg gjerne gjøre noe med, slik at du blir fornøyd med internettabonnementet ditt. Vi er klare til å hjelpe deg på telefon 987 07 979, eller via chatten vår i MinSide-appen. Jeg håper at vi hører fra deg slik at vi finner en god løsning 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Skifte fra Telenor ti Nextgentel som fiberleverandør gikk uten at det var .merkbart, så begge firmaene skal ha honnør for det.
Hei, Jone! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt sømløs overgang til oss er en svært god start, og det er veldig kjekt at du har hatt en god opplevelse når du byttet fra Telenor til NextGenTel 😊 Det er også godt å se at du er fornøyd med hastigheten vi leverer på fiberen. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Frem til nå virker fiber leveransen meget bra. Minuset var Telenor sin router(den gamle) ikke virker på andre sitt nett.
Hei, Oddgeir! Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Veldig kjedelig at du har fått en WiFi-ruter fra Telenor med sperre på. Vi har kontaktet Telenor om det problemet, men foreløpig virker de ikke interessert i å gjøre noe med problemet på eget utstyr. På tross av det er det veldig kjekt å se at du er fornøyd med fiberen fra oss. Jeg blir glad når jeg ser at du er så godt fornøyd med både hastighet og kundeservice hos oss. Vi skal knallhardt for at du skal få fiber med god kvalitet, til en god pris 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel