NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi hadde kabel inn fra Telenor og byttet til Nextgentel uten at vi merket noen ting utenom at det ble billigere.
Hei Ola, Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og for din omtale 💚 Kjekt å se at overgangen fra tidligere leverandør har gått akkurat som den skal og at du har bra nett. Vi skal jobbe hardt for at veien videre blir like enkel for deg som kunde 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Både produktet og kundebehandlingen er utrulig dårlig. Har sendt meldinger via appen der det er lover svar seinest etter 48 timer, men det har nå gått 8 døgn
Hei Egil, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg ønsker svært gjerne å se på saken din, slik at vi kan prøve å få løst dette for deg. Jeg ser bare fornavn her og klarer ikke finne deg i vårt system med bare denne informasjonen. Send oss gjerne en epost til [email protected] så skal vi se på saken din og prøve å løse de problemene du eventuelt har. Beste hilsen Karoline i NextGenTel
NextGentel har overtatt Telenor fiber som er lagt inn i min bolig, og som virket usedvanlig bra, - men byttet til NextGental sin selger som ringte meg - sa at de hadde tatt over Telenor sin fiber, og jeg kunne halvere mine nettkostnader. Problemet er bare det at det utstyret som NextGentel har sendt meg ikke virker, og de ikke klarer å skaffe nytt utstyr innen rimelig tid, - så jeg har da byttet tilbake til Telenor som fiber leverandør - og blir da straffet av NextGentel med at de påberoper seg bindingstid - til tross for at dere eget utstyr ikke virker, - og når jeg sier at jeg tar saken videre, så dobler de tiden for tilbakekobling til Telenor med 2 måneder, til tross for at vi har forklart at vi grunnet hjemmekontor - så trenger vi internett daglig - noe som viser at denne leverandøren ikke skyr noen ting - når det gjelder og utnytte IT leverandørenes makt - noen må stoppe dette snarest.
Hei Jens, Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss, det er viktig for oss å høre både positivt å negativt. Her høres det ut som det er mye som ikke har gått som det skal. Jeg får ikke opp flere detaljer eller tilgang til å se kundeforholdet du har hatt hos oss siden jeg kun får opp ditt fornavn her. Jeg ville satt stor pris på om du sender en e-post til [email protected], så jeg kan få et nærmere innblikk i hva som har skjedd her. Det vil hjelpe oss til å kunne ta tak i feil, som vi kan forbedre fremover. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Overgangen fra Telenor gikk uten problemer og til oppsatt tid.
Hei Vidar, Tusen takk for at du har blitt kunde hos NextGenTel 💚 Godt at overgangen fra Telenor gikk helt problemfritt, akkurat som vi jobber for at den skal være. Så skal vi jobbe videre for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos oss. Ha en strålende torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig nett detter ut ved vise mellerrom jobber veldig seint ,nette var mye bedre før
Hei, Leidulf! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Det er veldig kjedelig å se at du opplever problemer med nettet hjemme hos deg. Vi leverer fiber på Telenors fibernett så kvaliteten skal være svært god. Her må vi finne ut av hvorfor du opplever problemer med nettet. Dersom du ikke allerede har fått løst problemet kan du sende meg en mail på [email protected]. Da skal jeg få sett på dette, slik at vi kan finne en løsning 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
Ser bra ut. Satser på at det fortsetter sånn! Data og tv er som det skal være.
Hei Hans, Tusen takk for din omtale og for at du er blitt kunde hos oss 💚 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med både fiberen og TV. Vi skal jobbe på videre for at du skal få fiber med god kvalitet, til en god pris 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jeg ønsker å bli kontaktet for dette er ikke som forespeilet av selger. Altfor dårlig hastighet så jeg vurderer å gå tilbake til Telenor
Hei Inge, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no. Det er veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du opplever tjenesten vår som noe annet enn det den var forespeilet som. Vi prøver å finne hastigheten som passer hjemme hos deg, så du ikke skal betale for en hastighet som du ikke trenger. Kanskje vi har gjort en feil vurdering av hvilken internetthastighet som passer best hos deg, eller kanskje det er et problem på det trådløse nettet som gjør at det oppleves tregt? Usansett hva som er grunnen vil vi hjelpe deg med å finne ut av det! Jeg håper du tar kontakt med oss så vi kan finne ut av og komme en frem til en god løsning hos deg, vi er klare til å hjelpe både på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel Vi jobber for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss, og du skal kunne stole på NextGenTel. Jeg ser kun fornavnet ditt og omtalen du har skrevet her, jeg ville satt pris på om du sender en e-post til [email protected] og oppgir flere detaljer om hva som ikke stemte overens med hva du ble fortalt og hva du har fått. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel