NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Internettet kjem og går som ein jojo. Ikkje stabilt tv
Hei Svein, Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss, det setter vi pris på. Vi setter naturlig nok ikke pris på å høre at du ikke er helt fornøyd med tjenesten som er levert, og at du opplever ustabilitet ☹️ Jeg har dessverre ikke anledning til å se detaljer i ditt kundeforhold, hvilket utstyr du har eller om du har vært i kontakt med oss for å få hjelp - så det beste jeg kan gjøre for deg er å forsøke å peke deg i riktig retning for å få bedret opplevelsen din her. Aller først, helt generelt, så anbefaler vi alltid å teste med å koble TV-boks direkte til internettutstyret du har hjemme med kabel, da kun WiFi (trådløst) kan påvirke stabiliteten. Hvis dette bedrer problemet har vi ihvertfall avklart at det er det trådløse WiFi-signalet i boligen din som påvirkes av "noe", men da ville jeg ihvertfall testet forskjellig plasseringer av WiFi-boksen, alternativt, hvis det er en stor bolig, kan det være avstand fra TV-utstyr til WiFi-utstyr som skaper utfordringene - da kan en ekstra boks, slik at du får et såkalt Mesh-system, være løsningen. Hvis det derimot ikke hjelper å koble til med kabel anbefaler jeg deg å kontakte oss via MinSide på web eller i app, og skrive en melding til oss der. Da vil en av våre dyktige konsulenter på kundeservice kunne få mer informasjon om problemene du opplever, og videre gi deg mer konkret bistand knyttet til dette. Jeg håper uansett at det løser seg raskt, sånn at du kan slappe av med stabil tv-sending og ikke bekymre deg for internett lengre. Ønsker deg en riktig god helg! Mvh Christian NextGenTel
Ikke som lovet ved bestilling. Fikk ikke det jeg lovet!
Hei, Roar L Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel! Jeg får ikke sett noen detaljer omkring hvilket abonnement det er du har hos oss, og vi skulle gjerne hatt flere detaljer rundt dette. Jeg håper du tar tiden til å kontakt med oss sånn at vi kan prøve å finne frem til den løsningen som kan passe best hjemme hos deg 😊 Ønsker deg en riktig god helg når den tid kommer! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Overføringen til Nextgentel gikk smertefritt. Veldig fornøyd så langt.
Hei, Stig Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Så kjekt å se at overgangen til oss gikk smertefritt, vi jobber på for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss 🥳 Takk for at du tar deg tid til å legge igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel stor pris på, og ikke minst er vi storfornøyd med at du vil være kunde hos oss 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Råd om å plassere ruter høyt, med ledningen er for kort.
Hei, Anne E Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Vi setter stor pris på at du legger igjen din opplevelse som kunde hos oss her på Bytt.no! Det stemmer at vi gir råd om blant annet å plassere ruter høyt, men det er mange faktorer som spiller inn for hva som vil gjøre at WiFi fungerer optimalt og det kan variere i forskjellige hjem. Vi har delt flere artikler på nettsiden vår hvor du kan lese om våre beste tips når det kommer til trådløst nett. J Jeg ser du vurderer hastigheten på nettet bra, men vi hjelper gjerne om du har noen spørsmål! Tar du kontakt med oss på chat eller telefon, så står en rådgiver med god teknisk kompetanse klar til å hjelpe deg 🤗 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Har byttet, leverte på tid, men internettet har vært nede 3 ganger på under en måned, håper ikke trenden fortsetter.
Hei, Andre Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel Så kjekt å lese at vi har levert på tid som vi skulle, derimot ikke så kjekt å se at du har opplevd så mye nedetid! Jeg kan ikke ut fra din omtale her på bytt.no lese hva som er årsaken til utfall på nett, men jeg håper du tar kontakt med oss sånn at vi kan undersøke dette nærmere! Ikke nøl med å kontakte oss om du har spørsmål om ditt abonnement hos NextGenTel 🙌 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Virker OK hittil men har ikke hatt bredbåndet så lenge.
Heisann, Zakken Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 🤗 Så kjekt å lese at du er fornøyd hittil, så er det opp til oss å jobbe på for at du skal være minst like fornøyd med leveransen fra oss fremover! Har du noen spørsmål til abonnementet fra oss må du gjerne ta kontakt, så står vi klare til å hjelpe. Vi takker for at du tok deg tiden til å legge igjen din tilbakemelding her på Bytt.no 💚 Ønsker deg en riktig fin dag Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Fungerer greit, kopla på eigen ruter utan problem.
Hei, Eivind Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt å se at du fikk koblet ruter på uten problem, vi jobber på for at det skal være enkelt å bli kunde hos oss! Ikke nøl med å ta kontakt med oss hvis du har noen spørsmål om ditt abonnement 🤗 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no. Ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel