NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skifte fra Telenor ti Nextgentel som fiberleverandør gikk uten at det var .merkbart, så begge firmaene skal ha honnør for det.
Hei, Jone! Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt sømløs overgang til oss er en svært god start, og det er veldig kjekt at du har hatt en god opplevelse når du byttet fra Telenor til NextGenTel 😊 Det er også godt å se at du er fornøyd med hastigheten vi leverer på fiberen. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Frem til nå virker fiber leveransen meget bra. Minuset var Telenor sin router(den gamle) ikke virker på andre sitt nett.
Hei, Oddgeir! Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Veldig kjedelig at du har fått en WiFi-ruter fra Telenor med sperre på. Vi har kontaktet Telenor om det problemet, men foreløpig virker de ikke interessert i å gjøre noe med problemet på eget utstyr. På tross av det er det veldig kjekt å se at du er fornøyd med fiberen fra oss. Jeg blir glad når jeg ser at du er så godt fornøyd med både hastighet og kundeservice hos oss. Vi skal knallhardt for at du skal få fiber med god kvalitet, til en god pris 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
God dekning og leverer bra hastighet. Får det som er blitt lovet
Hei, Cecilie! Takk for omtalen din, og takk for at du har blitt kunde hos oss 💚 God dekning og bra hastighet er som musikk i mine ører. Vi skal jobbe på for å gi deg like god hastighet og stabil dekning også i fremtiden 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
God erfaring så langthar bare vert kunde i en måned
Hei, Nora! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 💚 Helt supert å se at erfaringen din har vært god etter at du byttet, og at du er godt fornøyd med opplevd hastighet. Vi skal jobbe på for å gi deg stabil fiber til en god pris i fremtiden 😊 Ha en superfin torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Bortimot en times venting for å få snakke med en kunderådgiver. Under enhver kritikk.
Hei, Kirsten! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no. Lang ventetid er ikke særlig kjekt. Vi har hatt ekstra pågang nå den siste tiden, men jeg håper at du har fått løst problemet du opplevde. Dersom du ikke har det, vil jeg gjerne hjelpe deg. Du kan sende meg en mail på [email protected] så skal jeg se på saken. Takk igjen for at du har blitt kunde. Jeg ønsker deg en fin torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Gode opplevelser så langt, kanskje litt tregere ,kommer det av mindre hastighet ?
Hei, Harald! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 🤗 Det er veldig kjekt å se at du har hatt gode opplevelser med fiberen fra oss, og at du ser lyst på fremtiden. Det gjør vi også, og vi skal jobbe på for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss. Hastigheten på abonnementet ditt kan påvirke, men på fiber skal det som regel være nok hastighet til det meste uten at du trenger flere hundre Mbps. Det som også påvirker er hvor mange WiFi-bokser du har og hvordan boligen din er. Større bolig, eller fysiske hindringer for det trådløse signalet, er en stor påvirkningsfaktor for hvordan du opplever hastigheten. Dersom du opplever noen problemer med hastigheten er det bare å ta kontakt med oss så kan vi se på det sammen med deg 😊 Du kan chatte med kundeservice i MinSide-appen vår som du finner i App Store og Google Play. Takk igjen for at du har blitt kunde. Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Leverer rett kvalitet til riktig tid. Godt fornøyd hittil
Hei Kurt, Takk for at du deler hyggelig tilbakemelding med oss her på Bytt.no. Veldig kjekt for meg og resten av gjengen i NextGenTel å se at du er fornøyd 🥳 Vi skal fortsette å jobbe på for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss! Ønsker deg en strålende dag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel