NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kan lite om nedlasting og alt som har med å få kontakt med internett. Kunne godt tenkt meg å få tilbud å få dette gjort fra firma. Mot betaling selvsagt. Syntes det er vanskelig.
Hei Karstein, Tusen takk for at du har blitt kunde hos, og deler din omtale her på Bytt.no 💚 Hvis du har spørsmål om hvordan internett fra oss fungerer, hjelper vi deg mer enn gjerne med det. Du kan sende meg en e-post til [email protected] eller ringe oss på 98707979, så står vi klare til å hjelpe 😊 Jeg håper vi hører fra deg om du fortsatt har spørsmål noe ikke fungerer som det skal. Ha en fin kveld! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ustabilt nett. Streaming stopper veldig ofte og forsinkelse i program og lyd skjer flere ganger daglig. Kombinasjon med RiksTV er dårlig.
Hei Jorun, Takk for at du er blitt kunde hos oss, og at du deler din omtale her på Bytt.no 💚 Veldig kjedelig å se at du har ustabilt internett etter at du byttet til oss. Dette må vi helt klart få fikset. Jeg håper du har fått hjelp med å rette dette til nå, om det fortsatt skulle være samme problem kan du sende oss flere detaljer via MinSide på chat eller ringe oss på 98707979, så skal vi hjelpe med saken 😊 Ha en fin kveld! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Tok 2-3 uker å slå på Internett for et hus som allerede var koblet opp. Første regningen jeg betalte (1.5 måneder) ble ikke registert betaling for på deres side. Her er det viktig å følge med. Sitter desverre fast med denne leverandøren grunnet bindingstid og saftig avregistrering gebyr og bindingstid på et år.
Selger som kontaktet meg sa at det fulgte med 4 strømme tjenester, dette har jeg ikke sett noe til. Ble også enig med ham at jeg skulle ha 2 tv bokser, fikk en. Han sa også at jeg kunne kontakte ham hvis det var noe, har både ringt og sendt melding, intet svar av noe slag. Kanske skuffende at vedkommende ikke svarer meg.
Hei Morten, Tusen takk for din omtale og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg håper du har fått snakket med oss og fått oppklaring til nå. Vi har jo inkludert strømmetjenester i TV-pakkene vi tilbyr fra RiksTV, men varierer hvor mange strømmetjenester som er inkludert i forhold til hvilken pakke du har. Jeg trenger mer informasjon om abonnementet ditt før jeg kan svare på akkurat hva som er inkludert hos deg. Jeg skjønner at du blir skuffet når du ikke får svar på nummeret du har fått oppgitt, og jeg håper du tar kontakt med oss om du fortsatt lurer på noe. Jeg ville satt pris på om du sender meg en e-post med flere detaljer, som nummeret du har ringt og TV-pakken til [email protected], så skal jeg se på saken 😊 Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Bestilte nett i siste del av mai. Tilkobling ble levert 13. august. Særdeles vanskelig å kommunisere med OneCo. Da sa de skulle ringe tilbake gjentatte ganger. Det skjedde ikke.
Hei Einar, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss. Så kjipt at du har hatt en vanskelig start som kunde hos oss, vi jobber jo for at det skal være enkelt. Her må vi ta tak! Jeg hadde satt pris på om du ville tatt et par minutter til å sende meg en e-post til [email protected] med flere detaljer rundt installasjonen, jeg ser ikke mer informasjon om din bestilling enn ditt fornavn og det du skriver her på Bytt.no 😊 Ha en god torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg vet ikke hva som er feil, men Tv er blitt uklart etter at jeg gikk bort fra Telenor. Jeg vet ikke hva feilen er og trenger hjelp for å finne dette ut
Hei Leif, Takk for omtalen og for at du har blitt kunde hos NextGenTel. Så kjedelig at du har fått problemer med uklart TV etter du byttet over til oss! Vi vil såklart hjelpe med å finne ut av dette, om du ikke allerede har fått hjelp så kan jeg anbefale å ringe enten oss på 98707979 eller direkte til RiksTV som vi samarbeider med på TV-løsningen 😊 Jeg håper at vi får løst dette problemet kjapt og enkelt, sånn at både internett og TV fungerer helt sømløst hjemme hos deg. Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Angreperioden er over før man får produktet og må binde seg opp i 12 mnd. Dårlig kombo
Hei Eivind, Så kjipt at du er skuffa! Det er helt riktig at angreperioden ofte er over før internett er levert, vanligvis tar det lengre tid enn to uker å levere internett. Jeg håper uansett at du blir strålende fornøyd med internett fra oss, vi leverer fiber på Telenor sine linjer så kvaliteten er akkurat like god! Har du noen spørsmål om ditt abonnement, kan du enkelt komme i kontakt med oss på MinSide eller telefon 98707979 😊 Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel