Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
NextGenTel
3.2
2 152 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 152 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
36%
Dårlig
36% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 152 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
449
323
221
189
970
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 152 verifiserte omtaler på Bytt.no

Blir moderert når jeg skriver det jeg mener.

Omtale av  Kirsten L. H

Uten nett i 14 dager, faktisk akdri vært på nett med tjeneste fra NextGenTel pga feil på modem. Vannvittig dårlig kundeservice, den eine vet ikke hva den andre gjør, oppretta saker og chat svares ikke. 46 min i telefonkø, for så å bli brutt. Har vært kunde i 8 dager uten å ha hatt tilgang til fiber og tv, og kan ikke komme meg fort nok ut av det,

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 13:51

Hei Kristen, Tusen takk for din omtale! Her høres det ut som vi har bommet kraftig, og det må vi jobbe knallhardt for å prøve og få rettet opp i.. Jeg får nok ikke sett noen detaljer fra kundeforholdet ditt annet enn ditt fornavn her på Bytt.no. Jeg håper du kan ta deg noen minutter å sende en e-post til [email protected], sånn at vi kan få litt flere detaljer og bedre innblikk i hva det er som er skjedd, og hjelpe videre! Jeg håper vi sammen kan finne en god løsning for veien fremover. Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Det er helt greit.

Omtale av  Frank V

Det er helt greit å komme i gang,å få det videre på PCen eller mobil er det ingen problem til nå 😀

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 13:41

Hei Frank, Tusen takk for din omtale og for at du er blitt kunde hos NextGenTel 💚 Så flott at det ikke har vært noen problem, jeg håper at det betyr at internett fungerer sømløst uten noe ustabilitet! Vi skal jobbe knallhardt for at internett fungerer akkurat som det skal hos deg fremover også. Ha en fin torsdag. Beste Hilsen Jenny, NextGenTel

Uprofesjonelt av ny fiberleverandør.

Omtale av  Per B. E

Router ikke levert til hjemmeadressen som avtalt med selger. Oppsigelse av til Telenor kom for sent og medførte en ekstra månedsbetaling dit.

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 13:39

Hei Per, Tusen takk for din omtale og for at du har blitt kunde hos NextGenTel 💚 Her høres det ut som vi har bommet kraftig! Jeg håper dette har løst seg til nå og at du har fått hjelp hos oss. Jeg kan dessverre ikke sjekke det siden vi ikke får noen detaljer om kundeforholdet ut fra denne omtalen. Uansett så håper jeg du tar kontakt hvis det er noe som er uløst, vi er klare å hjelpe på telefon 98707979. Vi skal jobbe hardt for å gjøre det enkelere for deg å være kunde hos oss på veien fremover! Ønsker deg en fin torsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Uriktige opplysninger

Omtale av  Liv D

Synes det er rart at alt bare skjer uten å snakke med en kundebehandler. Er også skuffet over at vi ble lovet samme kanaler som vi hadde med Telenor sin pakke . Ble ikke opplyst om det

Svar fra NextGenTel
24.07.2024 07:52

Hei Liv, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 RiksTV leverer ulike pakker med ulikt innhold, ingen av de er identiske som andre leverandører. Vi kan se på om det er en annen pakke som passer ditt behov bedre? Jeg ser bare fornavn her og klarer dessverre ikke finne deg i vårt system med det. Gjerne send oss en epost til [email protected] så skal vi se på saken din. Beste hilsen Karoline i NextGenTel

Bra nett

Omtale av  Ola

Vi hadde kabel inn fra Telenor og byttet til Nextgentel uten at vi merket noen ting utenom at det ble billigere.

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 13:35

Hei Ola, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for din omtale 💚 Kjekt å se at overgangen fra tidligere leverandør har gått akkurat som den skal og at du har bra nett. Vi skal jobbe hardt for at veien videre blir like enkel for deg som kunde 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Misfornøyd kunde

Omtale av  Egil O

Både produktet og kundebehandlingen er utrulig dårlig. Har sendt meldinger via appen der det er lover svar seinest etter 48 timer, men det har nå gått 8 døgn

Svar fra NextGenTel
24.07.2024 07:54

Hei Egil, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg ønsker svært gjerne å se på saken din, slik at vi kan prøve å få løst dette for deg. Jeg ser bare fornavn her og klarer ikke finne deg i vårt system med bare denne informasjonen. Send oss gjerne en epost til [email protected] så skal vi se på saken din og prøve å løse de problemene du eventuelt har. Beste hilsen Karoline i NextGenTel

NextGentel utnytter nett leverandørenes makt til å straffe kundene sine.

Omtale av  Jens O. F

NextGentel har overtatt Telenor fiber som er lagt inn i min bolig, og som virket usedvanlig bra, - men byttet til NextGental sin selger som ringte meg - sa at de hadde tatt over Telenor sin fiber, og jeg kunne halvere mine nettkostnader. Problemet er bare det at det utstyret som NextGentel har sendt meg ikke virker, og de ikke klarer å skaffe nytt utstyr innen rimelig tid, - så jeg har da byttet tilbake til Telenor som fiber leverandør - og blir da straffet av NextGentel med at de påberoper seg bindingstid - til tross for at dere eget utstyr ikke virker, - og når jeg sier at jeg tar saken videre, så dobler de tiden for tilbakekobling til Telenor med 2 måneder, til tross for at vi har forklart at vi grunnet hjemmekontor - så trenger vi internett daglig - noe som viser at denne leverandøren ikke skyr noen ting - når det gjelder og utnytte IT leverandørenes makt - noen må stoppe dette snarest.

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 13:30

Hei Jens, Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss, det er viktig for oss å høre både positivt å negativt. Her høres det ut som det er mye som ikke har gått som det skal. Jeg får ikke opp flere detaljer eller tilgang til å se kundeforholdet du har hatt hos oss siden jeg kun får opp ditt fornavn her. Jeg ville satt stor pris på om du sender en e-post til [email protected], så jeg kan få et nærmere innblikk i hva som har skjedd her. Det vil hjelpe oss til å kunne ta tak i feil, som vi kan forbedre fremover. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 152 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR