NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde Nextgentel bredbånd i mange år tidligere og var meget godt fornøyd med både kvalitet, stabilitet, pris og kundeservice. Dessverre ble det ikke mulig å levere samme kvalitet som tidligere etter at vi flyttet, så de siste 5 årene har vi hatt en annen løsning og til vår frustrasjon . Nå kan NextGenTel heldigvis levere fiber løsning til oss til lavere pris enn eksisterende leverandøren og da ser vi frem til et problemfritt kundeforhold igjen om ikke lenge.
Hei Carine. Tusen takk for de flotte ordene. Ønsker dere velkommen tilbake og en god sommer! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Bestilte fiber med nett. Sa fra meg angrefristen så det skulle bli oppkoblet innen 2 uker . Nå sier dei at det kan ta 6 uker og vil sende faktura nå fordi jeg vil ut av dette. Er jo dei som har brutt avtalen. Forvent også lang ventetid på telefon !
Hei Kjell. Når du sier fra deg angreretten, betyr det ikke at fiber linjen blir installert innen 2 uker, men leveringstiden blir kortere enn vanlig. Siden vi er midt i sommerferien, kan det være problemer med montør kapasiteten i ditt området eller andre årsaker som gjør at det tar lengre tid enn vanlig. Du vil få et bruddgebyr dersom du går fra avtalen siden du har sagt fra deg angreretten. Vi har hatt litt ekstra påtrykk på telefonen de siste dagene, men har fått ned ventetiden nå. Kan anbefale deg å prøve kontakt kanalene chat, facebook eller appen vår dersom du opplever litt ventetid på telefon. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Ble tilbudt studentrabatt uten å vite at de hadde det
Hei Jon Takk for din tilbakemelding, vi setter pris på at du er fornøyd med kundeservicen vår og håper du blir fornøyd med tjenesten. Ha en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Venter 2 uker på flytting av bredbånd, får ikke avslag på månedspris selv om er uten Internett så lenge. Jeg har meldt flytting i uke 26 og får aktiv bredbånd i uke 28. Litt rart å vente så lenge. Særlig at man må jobbe ved bruk av Internett.
Hei Anna Vi ønsker alltid å hjelpe kundene våres raskest mulig, men en slik prosess tar dessverre litt tid. Vi anbefaler at flytting meldes inn minst 2 uker før for å sikre at du ikke er uten nett på ny adresse. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Kontaktet dere fredag om feil, skulle bli kontaktet av montør. Ingenting skjer.
Hei Kennet. Vi ønsker å ha en så rask reaksjonstid ved feilretting som mulig, men det kan skje noe uforuttsett som gjør at montørselskapet ikke får overholdt forventet rettetid og jeg beklager ulempen dette medfører for deg. Jeg håper alt er i orden nå og ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Har du nett over telefonlinje bør du holde avstand fra NextGenTel! De klarer ikke lengre å melde feil på slik linje!!
Hei Sten Vi melder alltid inn feil på både telefonlinje og fiberlinjer så lenge feilen ligger på linjen. Dersom linjen din ikke er meldt inn, anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss slik at vi kan feilsøke problemet også melde det inn. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Selger argumenterer med bedre router og wifi hastighet/dekning enn Telenor leverer. I tillegg sier han at tv-boksen har tilgang til de mest brukte strømmetjenestene. Ingen ting av dette stemmer!!!
Hei Jan At selger ikke oppgir korrekt informasjon er noe vi ikke ønsker og håper du har tatt kontakt med oss slik at vi kan ta dette videre med selger for å unngå at det skjer i fremtiden. Jeg beklager at du fikk feil informasjon, men håper blir fornøyd med tjenesten vår. Hvis du har problemer, er det bare å ta kontakt på chat, facebook, telefon eller via vår nye app. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel