NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hastigheten og kvaliteten er Ok+, ingenting å si på det. Jeg vet ikke om det bare er tilfeldig eller ei, men etter byttet til Next GenTel så har jeg hatt problemer med å se/streame direktesendinger. Dette problemet fikk jeg ett par dager etter bytte av fiberlevrandør.
Hei, Bjørnar Tusen takk for at du legger igjen en omtale om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel veldig stor pris på 😊 Så lenge Ok + betyr at internett fungerer som den skal og at du opplever en sømløs forbindelse så sier vi oss fornøyd med det 😄 Så kjipt at du har fått problemer med å strømme direktesendinger, vi ønsker å få tatt en titt på det for å finne ut hva som kan være roten til dette. Jeg håper du tar deg tid til å ringe oss på 98707979, så står vi klare til å hjelpe! Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Hadde litt utfordringer med sammenkoblingen av nytt utstyr, men med litt tålmodighet så fikk jeg det til. Har etter dette fungert utmerket og informasjonen fra NextGenTel har vært informativt og støttende.
Hei, Ole Veldig kjekt å lese at du er fornøyd kunde, vi er fra vår side veldig fornøyd med å få deg som kunde hos oss 👍 Glad for å høre at informasjonen vi har sendt er informativ og støttende, vi skal fortsette å jobbe for at den skal være i fremtiden også 🤗 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Rask og effektiv installasjon, god informasjon underveis og god respons på forespørsel til kundestøtte via min side.
Hei, Ludvig Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Vi er glade for å få deg som kunde hos oss 😄 Veldig kjekt å se at du er fornøyd og at alt har fungert som det skal 🤗 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
wifi og TV kanaler hakker og stopper og lyd forsvinner. Fiber inn i huset er ok.
Hei, Johan! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 😊 Veldig dumt at du opplever problemer med WiFi og at tv-sendingene hakker. Det må vi finne årsaken til! Du kan ta kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller via MinSide-chatten, når du er hjemme ved WiFi-utstyret. Da skal vi sammen finne årsaken til problemet 😊 Jeg ønsker deg en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Bredbånd funker bra, men tv boksen virker å være særdeles lav kvalitet. Bruker nesten ett minutt før det er mulig å se på tv.
Hei Kman, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Kjekt å se at du er fornøyd med fiber, men TV-biten må vi få tatt en nærmere titt på. TV-delen leverer vi i samarbeid med RiksTV, og jeg anbefaler at du tar direkte kontakt med RiksTV kundeservice for å få best mulig hjelp med TV-boksen du har. Om du har spørsmål om abonnementet, ta kontakt med oss på 98707979, vi er her for å hjelpe deg 😊 Ønsker deg en strålende dag! Hilsen, Jenny NextGenTel
Veldig bra i forhold til pris. Bra rekkevidde på ruter.
Hei, Rolf Kjekt å se at du er fornøyd, vi er veldig glade for å få deg som kunde hos oss 🤗 Gi oss en lyd hvis du har noen spørsmål eller om det er noe vi kan gjøre for at nettet skal fungere enda bedre hos deg! Ønsker deg en riktig fin 17. mai- og pinsehelg 🥳 Jenny NextGenTel
Dere leverer som avtalt.Men fikk en sportspakke som jeg ikke var klar over var så dårlig.Den har he ikke bruk for
Hei, Ervik! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du legger igjen din omtale på Bytt.no. Veldig kjekt å se at du opplever fiberabonnementet som avtalt 😊 Nå vet ikke jeg hva dine forventninger var, men SportsPakken fra RiksTV skal ha noe for enhver sportsinteressertes smak. Blant annet 8 sportskanaler fra TV 2 og V Sport. Dersom du ikke har behov for sportskanalene så skal det være mulig å bytte abonnement. Takk igjen for at du er kunde hos oss, og ha en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel