NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Internetten som jeg har fra NextGenTel Er alt for trekk vi kan ikke bruke Interneten på mobilen dårlig hastighet
Får alltid beskjed om at ingenting kan gjøres og at jeg bare mø prøve å restarte wifi... Funker ikke uansett.
1 mnd uten nett og tv pga sommel fra NextGenTel. Vært en kasteball i systemet siden 29 juni. Idag skriver vi 27 juli.
Det er trist at et selskap som NextGen Tel ikke har bedre kundeservice og leveransegrad enn det som er utvist de siste månedene. Svingende hastigheter hvor det skyldes på underleverandører og utstyr istedenfor å ta tak og sørge for stabil leveranse som avtalt. Skremmende hvor det sunne norske bondevettet har forsvunnet og integritet er det stor mangel på. Jeg bytter nok leverandør innen kort tid og ikke minst kommer jeg IKKE til å anbefale NextGen Tel til andre dog ei heller å snakke postitivt om selskapet.
Modemet går ofte i heng, eller faller ut. Forsøkt meg oppdateringer uten at det har bedret seg. Hadde ikke de samme utfordringene med den tidligere leverandøren. Kjempe dårlig signaler på Wifi tale.
Har vært trofast kunde i 10år, men siste 6 mnd har det skjedd en forandring. Kundeservicen fungerer ikke,får ikke kontakt og bare vi chat som egentlig blir håpløst for min del. Problemene jeg har må forklares over tlf. Mister dessverre meg når de holder på slik 😌
Har hatt bredbånd fra Nextgentel i flere år uten nevneverdige problemer. De få gangene jeg måtte kontakte kundeservice/support hadde jeg fått kontakt og fått den hjelpen jeg trengte ganske rask... men nå var det rett og slett forferdelig dårlig. Har hatt problemer med modemet i 3 uker+, hvor jeg har måtte restarte modemet daglig, til og med opp mot 2 ganger om dagen. Ringte til kundeservice, etter å ha ventet leeeeeenge og endelig fikk snakke med en kundebehandler, så får jeg beskjed om at de ikke kan hjelpe meg fordi de ikke fikk opp kundeinformasjon av meg. De gjorde ikke en gang et forsøk på å søke opp kunden. Ble henvist blankt til å bruke app/chat for å få hjelp. Prøvde chat, men fikk rask beskjed om at de ikke kan hjelpe meg (?!) men at jeg måtte registrere sak via appen... Gikk inn på appen, registrerte henvendelsen via app med forespørsel om de måtte ringe meg tilbake slik at jeg kan forklare hva slags problem jeg har med nettet. Fikk svar ganske rask etter, men de sendte bare en laaaang standard melding om hvordan gjør trådsløs nettsignal bedre hjemme !!?? Seriøst??!! Jeg har skrevet en ny henvendelse via appen, men etter flere dager har jeg ennå ikke fått noe som helst svar tilbake... Blir nok bytte av nettleverandør etter en sånn dårlig kundeservice opplevelse.