NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjempe god hastighet på dette nettverket hadde 500 mb før nå holder det med 100 mb
Hei Karl. Takk for at du deler omtalen din her på Bytt.no, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Dette er musikk i våre ører, vi jobber hele tiden for at du som kunde ikke måtte betale for mer enn du trenger. Bra å høre at ditt abonnement med Fiber 100 fungerer godt. Ønsker deg en flott sommer videre og god helg. Beste hilsen Karoline i NextGenTel
Ble oppringt etter jeg la inn info på bytt.no. de kunne ikke levere og foreslå et 5g alternativ som er helt uaktuelt for meg.
Hei Tobias, Jeg ser at du oppgir at du ikke er kunde hos oss. Det er ikke alltid vi kan levere den teknologien man helst ønsker til alle adresser, så vi har nok tilbudt den beste vi har mulighet til å levere til deg. Kjedelig å høre at vi ikke kunne bestille det du ønsket deg, kanskje vi kan det i fremtiden 💚 Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Overgangen fra Telenor gikk greit. Ingen spesielle problemer
Hei Bjørn, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på hvordan oppstarten som kunde har vært 💚 Det er veldig kjekt å se at overgangen til oss har gått som den skal, og vi skal jobbe knallhardt videre for at det skal være enkelt å være kunde hos oss fremover. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig kundeservice, i forbindelse med bytte til Nexgentel
Hei, Kjell! Takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Kjekt å se at du er godt fornøyd med hastigheten vi leverer på fiberen, men vi har tydeligvis en vei å gå på kundeservicen basert på din opplevelse. Det vil jeg gjerne lære mer om, slik at vi kan gjøre ting bedre. Her på Bytt.no får jeg kun sett fornavnet ditt, men jeg vil gjerne vite mer for å forstå hvor vi har bommet. Dersom du kunne brukt et par minutter på å sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, hadde det vært supert! Jeg ønsker deg en flott fredag, og en nydelig sommer videre! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Fikk ruteren noe for seint. det ble ikke varslet fra Posten. Fant ut etter hvert hvordan ruteren skulle monteres og etter hvert fant vi også de ulike kanalene på skjermen. Nå Går det greit. nettet fungerer også bra.
Hei Odd, Tusen takk for at du ville bli kunde hos oss og at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på hvordan oppstarten som kunde har vært 💚 Høres ut som starten kunne vært enda enklere enn den var for deg! Vi skal fortsette å jobbe knallhardt for at det skal være enkelt å bli kunde og for at det skal være enkelt for deg å være kunde fremover! Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Når dere sier opp avtalen til hos en konkurrent for kunden som har valgt å bytte til dere, det må funke bedre. Jeg trengte ikke å tenke på noe som helst sa deres selger. Fakturaene fortsetter å renne inn fra Telenor, og de finner ikke oppsigelse på meg! Det vil da si at… jeg må betale dobbelt.
Hei, Jorud! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å lese at du opplever at regningene fra Telenor fortsetter å renne inn. Så lenge det er bestilt et leverandørbytte skal forrige leverandør få oppsigelsen i sitt system. Jeg kan gjerne ta en kikk på dette for deg sånn at vi er sikre på at alt er i orden. Jeg får kun sett fornavnet ditt her på Bytt.no, men du kan sende meg en mail på [email protected] med litt mer informasjon, så skal jeg se på saken. Takk igjen for at du har blitt kunde, og ha en riktig fin fredag 😊 Beste hilsen Martin, NextGenTel
man starter med feil adresser,gir videre feiladressert til Riks tv , jeg bor ikke i Statelle , pakke sendes dit , får ingen konkret svar for det 0 -kontakt i telefon, enkelte ganger ringer man ikke tilbake , det er veldig dårlig, jeg er fortvilt , jeg fikk hjelp av familien forløpig Sliter med en pakke som er sendt til Statelle som jeg angre på å har bestille, men det er fra Riks-tv, men de er jo indirekte involvert i dere ! håpe at det blir bedre
Hei Reinhard Tusen takk for at du har blitt kunde hos oss og at du deler din opplevelse. Så kjedelig at dette er oppstarten du har hos oss. Jeg kan dessverre ikke se hvorfor dette har skjedd, etter som jeg kun ser fornavnet ditt og det du skriver her på bytt.no. Vi prøver å unngå sånne tilfeller som dette! Jeg håper at saken er løst til nå og at du har fått hjelp med å få internett og TV til den riktige adressen. Hvis det fortsatt er noe som er uløst eller du har spørsmål om abonnementet ditt hos oss, ikke nøl med å kontakte oss, vi står klare til å hjelpe på telefon 98707979 og skal jobbe på for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss videre. Ha en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel