NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Uten nett i 14 dager, faktisk akdri vært på nett med tjeneste fra NextGenTel pga feil på modem. Vannvittig dårlig kundeservice, den eine vet ikke hva den andre gjør, oppretta saker og chat svares ikke. 46 min i telefonkø, for så å bli brutt. Har vært kunde i 8 dager uten å ha hatt tilgang til fiber og tv, og kan ikke komme meg fort nok ut av det,
Hei Kristen, Tusen takk for din omtale! Her høres det ut som vi har bommet kraftig, og det må vi jobbe knallhardt for å prøve og få rettet opp i.. Jeg får nok ikke sett noen detaljer fra kundeforholdet ditt annet enn ditt fornavn her på Bytt.no. Jeg håper du kan ta deg noen minutter å sende en e-post til [email protected], sånn at vi kan få litt flere detaljer og bedre innblikk i hva det er som er skjedd, og hjelpe videre! Jeg håper vi sammen kan finne en god løsning for veien fremover. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Det er helt greit å komme i gang,å få det videre på PCen eller mobil er det ingen problem til nå 😀
Hei Frank, Tusen takk for din omtale og for at du er blitt kunde hos NextGenTel 💚 Så flott at det ikke har vært noen problem, jeg håper at det betyr at internett fungerer sømløst uten noe ustabilitet! Vi skal jobbe knallhardt for at internett fungerer akkurat som det skal hos deg fremover også. Ha en fin torsdag. Beste Hilsen Jenny, NextGenTel
Router ikke levert til hjemmeadressen som avtalt med selger. Oppsigelse av til Telenor kom for sent og medførte en ekstra månedsbetaling dit.
Hei Per, Tusen takk for din omtale og for at du har blitt kunde hos NextGenTel 💚 Her høres det ut som vi har bommet kraftig! Jeg håper dette har løst seg til nå og at du har fått hjelp hos oss. Jeg kan dessverre ikke sjekke det siden vi ikke får noen detaljer om kundeforholdet ut fra denne omtalen. Uansett så håper jeg du tar kontakt hvis det er noe som er uløst, vi er klare å hjelpe på telefon 98707979. Vi skal jobbe hardt for å gjøre det enkelere for deg å være kunde hos oss på veien fremover! Ønsker deg en fin torsdag. Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Synes det er rart at alt bare skjer uten å snakke med en kundebehandler. Er også skuffet over at vi ble lovet samme kanaler som vi hadde med Telenor sin pakke . Ble ikke opplyst om det
Hei Liv, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 RiksTV leverer ulike pakker med ulikt innhold, ingen av de er identiske som andre leverandører. Vi kan se på om det er en annen pakke som passer ditt behov bedre? Jeg ser bare fornavn her og klarer dessverre ikke finne deg i vårt system med det. Gjerne send oss en epost til [email protected] så skal vi se på saken din. Beste hilsen Karoline i NextGenTel
Vi hadde kabel inn fra Telenor og byttet til Nextgentel uten at vi merket noen ting utenom at det ble billigere.
Hei Ola, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for din omtale 💚 Kjekt å se at overgangen fra tidligere leverandør har gått akkurat som den skal og at du har bra nett. Vi skal jobbe hardt for at veien videre blir like enkel for deg som kunde 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Både produktet og kundebehandlingen er utrulig dårlig. Har sendt meldinger via appen der det er lover svar seinest etter 48 timer, men det har nå gått 8 døgn
Hei Egil, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg ønsker svært gjerne å se på saken din, slik at vi kan prøve å få løst dette for deg. Jeg ser bare fornavn her og klarer ikke finne deg i vårt system med bare denne informasjonen. Send oss gjerne en epost til [email protected] så skal vi se på saken din og prøve å løse de problemene du eventuelt har. Beste hilsen Karoline i NextGenTel
NextGentel har overtatt Telenor fiber som er lagt inn i min bolig, og som virket usedvanlig bra, - men byttet til NextGental sin selger som ringte meg - sa at de hadde tatt over Telenor sin fiber, og jeg kunne halvere mine nettkostnader. Problemet er bare det at det utstyret som NextGentel har sendt meg ikke virker, og de ikke klarer å skaffe nytt utstyr innen rimelig tid, - så jeg har da byttet tilbake til Telenor som fiber leverandør - og blir da straffet av NextGentel med at de påberoper seg bindingstid - til tross for at dere eget utstyr ikke virker, - og når jeg sier at jeg tar saken videre, så dobler de tiden for tilbakekobling til Telenor med 2 måneder, til tross for at vi har forklart at vi grunnet hjemmekontor - så trenger vi internett daglig - noe som viser at denne leverandøren ikke skyr noen ting - når det gjelder og utnytte IT leverandørenes makt - noen må stoppe dette snarest.
Hei Jens, Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss, det er viktig for oss å høre både positivt å negativt. Her høres det ut som det er mye som ikke har gått som det skal. Jeg får ikke opp flere detaljer eller tilgang til å se kundeforholdet du har hatt hos oss siden jeg kun får opp ditt fornavn her. Jeg ville satt stor pris på om du sender en e-post til [email protected], så jeg kan få et nærmere innblikk i hva som har skjedd her. Det vil hjelpe oss til å kunne ta tak i feil, som vi kan forbedre fremover. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel