NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De deler ansvaret med Telenor når noe uventet skjer med internetten og det gjør at du søker dyr hjelp med lang ventetid
Har hatt Internett fra nextgentel i over 1 år kjempefornøyd med selskapet. Bytta ut kobber ledningen inn til huset med trådløs mottaker helt fantastisk. Vurderer å bytte ut tv pakka til nextgentel
De krever penger og leverer ikke for varen. Stenger gjerne nettet på en fredag og er ikke tilgjengelige før mandag, men selv da er de vanskelige å nå. Ingen imøtekommelse, og lar det gå for lang tid uten nett. Jeg har siden jeg bestilte nett i mai vært uten nett i tre uker over to omganger. De krever mer penger enn avtalt og forlanger at man betaler for dager de ikke leverer tjeneste, denne avtalen går ikke begge veier. Hvis man prøver å si opp krever de mer penger for å ha sagt opp avtale uten å innse at det er pga deres inkompetanse i å levere avtale som gjør at man ikke ønsker å være kunde
Elendig service i disse koronatider hvor veldig mange er avhengig av et velfungerende nett for å få gjort jobben sin. Timesvis i ventekø uten noen form for reaksjon. Og hvis man benytter seg av funksjonen press 9 så ringer vi deg opp igjen så får du bare en SMS på slutten av dagen som sier - dessverre så har vi ikke anledning til å ringe deg i dag.
Kundeservice holder sine kunder for narr og opptrer med totalt manglende respekt for kundens problemer!
Uten tv/Internett hele mandag. Hjemmekontor ikke mulig.Uten tv/Internett nå onsdagskveld. Dette er ikke greit
Nettopp fått installert NextGenTel i sameiet vårt, og har ALDRI vært med noe så ustabilt nett.... Går igjen hos alle beboerne og kundeservice finner ikke ut noen ting. Har vært slik over en måned nå. Viktig med stor datapakke på mobilen hvis man skal gå for NextGenTel 👍