Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Misfornøyd kunde

Omtale av  Egil O

Både produktet og kundebehandlingen er utrulig dårlig. Har sendt meldinger via appen der det er lover svar seinest etter 48 timer, men det har nå gått 8 døgn

Svar fra NextGenTel
24.07.2024 07:54

Hei Egil, Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg ønsker svært gjerne å se på saken din, slik at vi kan prøve å få løst dette for deg. Jeg ser bare fornavn her og klarer ikke finne deg i vårt system med bare denne informasjonen. Send oss gjerne en epost til [email protected] så skal vi se på saken din og prøve å løse de problemene du eventuelt har. Beste hilsen Karoline i NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

NextGentel utnytter nett leverandørenes makt til å straffe kundene sine.

Omtale av  Jens O. F

NextGentel har overtatt Telenor fiber som er lagt inn i min bolig, og som virket usedvanlig bra, - men byttet til NextGental sin selger som ringte meg - sa at de hadde tatt over Telenor sin fiber, og jeg kunne halvere mine nettkostnader. Problemet er bare det at det utstyret som NextGentel har sendt meg ikke virker, og de ikke klarer å skaffe nytt utstyr innen rimelig tid, - så jeg har da byttet tilbake til Telenor som fiber leverandør - og blir da straffet av NextGentel med at de påberoper seg bindingstid - til tross for at dere eget utstyr ikke virker, - og når jeg sier at jeg tar saken videre, så dobler de tiden for tilbakekobling til Telenor med 2 måneder, til tross for at vi har forklart at vi grunnet hjemmekontor - så trenger vi internett daglig - noe som viser at denne leverandøren ikke skyr noen ting - når det gjelder og utnytte IT leverandørenes makt - noen må stoppe dette snarest.

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 13:30

Hei Jens, Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss, det er viktig for oss å høre både positivt å negativt. Her høres det ut som det er mye som ikke har gått som det skal. Jeg får ikke opp flere detaljer eller tilgang til å se kundeforholdet du har hatt hos oss siden jeg kun får opp ditt fornavn her. Jeg ville satt stor pris på om du sender en e-post til [email protected], så jeg kan få et nærmere innblikk i hva som har skjedd her. Det vil hjelpe oss til å kunne ta tak i feil, som vi kan forbedre fremover. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Problemfri overgang fra Telenor

Omtale av  Vidar A

Overgangen fra Telenor gikk uten problemer og til oppsatt tid.

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 13:24

Hei Vidar, Tusen takk for at du har blitt kunde hos NextGenTel 💚 Godt at overgangen fra Telenor gikk helt problemfritt, akkurat som vi jobber for at den skal være. Så skal vi jobbe videre for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos oss. Ha en strålende torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Bårlig

Omtale av  Leidulf K

Dårlig nett detter ut ved vise mellerrom jobber veldig seint ,nette var mye bedre før

Svar fra NextGenTel
16.07.2024 15:56

Hei, Leidulf! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Det er veldig kjedelig å se at du opplever problemer med nettet hjemme hos deg. Vi leverer fiber på Telenors fibernett så kvaliteten skal være svært god. Her må vi finne ut av hvorfor du opplever problemer med nettet. Dersom du ikke allerede har fått løst problemet kan du sende meg en mail på [email protected]. Da skal jeg få sett på dette, slik at vi kan finne en løsning 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel

Godt fornøyd så langt.

Omtale av  Hans

Ser bra ut. Satser på at det fortsetter sånn! Data og tv er som det skal være.

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 13:22

Hei Hans, Tusen takk for din omtale og for at du er blitt kunde hos oss 💚 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med både fiberen og TV. Vi skal jobbe på videre for at du skal få fiber med god kvalitet, til en god pris 😊 Ha en nydelig torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lovet litt mye av selger

Omtale av  Jarle M

Jeg ønsker å bli kontaktet for dette er ikke som forespeilet av selger. Altfor dårlig hastighet så jeg vurderer å gå tilbake til Telenor

Svar fra NextGenTel
22.08.2024 13:08

Hei Inge, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no. Det er veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, og at du opplever tjenesten vår som noe annet enn det den var forespeilet som. Vi prøver å finne hastigheten som passer hjemme hos deg, så du ikke skal betale for en hastighet som du ikke trenger. Kanskje vi har gjort en feil vurdering av hvilken internetthastighet som passer best hos deg, eller kanskje det er et problem på det trådløse nettet som gjør at det oppleves tregt? Usansett hva som er grunnen vil vi hjelpe deg med å finne ut av det! Jeg håper du tar kontakt med oss så vi kan finne ut av og komme en frem til en god løsning hos deg, vi er klare til å hjelpe både på chat via MinSide eller telefon 98707979. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel Vi jobber for å gjøre det enkelt for deg å være kunde hos oss, og du skal kunne stole på NextGenTel. Jeg ser kun fornavnet ditt og omtalen du har skrevet her, jeg ville satt pris på om du sender en e-post til [email protected] og oppgir flere detaljer om hva som ikke stemte overens med hva du ble fortalt og hva du har fått. Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Jeg er ikke fornøyd.

Omtale av  Randi B

Jeg fikk ikke alt jeg skulle ha, så jeg plundret veldig med å komme igang.

Svar fra NextGenTel
12.07.2024 11:18

Hei, Randi! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din med oss 💚 Veldig kjedelig å se at du ikke er fornøyd, og at du ikke fikk levert utstyret du skulle ha. Jeg håper at du har fått en løsning på det, men dersom ikke kan du sende meg en mail på [email protected]. Da skal jeg se på saken for deg. Håper at vi hører fra deg 😊 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss, og ha en riktig fin fredag. Beste hilsen Martin, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR